Strona główna Działy Finanse Zwrot podatku dochodowego, pytanie.

Wyświetlanych postów: 11 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
    jozephe
    Participant

Witam. Jestem zupełnie zielony i mam kilka pytań do was.
    Skoczył się rok podatkowy i chciałbym się ubiegać o zwrot podatku (pracuje tu od 6 miesięcy i nie przekroczyłem progu podatkowego).
    Czy można by było wniosek o zwrot podatku wysłać pocztą i co trzeba dołączyć oprócz P60 i P45 do listu?
    Z góry dziękuję za pomoc.

mwg
    Członek

wkładasz do koperty p60 lub p45 adresujesz na poniższy adres, kupujesz znaczek first klass
    i jakie to proste 🙂 powodzenia
    Leeds Tax Office – HMRC Leeds – Inland Revenue
    Castle House , Lisbon Street
    Leeds
    West Yorkshire
    LS1 4SA

mainpower231
    Participant

Lub mozesz skozystac z pomocy pani ksiegowej ktora skasuje za to ok.50% tego co dostanie 😉

jozephe
    Participant

To żadnych dodatkowych dokumentów nie trzeba wysyłać?
    mainpower231 raczej wolał bym sam 🙂

schizka86
    Członek

Z tego co ja wiem, a w tamtym roku dostalam zwrot podatku, wystarczy tam zadzwonic. mozesz isc tam i za darmo z telefonu skorzystac. podajesz tylko swoj insurance number. oni maja kopie p60 i p45. powodzonka.

mwg
    Członek

ja zawsze wysyłam tylko ten papier i po około miesiącu odsyłaja z odpowiedzią

baby78
    Participant

A czy takie sprawy mozna zalatwic wstecz ? Bo wydaje mi sie ze za rok podatkowy 2011/2012 nalezy mi sie zwrot. A jesli tak to zrobic jesli zgubilam p60 ????

kolega77
    Participant

Pewnie trzeba im wysłać oryginalne papiery,cz\y może być xero?

mainpower231
    Participant

Mozna sie rozliczyc do 5lat wstecz
    Jezeli zgubilas p60 to przyda ci sie pay slip z 52tygodnia .czyli ostatni zw danym roku podatkowym
    A poza tym oni maja wszystkie twoje dane w momencie kiedy podasz im swoj insurance nr.
    Acha i wysyla sie orginalne dokumenty…oni wszystko wysla spowrotem na adres

Maciek1983
    Participant