Strona główna Działy Zdrowie Nagły wypadek

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
  • #17045
    cichy_hy
    Participant

    Czy z bólem ostrym brzucha i oddawaniem moczu z krwią można się zgłosić do szpitala, czy odeślą mnie do przychodni. Nie jestem jeszcze w żadnej zapisany. Jeśli tak jakiego szpitala i czy mogę sam pojechać czy wezwać karetkę. Proszę o pilną odpowiedź.

    #106148
    bolek
    Participant

    wal do szpitala St James na Emergency, nie jestem lekarzem, ale to raczej sprawa pilna

    #106151
    cichy_hy
    Participant

    Mają w szpitalach tłumaczy bo cieżko mi się jeszcze gada po angielsku?

    #106153
    Indra
    Participant

    Zdaje sie, ze trzeba wczesniej o takiego poprosci, ale nie wiem jak to jest w naglych przypadkach. Nie macie nikogo, kto moglby zadzwonic na infolinie do NHS i sie zapytac, albo z Wami pojechac?

    #106154
    cichy_hy
    Participant

    No niestety nikogo kto by na tyle znał angielski

    #106157
    bolek
    Participant

    bedziesz miał tłumacza przez telefon, jedz nie czekaj, może się trafic też lekarz albo pielęgniarka z Polski

    #106159
    fatamorgana
    Participant

    Dawaj znać jakby co!
    Mój numer 07849/501456.
    Mieszkam obok tego szpitala i znajdę chwilkę.

    #106162
    Anonim
    Gość