Strona główna Działy Prawo pytanko o konsulat

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
  • #22898
    jancio
    Participant

    Witam .

    Mieszkam dosc daleko od manchesteru , ale przynaleze do tego rejonu jesli chodzi o sprawy paszportowe i nie tylko. Od znajomych uslyszalem ze przy zalatwianiu paszportu dzieja sie tsm dantejskie sceny , ze jest tylko jeden pokoj i szczegolnie jak rodzice musza zglaszac sie by wyrobic paszport dla dziecka to jest masakra. Czy moze mi ktos z manchesteru potwierdzic lub zaprzeczyc , bo nie wiem czy nie lepiej leciec do Polski i tam wyrobic paszport.

    #151714
    tom79
    Członek

    potwierdzam.

    lepiej leciec, ale to minimum dwa loty.

    #151718
    frontier
    Participant

    Zróbcie sobie brytyjski, jak mieszkacie od 5 lat (to głowny wymóg) to bedzie latwiej jak polski.

    #151726
    tom79
    Członek

    a ty zrob se przeszczep mozgu, najlepiej od psa ( to prosba).

    #151728
    tom79
    Członek

    Ja tego nie kumam. Czlowieku czy ktos sie tutaj pyta co zrobic aby uzyskac brytyjski paszport??
    Do szalu doprowadz mnie to wszechobecna forma para-rad. Na jakiej podstawie zakladasz ze bedzie nam latwiej? Latwiej w czym? W powrocie do kraju za rok? Dlaczego wychodzisz z zalozenia ze nie wiemy ze mozna sie ubiegac o obcy paszport. Czy janusz pyta sie co ma zrobic aby miec nowa mala ksiazeczka??? Quwa!!!!!
    Powiem ci dlaczego. Bo jestes zyciowa szuja. Z tymi radami na wszystko i dla wszystkich. Na sete siedzisz przy tym kompie i zastanawiasz sie dlaczego ci brak znajomych.
    Pewnie masz ten passport i okazalo sie ze mozesz sobie nim dupe wycierac, do australii nie polecisz. Do usa tez za drogo. I pewnie humor ci sie poprawi jak ktos jeszcze wejdzie w to bagno.
    Albo chcesz aplikowac o ten paszport a do konca nie jestes pewien czy to dobry pomysl, a jak sie w kilku wejdzie w kupe to juz przyjemniej.
    Albo kolejne albo, gdzies cos tam wyczytales co jest potrzebne do uzyskania paszportu i popisujesz sie ta smetna wiedza w przekonaniu ze tylko ty jestes gibki i oczytany podbudowujac samego siebie.

    Cokolwiek cie motywuje wez se czlowieku daj kitu i zajmij sie czyms konkretnym

    #151734
    frontier
    Participant

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    tom79 wrote:

    Ja tego nie kumam.

    Wielu rzeczy nie ogarniasz, powinienes sie juz do tego przyzwyczaic

    btw. co tak slabo? forma spada chlopie! tylko dwa wpisy?

    #151735
    xkikiwikix
    Członek

    Lepiej w polsce sobie wyrobic, a dla dziecka dowod osobisty na 5 lat i czeka sie do 2 tygoni, a tutaj zanim dopchasz sie do konsulatu na wolny termin to minie z 3 miechy i do tego czekanie do 6 tygodni az wyrobia paszport .

    #151737
    mwg
    Członek

    jak musisz miec ten paszport to musisz jechac do manchester jak masz mozliwosc to zrob w Pl tam trzeba czekac miesiac,
    my czekalismy tu dwa tyg na spotkanie i 4 na paszport
    tu jest drozej ale jezeli pojedziesz do Pl tylko po to zeby zrobic paszport wyjdzie na to samo
    a w konsulacie jak w konsulacie ciasno duszno, ale sprawa trwa około pol godz i jest do wytrzymania

    #151743
    mat3usz
    Członek

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    frontier wrote:

    tom79 wrote:

    Ja tego nie kumam.

    Wielu rzeczy nie ogarniasz, powinienes sie juz do tego przyzwyczaic

    btw. co tak slabo? forma spada chlopie! tylko dwa wpisy?[/quote]

    Stary normalnie dostajesz, za……. karnego kut.asa !!!

    #151744
    Mistic
    Członek

    Sprawdź sobie na stronce konsulatu kiedy mają wolne terminy i możesz też od razu zarezerwować dogodny termin i godzinę. Na miejscu nie jest tak znowu źle i tragicznie…jest co prawda jedna sala i jak to z maluchami bywa czasami płaczą ale da się wytrzymać jedyny minus to brak miejsca do karmienia i przewijania…jest co prawda w rogu prowizoryczny parawan więc jakoś można sobie poradzić:) Paszport gotowy w 2 tygodnie:)

    #151745
    sylwia
    Członek

    Matkoc o tu sie wyprawia! Co za bydlo sie tu zlecialo a moderatorzy chyba spia.. 👿
    [b:407705737b]jancio[/b:407705737b] ja wyrabialam niedawno paszport dle mego malucha polski i mialam mase spraw do pokazania, tyle formalnosci ze az mi niedobrze bylo. POtwierdzam zdanie Frontiera jesli jestes tu 5 lat wyrabiaj dziecku brytyjski ja czekalam tydzien , i jedyne co musialam wyslac to swoj paszport aplikacje i akt urodzenia dziecka. O wiele mniej zachodu niz wyrawa do Manchesteru, na dodatek ze ty jeszcze piszesz ze dosc spory kawalek masz.

    #151759
    Wislak
    Członek

    Byłem z dzieckiem jakieś 2 tygodnie temu w konsulacie.Jeden pokój coś jak poczekalnia plus cztery okienka.Po wypełnieniu wniosku pobiera się numerek do okienka gdzie później trzeba złożyć wniosek wcześniej wypełniony.Następnie pobiera się drugi numer do kolejnego okienka w celu opłacenia paszportu (25£).To wszystko w czasie 45 min.Paszport odebralismy po 10 dniach.Paszport jest ważny jeden rok.Szybko łatwo i przyjemnie.

    #151790
    Anonim
    Nieaktywny

    Dziwne ja bylam miesiac temu z dzieckiem 3.5 roku paszport na 5 lat cena 32 funy

    #151793
    sylwia
    Członek

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    Wislak wrote:

    Byłem z dzieckiem jakieś 2 tygodnie temu w konsulacie.Jeden pokój coś jak poczekalnia plus cztery okienka.Po wypełnieniu wniosku pobiera się numerek do okienka gdzie później trzeba złożyć wniosek wcześniej wypełniony.Następnie pobiera się drugi numer do kolejnego okienka w celu opłacenia paszportu (25£).To wszystko w czasie 45 min.Paszport odebralismy po 10 dniach.Paszport jest ważny jeden rok.Szybko łatwo i przyjemnie.

    Nie wiem w jakim konsulacie byles ale napewno nie w Polskim teraz paszporty dla dzieci sa wazne na 5 lat nie na rok 😆

    #151926
    jadzia26
    Participant

    Do 5 roku zycia paszport tymczasowy,wyrabiany co rok,natomiast po 5 roku zycia mozna sie ubiegac o 5 letni.
    Ktos tu nie jest updated!!!

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • <a href="/login/">Zaloguj się</a> aby odpowiedzieć. Nie masz jeszcze konta? <a href="/login/?action=register">Zarejestruj się</a>.