To fakt że się do nich ciężko dodzwonić. Ale niestety nie masz wyboru, nie wyslą ci tej aplikacji bo nie dokończyłaś dość waznej części rozmowy.
O czekaniu po 15 minut i więcej to juz było w programie Watchdog, angole też się na tą help-line skarżą.
Z doswiadczenia wiem też że lepiej dzwonić uzywając telefonu stacjonarnego albo poprzez voip(może byc skype). Nie wiem z jakiego telefonu dzwoniłaś?
Życzę miłego sluchania 'muzyki z automatu’. W końcu to help-line of Her Majesty’s Revenue and Customs (HMRC). szkoda że Pani Królowa tam własnym glosem nie nuci. A jeszcze lepiej by było żeby polskie hity tam puszczali…podczas czekania.
Ale w PL angole tez nie mają lekko, czytaj tu:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Odkrylem-zrodlo-wszelkiego-zla-i-to-nie-pieniadze,wid,13403708,komentarz.html