Forum Replies Created

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
  • in reply to: Rzesy #158518
    kotzen
    Participant

    czy ktoś może mi polecić salon lub kosmetyczke która profesjonalnie i dobrze reguluje brwi i robi henne?
    bylam u trzech angielskich kosmetyczek i niestety porazka:((
    dzieki

    in reply to: Debiut Polonusa :) #157586
    kotzen
    Participant

    aha jak kupie to chce autograf:))może cos zorganizujesz w Yorku dla rodakow??? jakas pogawedke na temat książki?

    in reply to: Debiut Polonusa :) #157585
    kotzen
    Participant

    GRATULACJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    na pewno kupie twija ksiazka tematyka mnie interesuje:))
    tak trzymaj pięknie:))

    in reply to: Hi FI Stereo System #157278
    kotzen
    Participant

    jest sklepik wszystko przywiozą do domu możesz testować jakiś czas ja miałem 3 tyg potem zmieniłem kolumny znowu tydzień testy , zależy o jakim sprzęcie mówimy.to miejsce jest dla audiofili.
    pozdro

    in reply to: ginekolog wakefield #157117
    kotzen
    Participant

    proszę o adres i nazwisko:))
    dziekuje

    in reply to: Polska ksiegowa #156482
    kotzen
    Participant

    czy ceny sa przystepne?
    napisz na priv prosze

    in reply to: Polska ksiegowa #156481
    kotzen
    Participant

    dzieki to najleosze rozwiazanie
    super:))

    in reply to: Polska ksiegowa #156468
    kotzen
    Participant

    ja tez szukam ksiegowej czy ktos korzysta z uslug Moniki Nowak? dziekuje

    in reply to: Praca dla operatora cnc Manchester #156350
    kotzen
    Participant

    Prcy dla operatora CNC jest mnostwo wystarczy ze sprawdzisz w google cnc operator masakra nie ma was wielu:))i nie musisz miec doswiadczenia ale zarobisz 9-11 f z doswiadczeniem do 37tys rocznie :))
    wiec powodzenia!!!!!

    in reply to: CNC operator kurs #156207
    kotzen
    Participant

    dokladnie moze ktos napisze kto skonczyl kurs i juz racuje jako operator CNC:))mam pytanie czy wczesniej pracowales jako operator nie cnc?przed kursem? dzieki wielkie

    in reply to: CNC operator kurs #156180
    kotzen
    Participant

    wlasnie moze wiecej szczegolow:)) BYLOBY SUPER

    in reply to: CNC operator kurs #156174
    kotzen
    Participant

    dzieki wielkie :)) praca przez agencje jt mozliwa bez doswiadczenia placa od 9 do 12 funtow wiec jak na cnc malo ale doswiadczenie mozna zdobyc:)) szukaj w angielskich agencjach ukierunkowanych na industrial , powodzenia

    kotzen
    Participant

    dzieki za porady, faktycznie zwiazki zawodowe to tylko teoria :)) przerobione
    zadzwonie tam gdzie proponujesz i zasiegne jezyka:))
    dzieki

    kotzen
    Participant

    autor przeprasza:)) jest troche nieokrzesany:)) ale o wslazowki nadal prosi dot prawnika
    dziekuje

    in reply to: Ankieta do pracy magisterskiej #153776
    kotzen
    Participant

    zrobione:))

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)