Wszystko zalezy od branzy.
Ja dostawałem swego czasu (na poczatku) mnóstwo telefonów od marketingowców którzy chcieli promowac moją strone i biznes w postaci tych reklam sponsorowanych na Google. Ale nikt nie był w stanie zagwarantowac czegoś na poziomie, co by do mnie przemówiło. Dobrzy byli jednak w deskrydetowaniu i zniechecaniu do AdWords…
Osobiście odpaliłem sobie o ile dobrze pamiętam jedna kampanię na krótko.
Trudno ocenić skuteczność, ale więcej klientów dzwoniło z reklam i ogłoszeń na jakchs portalach czy tez wizytówek, ewentualnie z polecenia…
Wszyscy marketingowcy zostali wysłani na drzewo dlatego że stosowali zbyt agresywny marketing – byli upierdliwi.
AdWords ma ta zalete ze wszystko mamy pod kontrolą, czas trwania, kampanii, srodki jakie chcemy na nią przeznaczyć.
Ale tak jak ktoś powiedział, trzeba kreować swój wizerunek głównie w mediach społecznościowych, itp. dlatego że algorytmy pozycjonowania Google sie zmieniaja. Z bólem serca trzeba było się przywitac z platformami typu facebook, tweeter i inne badziewia…