Strona główna Działy Finanse Working tax credit

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
  • #20743
    Sandgirl
    Członek

    No wiec… dzwonilam na te ich tax helpline 3 razy poprzednio, ale po 15 minutach na hold mi sie konczyla cierpliwosc… Dzisiaj zadzwonilam dokladnie o 8 – i po kilku minutach udalo mi sie z kims w koncu pogadac.
    Z tym ze w pewnym momencie polaczenie przerwalo 'network failure’ – i nie wiem czy dzwonic jeszcze raz, czy juz wysla mi ten caly claim pack?
    Podalam imie, nazwisko, adres, ze dzwonie w swoim imieniu i chcialabym otrzymac claim pack. Powiedziano mi, ze nie moga mi powiedziec dokladnie ile dostane przez telefon, dopiero jak dostana ten formularz to beda mogli obliczyc. Zadano mi 1 pytanie (z serii) zeby wlasnie zrobic ten 'estimate’ i wtedy polaczenie przerwalo. Probowalam jeszcze raz, ale juz mi sie nie udalo z nikim rozmawiac, mimo jakichs 15 minut czekania…
    Tak wiec – czy probowac dodzwonic sie jeszcze raz, czy wysla mi ten formularz?

    #138498
    gosu
    Participant

    ja proponuje zaczekac jakies 2 tyg.

    #138499
    ewelin
    Participant

    napisz może do nich maila, ze dzwoniłaś, ale przerwało i że nie wiesz, czy wyślą, czy masz jeszcze raz dzwonić.. mail jest zdecydowanie tańszy i mniej czasochłonny 😉 ale wydaje mi się, że Ci wyślą…

    #138501
    Anonim
    Gość

    Niestety proponuje dzwonic , mielismy identyczna sytuacje ktos mial oddzwonic ale nas olal , kilka dni pozniej musielismy dzwonic ponownie bo nikt juz o nas nie pamietal tzn wg nich takiej formy nie bylo i gdby nie to z dzwonilismy to bysmy czekali do tzw usranej smierci , wiem ze to sa koszty bo slono sobie licza ale niestety , co do odpowiedzi o meilu podadza numer kontaktowy wiec tak czy inaczej tylko ta droga pozostaje.

    #138505
    bolek
    Participant

    Tak jak pisze przedmówczyni, zadzwoń, bo musisz dokończyć tą ankietę przez telefon, dopiero jeśli z tego wyjdzie, że cokolwiek możesz dostać, wyślą Ci formularz. Pamiętaj, że to "Oni" mają Ci płacić a nie Ty Im, więc Im na tym nie zależy…

    ta sama zasada obowiązuje, gdy nagle płatności zostają wstrzymane, bez żadnego listu…- moja rada dzwonić od razu, same się nie wznowią

    #138506
    Sandgirl
    Członek

    OK, dzieki za odpowiedzi… to jednak zadzwonie znowu jutro o 8:00… swoja droga mogli by wiecej ludzi tam zatrudnic w call centre…

    #138512
    bolek
    Participant

    hehehe, no właśnie nie! – recesja, cięcie kosztów, a nuż ktoś zrezygnuje z pieniędzy z budżetu i o to lata…

    i nie dzwoń właśnie o 8.00, bo… wszyscy dzwonią o 8.00…(i w poniedziałki), a jedna rozmowa jak widzisz chwilę trwa i nawet w swoich pismach TCO o tym przestrzega…, a czynne jest przecie do 20.00 nawet w niedziele, tylko wtedy trudniej o tłumacza ale to znaje sie dla ciebie żaden problem

    Ps. trwa właśnie sezon na rozliczenia roczne TC, co potęguje "korki"

    #138518
    nasturcja
    Członek

    Sandgirl, mozesz tez pojsc do oddzialu Revenue tutaj i stamtad bezplatnie zadzwonic do oddzialu, ktory zajmuje WTC. Na miejscu dowiesz sie pod jaki numer zadzwonic.

    #138529
    Sandgirl
    Członek

    Bolek – dzwonilam o roznych porach – i tylko o 8:00 po 'jedynych’ 5 minutach czekania udalo mi sie z kims pogadac… tak to czekalam i 15 i 20 minut – i nic. 🙁

    #138542

    To fakt że się do nich ciężko dodzwonić. Ale niestety nie masz wyboru, nie wyslą ci tej aplikacji bo nie dokończyłaś dość waznej części rozmowy.

    O czekaniu po 15 minut i więcej to juz było w programie Watchdog, angole też się na tą help-line skarżą.

    Z doswiadczenia wiem też że lepiej dzwonić uzywając telefonu stacjonarnego albo poprzez voip(może byc skype). Nie wiem z jakiego telefonu dzwoniłaś?

    Życzę miłego sluchania 'muzyki z automatu’. W końcu to help-line of Her Majesty’s Revenue and Customs (HMRC). szkoda że Pani Królowa tam własnym glosem nie nuci. A jeszcze lepiej by było żeby polskie hity tam puszczali…podczas czekania.

    Ale w PL angole tez nie mają lekko, czytaj tu:
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Odkrylem-zrodlo-wszelkiego-zla-i-to-nie-pieniadze,wid,13403708,komentarz.html

    #138562
    Sandgirl
    Członek

    Nie chcialo mi sie czytac do konca ale chociaz sie dowiedzialam z banera ze Era sie teraz T-Mobile nazywa (od 5go czerwca) 😐

    No coz, bede dzwonic w poniedzialek – jak przestane mowic przez nos i co chwila smarkac 😐

    #138574
    magdamagdalena
    Participant

    Najlepiej pojsc do Revenue i od nich zadzwonic .. zawsze sie polaczysz i mozna poprosic polskiego tlumacza.. nie ma problemu z zalatwieniem

    #138584
    Sandgirl
    Członek

    ale ja nie potrzebuje tlumacza 🙂
    i godziny pracy mi i im sie pokrywaja…
    moze w poniedzialek mi sie w koncu uda! i mnie nie rozlaczy 😛

    #138655
    Sandgirl
    Członek

    Haha! No i udalo mi sie dodzwonic, tylko ze nie mogli mnie zweryfikowac (tym razem, poprzednio nie bylo problemu) – wiec mam sie przejsc do urzedu, gdzie bedzie juz na mnie czekal ten caly formularz – tylko musze im pokazac dwa dowody tozsamosci…
    Jednak 8:00 to jest to 😛

    #143684
    Mistic
    Członek

    Nie mozna sie dodzwonic i nie bedzie Tax creditu !!!:D Cierpliwosc moja sie skonczyla 🙂

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • <a href="/login/">Zaloguj się</a> aby odpowiedzieć. Nie masz jeszcze konta? <a href="/login/?action=register">Zarejestruj się</a>.