Strona główna Działy Erystyka Panie do towarzystwa

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
  • #20326
    Anonim
    Gość

    🙂 Prostytucja jest w UK zakazana a tu co widac w dziale ogloszen 😯 Nic tylko czekac na ogloszenie polskiego alfonsa chetne Panie zatrudnie… Ciekawe czy to tez puszcza w eter 8)

    #135023
    Anonim
    Gość
    #135025
    Anonim
    Gość

    A jak sa dwie to nie dom publiczny ? 🙂 Moze zle to ujelam przyznaje Ci racje ale pracowalam dwa lata w organie panstwowym w Polsce i z mojego skromnego doswiadczenia powiem tak … Jest moze 2 % procent dziewczyn ktore pracuja tak jesli mozna nazwac to praca , na wlasny rachunek . Reszta robi to dla cwaniakow , alfonsow , chlopcow z miasta . A potem biegna z placzem na komende bo alfons im glowe ogolil albo tak zlal ze w lusterku widzi fioletowy baklazan zamiast twarzy . 😕 Reklamowanie takich uslug jest conajmniej niesmaczne przynajmniej nie na takim portalu ale to jest tylko moje osobiste purytanskie odczucie.

    #135026
    Anonim
    Gość

    Nota bene kolega przetlumaczyl sobie to na swoja strone bo jak by poczytal dalej to prowadzenie burdelugdzie sa dwie prostytutki lub wiecej JEST NIELEGALNE . I seks z prostytutka jest legalny jesli nie pobiera od Ciebie pieniedzy pokaz mi choc jedna ktora nie pobiera . To w takim razie po co nia jest ? Dla przyjemnosci ? Nie rozsmieszaj mnie.

    #135028
    Helka
    Participant

    Nie umiescily tego na forum,tylko w dziale ogloszen i mialy do tego prawo.
    Po drugie jezeli jestes przeciwna to sama im robisz lepsza reklame tym rozglosem teraz ,niz one dajac ogloszenie.
    Kazdego sumienie i sprawa co robi ze swoim zyciem.

    #135030
    nowy_nowa
    Członek
    Helka wrote:

    Nie umiescily tego na forum,tylko w dziale ogloszen i mialy do tego prawo.
    Po drugie jezeli jestes przeciwna to sama im robisz lepsza reklame tym rozglosem teraz ,niz one dajac ogloszenie.
    Kazdego sumienie i sprawa co robi ze swoim zyciem.

    Dokladnie tak jest!!! Po za tym dzial ogloszen jest platny a wiec comercyjny i nie widze w tym nic zlego. Widac panie maja juz dosc tyrania w fabrykach za psie pieniadze. Pisze jak byk……….redakcja nie odpowiada za tresc ogloszen……….. i slusznie.

    #135040
    Baggins
    Participant

    zazdrosnica

    #135041
    szortys
    Członek

    no dokladnie!!
    czepia sie do naszego ogloszenia niepotrzebnie 😀

    #135045
    Anonim
    Gość

    Powstrzymam sie od komentarza. 🙂 Baggins ciekawe czy to samo powiedzial bys w realu ? Bo k….. nie zazdroszcze.

    #135051
    basienka
    Participant

    Ale co cie tak zbulwersowalo ? Nie popieram prostyt.ale to jej dupsko i niech robi z nim co chce ona z tym bedzie zyla tak samo jak osoba ktora kozysta z ich uslug.Myslisz ze jak ogloszenia tego typu nie ujawnialy by sie to prost.by nie bylo czy o co chodzi ?

    #135052
    basienka
    Participant

    TYlko czekalam ktora te ogloszenie zaboli 😀

    #135056
    bartosz
    Participant

    no wreszcie jakiś pożytek z działu ogłoszeń a nie tylko transport na lotnisko i podobne bzdety a swoją drogą to już chyba jedna z ostatnich usług która wreszcie jest dostępna w języku polskim więc powinniśmy być zadowoleni 😆 😆

    #135072
    Anonim
    Gość

    Wydaje mi sie ze zaden normalny czlowiek tego nie pochwala ciekawe czy panowie ktorzy tak atakuja w razie profesji zony tez byli by tak tolerancyjni? W koncu jej d… nie? Nie chodzi o sam fakt prostytucji tylko o to ze bronicie zaciekle biznesu Rumuna czy innego cwaniaka. Jezeli macie zludzenia ze to laski sie oglaszaja… Ja tylko mowie z czym przyszlo mi sie zetknac w pracy , z kobietami ktore mamione wizja latwych pieniedzy nosza pietno do konca zycia ,ale czytanie ze zrozuminiem nie jest najmocniejsza strona polskich intelygentow w cudzyslowiu. I wiecie co ? Odechciewa mi sie z wami dyskusji bo to juz nawt nie jest dyskusja , czlowiek ze wsi wyjdzie , wies z czlowieka nigdy. Z pozdrowieniami

    #135082
    Anonim
    Gość

    zanetka, hobby bys sobie jakies znalazla… moze bys sie przestala dop****alac do wszystkiego 😆

    #135085
    Anonim
    Gość

    Nowy_nowa , Berti , Schatz czy jak Ci tam ,zlamales brytyjskie prawo wystawiajac moje dobre imie i moja godnosc na szwank bo publicznie sugerowales mi nierzad i wiesz co Ci powiem ? Ja nie strasze, ja tego typu chamstwa nie pozostawiam bez odpowiedzi , jak pewnie zauwazyles Twoj post zostal wyciety a odpowiednie oragna powiadomione , jezeli sadzisz ze mozesz bezkarnie pluc mi w twarz to zlej osobie nadepnales na odcisk . Na tym temat zakoncze .

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • <a href="/login/">Zaloguj się</a> aby odpowiedzieć. Nie masz jeszcze konta? <a href="/login/?action=register">Zarejestruj się</a>.