Strona główna Działy Turystyka wakacje w cieplych krajach..

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
    spaw1983
    Członek

Witajcie mysle nad wakacjami na Majorce albo Ibiza tak kolo 20-25 sierpnia na tydzien moze ktos sie tam wybiera albo chce sie wybrac i nie ma z kim…?…,na marginesie co byscie wybrali majorka czy ibiza…???

kitkat
    Participant

ja bym wybrał Bytom

Anonim
    Gość

Ibiza jak dla mnie to syf… A jestem oddana fanka muzyki elektronicznej i od imprez nie stronie. Na sama jednak mysl o tym balaganie w san antonio, hordach rozwydrzonych brytyjczykow i placeniu 8 juro za red bulla mnie otrzepuje. Wszystko byle nie Ajbifa!

spaw1983
    Członek

wlasnie nie wiadomo jaka pogoda w tym czasie bedzie poza tym w Polsce strace tyle ile na takiej wycieczce a pewnie nie zobacze niczego nowego….Ale jak kto woli…

spaw1983
    Członek

wiec majorka 1 vs 0 ibiza no i bytom 1 😛

kunegunda
    Participant

eeeeeeeeeeeeeeeee mialy byc cieple kraje ie wim moze karaiby?

neta439
    Członek

Kunegunda podpowiedz prosze jak szukac Karaibow w miare rozsadnej cenie.Interesuje mnie Kuba lub Meksyk przyszly rok -kwiecien.Dodam ze chcialabym poleciec z dziecmi 3 i 4 lata i chcialabym aby ta podroz byla jak najlatwiejsza tzn lot bez jakichkolwiek przesiadek itp itd.Dzieki bardzo:-)

kunegunda
    Participant

a co to ja informacja turystczna? 😆

ale tak serio ja zawsze patrze na wakacje tzw last minute na Jamajke polecialem z zona za 1000 funciakow na 2 tyg 2 lata temu 8)

sylwia
    Członek

A ja bylam na Ibize i mysle ze jest super , nie bylam coprawda w San Antonio tylko w Es Cana , spokojne miejsce , ceny oki ludzie przemili 😀

neta439
    Członek