Strona główna Działy Hyde Park Brexit i masowe zwolnienia

Wyświetlanych postów: 9 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
  • #26760
    rickyBF
    Członek

    Dzisiaj w pracy byl u nas szef i zapowiedzial ze przez wyjscie UK z Unii Europejskiej bedzie zmuszony do masowego zwalniania emigrantow etapami czyli przez najblizsze 12 miesiecy. 90% u nas w fabryce to Polacy, Litwini, Lotysze, Czesi i Slowacy.
    Niestety poprzez Brexit czuje ze powoli trzeba bedzie pakowac walizki i wracac do kraju bo jestem tu niecale 18 miesiecy a wiem ze Polacy nie bedacy tutaj min. 5 lat nie maja czego szukac i musza liczyc sie z konsekwencja powrotu.
    Mam pytanie: czy moga mnie deportowac do Polski???? z gory dziekuje za odpowiedz

    #164311
    Basia85
    Participant

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    rickyBF wrote:

    Dzisiaj w pracy byl u nas szef i zapowiedzial ze przez wyjscie UK z Unii Europejskiej bedzie zmuszony do masowego zwalniania emigrantow etapami czyli przez najblizsze 12 miesiecy. 90% u nas w fabryce to Polacy, Litwini, Lotysze, Czesi i Slowacy.
    Niestety poprzez Brexit czuje ze powoli trzeba bedzie pakowac walizki i wracac do kraju bo jestem tu niecale 18 miesiecy a wiem ze Polacy nie bedacy tutaj min. 5 lat nie maja czego szukac i musza liczyc sie z konsekwencja powrotu.
    Mam pytanie: czy moga mnie deportowac do Polski???? z gory dziekuje za odpowiedz

    Wydaje mi sie ze deportowac to raczej nie moga ale napewno znalesc prace bedzie Ci bardzo trudno. Nie masz wyjscia – jesli nie jestes te 5 lat to zostal juz tobie tylko powrot do Polski. Ale z tego co wiem to w POlsce jest juz o wiele lepiej niz kiedys wiec powinienes znalesc dobra prace. W UK nie masz czego szukac. Brexit zniszczy zycie setek tysiecy Polakow ktorzy dostaja tax credit. Teraz tego juz nie bedzie, a oprocztego Anglicy beda patrzec na nas wrogo po wyjsciu

    #164312
    zielony
    Członek

    Narazie nic nie zostalo postanowione ani jak,ani kiedy (za 2 lata prawdopodobnie) wyjscie nastapi ani na jakich warunkach. Twoj szef panikuje bo jeszcze jest UK w Unii i nie ma po co zwalniac nikogo ani nikt nie musi 'pakowac walizek’. Uzbroj sie w cierpliwosc, zobacz jak sie sytuacja wyklaruje. UK nie pozbedzie sie w jednym tygodniu wszystkich zagranicznych pracownikow, jesli to nastapi to bedzie trwalo kilka lat,moga ograniczyc ewentualnie dodatki socjalne ale to tez nie zostalo postanowione i to tez potrwa i prawdopodobnie jesli nastopi to po wyjsciu UK z Unii, lub w okresie przejsciowym a nie z dnia na dzien. Do polski wrocic mozesz w kazdej chwili wiec nie panikuj.

    #164313
    sylwek
    Członek

    Po prostu JAJA sobie z Ciebie zrobił, a Ty to na poważnie wziąłeś 😛
    Skąd nagle tyle siły roboczej wśród tubylców by znalazł?

    Pozdrawiam
    Sylwek

    #164315
    poleman
    Członek

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    zielony wrote:

    Narazie nic nie zostalo postanowione ani jak,ani kiedy (za 2 lata prawdopodobnie) wyjscie nastapi ani na jakich warunkach. Twoj szef panikuje bo jeszcze jest UK w Unii i nie ma po co zwalniac nikogo ani nikt nie musi 'pakowac walizek’. Uzbroj sie w cierpliwosc, zobacz jak sie sytuacja wyklaruje. UK nie pozbedzie sie w jednym tygodniu wszystkich zagranicznych pracownikow, jesli to nastapi to bedzie trwalo kilka lat,moga ograniczyc ewentualnie dodatki socjalne ale to tez nie zostalo postanowione i to tez potrwa i prawdopodobnie jesli nastopi to po wyjsciu UK z Unii, lub w okresie przejsciowym a nie z dnia na dzien. Do polski wrocic mozesz w kazdej chwili wiec nie panikuj.

    Racja…powiedzialbym wiecej ze moze to zajac nawet do 7 lat wiec nie ma co panikowac a wszystkie informacje o agresju/niecheci anglikow wobec polakow sa jak zwyke wyolbrzymione przez media…pamietajmy ze nie tylko polacy/sa wlosi hiszpanie niemcy itp/ sa emigrantami i siedza w UK pracuja zyja bez brytyjskiego paszportu

    #164316
    twix
    Participant

    najgorsze jest to, że teraz wzrosną antypolskie zachowania ze strony anglików

    #164320
    roman71
    Członek
    #164332
    roman71
    Członek
    #166083
    muzolfczino
    Członek

    ciekawe jak to będzie…

    ————————————-
    Moja firma to wypożyczalnia samochodów poznań

Wyświetlanych postów: 9 (wszystkich: 1)
  • <a href="/login/">Zaloguj się</a> aby odpowiedzieć. Nie masz jeszcze konta? <a href="/login/?action=register">Zarejestruj się</a>.