Strona główna Działy Hobby Szukam par do plenerowych foto sesji

Wyświetlanych postów: 7 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
    fristek
    Participant

Witam serdecznie,

Jestem fotografem specjalizującym się w plenerowych sesjach narzeczeńskich. Szukam 2 par, które zechciałyby wziąć udział w takiej sesji.
    Okolice Leeds to malowniczy zakątek Anglii, a klimatycznych i ciekawych miejsc stworzonych do tego typu fotografii jest niezliczona ilość.
    Zainteresowane osoby proszę o kontakt ze mną. Nie bez znaczenia jest równiez fakt, że sesja jest zupełnie darmowa. W skrócie dostajecie zdjęcia za pozowanie.

Terminy:
    12 marzec i 19,20 marzec

Zapraszam, będzie mi miło móc Was fotografować
    Jedna z moich sesji ——>

Magda + Krystian / Ilkley Moor

EUPHORIA
    Participant

spr.priv

fristek
    Participant

Witam serdecznie. Dziękuję za zainteresowanie 🙂 jest mi szalenie miło, zgłosiło się dość dużo par. Niestety mogłem wybrać tylko dwie z Was wszystkich. Skontaktowałem się już z dwiema szczęśliwymi parami, przykro mi. Najchętniej sfotografowałbym Was wszystkich, niestety czas mnie ogranicza. Gdybyście jednak kiedykolwiek byli zainteresowani taką sesją, lub może sesją rodzinną, o którą pytaliście serdecznie zapraszam. W razie jakichkolwiek pytań służę pomocą.

Zapraszam do odwiedzenia mojej strony na facebooku https://www.facebook.com/krzysztofwilczekphotography/
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia

kasio121
    Participant

Czy to nadal aktualne? Chętnie się zgłoszę 🙂 Odpisz 😉

fristek
    Participant

Wszystkie osoby zainteresowane fotografią ślubną lub portretową, zapraszam do odwiedzenia mojej strony i kontaktu ze mną. https://www.facebook.com/krzysztofwilczekphotography/
    Pozdrawiam, Krzysiek

xawer111
    Członek

Ooo ciekawa propozycja. Wysylam Ci wiadomosc na stronie 💡

ula.sano
    Członek

Czy będzie jeszcze kiedys taka możliwość darmowych sesji??

Wyświetlanych postów: 7 (wszystkich: 1)