Strona główna Działy Finanse mechanik

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
  • #20098
    maarcin
    Participant

    chciałbym wszystkim tu zgromadzonym odradzić usług niejakiego pana Mariusza z Selby road w Leeds. Niedawno temu pojechałem wymienić w moim roverze tłumik, po uzgodnieniu kosztów wymiany (15-20 funtów) podjechałem w wymienione miejsce. Przywiozłem ze sobą tłumik i pojechałem do miasta. Po jakiejś godzinie, bądź dwóch odebrałem telefon, iż mój drugi tłumik także nadaje się do wymiany. W rozmowie ustaliliśmy, że Pan Mariusz zakupi mi ten drugi tłumik i wymieni go. Po kilku godzinach podjechałem na selby road aby odebrać mój samochód. Pan Mariusz oznajmił mi, że za robociznę (wczołganie się pod podlewarowany samochód) i odkręcenie dosłownie 6 śrubek rząda 30 funtów. Bez zbędnych rozmów opłaciłem robociznę i w/w kolejny tłumik po czym wgramoliłem się do mojego nieszczęsnego rovera. Ku mojemu zdumieniu mój hamulec ręczny nie działał, powiadomiłem o tym fakcie pana mechanika. On stwierdził, że linka jest zerwana. Ja odparłem, że ręczny działał jak przyjechałem więc domagam się zniżki za naprawę tłumika. On na to że: POWINIENEM BYĆ WDZIĘCZNY, ŻE TO STAŁO SIĘ W JEGO WARSZTACIE A NIE NA ULICY GDZIE MÓJ SAMOCHÓD MÓGŁ SIĘ STOCZYĆ….. po całym zdarzeniu mam po prostu wielki nie smak…. gdzie zasada: KLIENT NASZ PAN…. nadmienię również, iż cena wymiany tłumika plus robocizna to po prostu kosmos…. NIE POLECAM USŁUG TEGO PANA!

    #133565
    kunegunda
    Participant

    a po co ci tlumik w rowerze ? 😆

    #133566
    Anonim
    Nieaktywny

    już pisaliśmy o takich podobnych wcześniej, straszni naciągacze i oszuści – bo nie wiadomo czy którys nich w ogóle jest mechanikiem…

    #133567
    anka211
    Participant

    Jeszcze sie taki nie urodzil co by wszystkim dogodzil.W 14 letnim rowerze linka pekla BARDZO DZIWNE linka przecierz 25 lat powina wytrzymac.

    #133568
    Helka
    Participant

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    anka211 wrote:

    Jeszcze sie taki nie urodzil co by wszystkim dogodzil.W 14 letnim rowerze linka pekla BARDZO DZIWNE linka przecierz 25 lat powina wytrzymac.

    A z kad wiesz ,ze 14 letni ❓ ❓ 😆
    Przeciez "kolega"nic o wieku nie pisal 😆
    Moze ja czytam i nie widze?

    #133570
    mieszkaniec
    Członek

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    maarcin wrote:

    chciałbym wszystkim tu zgromadzonym odradzić usług niejakiego pana Mariusza z Selby road w Leeds. Niedawno temu pojechałem wymienić w moim roverze tłumik, po uzgodnieniu kosztów wymiany (15-20 funtów) podjechałem w wymienione miejsce. Przywiozłem ze sobą tłumik i pojechałem do miasta. Po jakiejś godzinie, bądź dwóch odebrałem telefon, iż mój drugi tłumik także nadaje się do wymiany. W rozmowie ustaliliśmy, że Pan Mariusz zakupi mi ten drugi tłumik i wymieni go. Po kilku godzinach podjechałem na selby road aby odebrać mój samochód. Pan Mariusz oznajmił mi, że za robociznę (wczołganie się pod podlewarowany samochód) i odkręcenie dosłownie 6 śrubek rząda 30 funtów. Bez zbędnych rozmów opłaciłem robociznę i w/w kolejny tłumik po czym wgramoliłem się do mojego nieszczęsnego rovera. Ku mojemu zdumieniu mój hamulec ręczny nie działał, powiadomiłem o tym fakcie pana mechanika. On stwierdził, że linka jest zerwana. Ja odparłem, że ręczny działał jak przyjechałem więc domagam się zniżki za naprawę tłumika. On na to że: POWINIENEM BYĆ WDZIĘCZNY, ŻE TO STAŁO SIĘ W JEGO WARSZTACIE A NIE NA ULICY GDZIE MÓJ SAMOCHÓD MÓGŁ SIĘ STOCZYĆ….. po całym zdarzeniu mam po prostu wielki nie smak…. gdzie zasada: KLIENT NASZ PAN…. nadmienię również, iż cena wymiany tłumika plus robocizna to po prostu kosmos…. NIE POLECAM USŁUG TEGO PANA!

    Szlak jasny człowieka trafia jak czyta się takie "bzdety" Chłopie ewidentnie nie chodzi ci tutaj o zepsuty ręczny tylko udeżyła cię cena wymiany tłumika. Przyjeżdasz do Anglii i szukasz jelenia, który zrobi ci to za 5GBP a może za piwko, które jeszcze razem z nim wypijesz. Zgroza chłopie!!! Włącz sobie google i sprawdź ceny w Polsce ze wymiane tłumika Przybliżony koszt to 40PLN tłumik końcowy i 80PLN tłumik środkowy. Jeżeli dla ciebie to tylko "wczołganie się pod podlewarowany samochód" to zrób sobie to sam w domu. Nie bronie tutaj absolutnie mechaników, ale przesadziłeś poważnie z tym postem. A na przyszłość polecam ci angielski warsztat z angielskimi cenami. A druga opcja to wymień Rovera na rower, tam tłumików i ręcznego nie ma.

    #133572
    maarcin
    Participant

    Po pierwsze: czy w moim poście napisałem, że 30 funtów to zdzierstwo? Co mnie wkurzyło i dlaczego postanowiłem napisać o mojej przygodzie w "profesjonalnym" zakładzie mechaniki stosowanej to fakt w jaki sposób potraktował mnie p. Mariusch. Ja osobiście zajmuje się naprawą sprzętu elektronicznego. Przypuśćmy, że człowiek przynosi laptopa do naprawy, dajmy na to, że będzie to wymiana systemu operacyjnego. Przyjmuję naprawę, następnie przystępuję do instalacji. Podczas instalacji sprzęt wykonuje całą masę operacji, więc co za tym idzie procesor pracuje na pełnych obrotach. W pewnym momencie procek przegrzewa się no i klapa. W jaki sposób należałoby powiadomić klienta o fakcie, że jego lapek jest martwy?? SORRY PODCZAS INSTALACJI PROCEK PADŁ, ALE MASZ SZCZĘŚCIE BO PRZECIEŻ PŁYTA TEŻ MOGŁA CI WALNĄĆ??

    Po drugie: mam wysrane w te 30 funtów 😀 (zanim pojechałem do P. Mariusza zrobiłem małą analizę rynku i podzwoniłem w kilka miejsc. Koszty były bardzo zbliżone, więc nie kwestionuję ceny)

    PO trzecie: nigdy nie zbliżę się do tego zakładu choćby na krok oraz na pewno nie omieszkam poinformować moich znajomych na temat profesjonalizmu tam panującego![/code]

    #133573
    mieszkaniec
    Członek

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    maarcin wrote:

    Po pierwsze: czy w moim poście napisałem, że 30 funtów to zdzierstwo? Co mnie wkurzyło i dlaczego postanowiłem napisać o mojej przygodzie w "profesjonalnym" zakładzie mechaniki stosowanej to fakt w jaki sposób potraktował mnie p. Mariusch. Ja osobiście zajmuje się naprawą sprzętu elektronicznego. Przypuśćmy, że człowiek przynosi laptopa do naprawy, dajmy na to, że będzie to wymiana systemu operacyjnego. Przyjmuję naprawę, następnie przystępuję do instalacji. Podczas instalacji sprzęt wykonuje całą masę operacji, więc co za tym idzie procesor pracuje na pełnych obrotach. W pewnym momencie procek przegrzewa się no i klapa. W jaki sposób należałoby powiadomić klienta o fakcie, że jego lapek jest martwy?? SORRY PODCZAS INSTALACJI PROCEK PADŁ, ALE MASZ SZCZĘŚCIE BO PRZECIEŻ PŁYTA TEŻ MOGŁA CI WALNĄĆ??

    Po drugie: mam wysrane w te 30 funtów 😀 (zanim pojechałem do P. Mariusza zrobiłem małą analizę rynku i podzwoniłem w kilka miejsc. Koszty były bardzo zbliżone, więc nie kwestionuję ceny)

    PO trzecie: nigdy nie zbliżę się do tego zakładu choćby na krok oraz na pewno nie omieszkam poinformować moich znajomych na temat profesjonalizmu tam panującego![/code]

    "….Po kilku godzinach podjechałem na selby road aby odebrać mój samochód. Pan Mariusz oznajmił mi, że za robociznę (wczołganie się pod podlewarowany samochód) i odkręcenie dosłownie 6 śrubek rząda 30 funtów…"

    and

    "… nadmienię również, iż cena wymiany tłumika plus robocizna to po prostu kosmos…."

    może to ktoś inny pisał -i wszystko na temat

    #133575
    mieszkaniec
    Członek

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    maarcin wrote:

    Po pierwsze: czy w moim poście napisałem, że 30 funtów to zdzierstwo? Co mnie wkurzyło i dlaczego postanowiłem napisać o mojej przygodzie w "profesjonalnym" zakładzie mechaniki stosowanej to fakt w jaki sposób potraktował mnie p. Mariusch. Ja osobiście zajmuje się naprawą sprzętu elektronicznego. Przypuśćmy, że człowiek przynosi laptopa do naprawy, dajmy na to, że będzie to wymiana systemu operacyjnego. Przyjmuję naprawę, następnie przystępuję do instalacji. Podczas instalacji sprzęt wykonuje całą masę operacji, więc co za tym idzie procesor pracuje na pełnych obrotach. W pewnym momencie procek przegrzewa się no i klapa. W jaki sposób należałoby powiadomić klienta o fakcie, że jego lapek jest martwy?? SORRY PODCZAS INSTALACJI PROCEK PADŁ, ALE MASZ SZCZĘŚCIE BO PRZECIEŻ PŁYTA TEŻ MOGŁA CI WALNĄĆ??

    Po drugie: mam wysrane w te 30 funtów 😀 (zanim pojechałem do P. Mariusza zrobiłem małą analizę rynku i podzwoniłem w kilka miejsc. Koszty były bardzo zbliżone, więc nie kwestionuję ceny)

    PO trzecie: nigdy nie zbliżę się do tego zakładu choćby na krok oraz na pewno nie omieszkam poinformować moich znajomych na temat profesjonalizmu tam panującego![/code]

    po pierwsze:Ty pewnie kasujesz 30GBP za "postawienie systemu operacyjnego" na nowo, bo przecież "Podczas instalacji sprzęt wykonuje całą masę operacji", a może 40GBP gdy klientką jest nieświadoma przemiła i przesympatyczna Pani, która nabierze się na twoje opowieści jakiego to ty nie masz specjalnego Windowsa jakiego jeszcze nikt nie miał (czyt. śćiągnął z netu-bo przecież pomażyć o jakiejś licencji u fachowców jak ty). Później człowiek się dziwi skąd takie pierdoły ludzie piszą, że 30GBP to dużo (i nie pisz że tego nie pisałeś, tylko podnieś wzrok i spójrz parę wersów do góry na swoim super "lapie") Podziwiam ich bo starają się działać uczciwie ich firma jest namacalna płacą podatki i mają koszta związane z utrzymaniem działalności a takie zawistne ludziska jak ty za wszelką cenę chcą ich zmieszać z błotem. Za to twoje usługi najprawdopodobniej wyglądają następująco: Pomysł: firma, Koszta: 0,00GBP, podatki 0,00GBP, sprzęt 0,00GBP (oprócz super lapa), zyski ilość klientówx30GBP. a różnica między tobą a nimi jest taka, że o nich możesz napisać na forum i poskarżyć się połowie światu jak cię to skrzywdzili i zbuntować wszystkich znajomych, żeby rodaka zdeptać.

    po drugie: panie fachowcu!!!, sytemu operacyjnego się nie wymienia tylko instaluje lub reinstaluje w zależności od rodzaju bądź wielkości niestabilności systemu 🙂

    #133578
    maarcin
    Participant

    Usługa instalacji nowego systemu na komputerze klienta to koszt dokładnie 15 funtów w mojej firmie! Piszę tu o sytuacji, w której klient dostarcza komputer wraz z licencjonowanym oprogramowaniem! Wystawiam paragon i płacę podatki. Może i cena dumpingowa jak na rynek angielski, ale dla mnie wciąż opłacalna. Wychodzę z założenia, że lepiej zastosować niższą cenę i liczyć na powrót klienta. Szerokie grono klientów może poświadczyć 🙂

    Jeśli chodzi o pana M. to paragonu żadnego nie dostałem za usługę, więc proszę nie pisz jaki to on jest ciężko pracującym podatnikiem…. Hehehehe.

    Natomiast jeśli chodzi o super lapa (to takiego nie posiadam – nigdy nie wierzyłem w technologię mobilną 😀 i nie jestem typem kolesia, który pędzi za nowinkami hehehe).

    Wesołych świąt życzę wszystkim Forowiczom!

    #133579
    maarcin
    Participant

    To co każdy z osobna myśli o poście, który zredagowałem na samym początku, to będzie indywidualna sprawa. Czy warto oddawać samochód w/w Panu? Zostawiam to Wam. Ja tylko podzieliłem się moimi przemyśleniami. Oceniajcie jak chcecie, oraz decydujcie jak się Wam żywnie podoba!

    #133581
    mieszkaniec
    Członek

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    maarcin wrote:

    Usługa instalacji nowego systemu na komputerze klienta to koszt dokładnie 15 funtów w mojej firmie! Piszę tu o sytuacji, w której klient dostarcza komputer wraz z licencjonowanym oprogramowaniem! Wystawiam paragon i płacę podatki. Może i cena dumpingowa jak na rynek angielski, ale dla mnie wciąż opłacalna. Wychodzę z założenia, że lepiej zastosować niższą cenę i liczyć na powrót klienta. Szerokie grono klientów może poświadczyć 🙂

    Jeśli chodzi o pana M. to paragonu żadnego nie dostałem za usługę, więc proszę nie pisz jaki to on jest ciężko pracującym podatnikiem…. Hehehehe.

    Natomiast jeśli chodzi o super lapa (to takiego nie posiadam – nigdy nie wierzyłem w technologię mobilną 😀 i nie jestem typem kolesia, który pędzi za nowinkami hehehe).

    Wesołych świąt życzę wszystkim Forowiczom!

    😀 śmiechu warte

    #133582
    maarcin
    Participant
    #133583
    anka211
    Participant

    Widze ze to ty cieszko nie pracujesz skoro masz czas na siedzenie i oczernianie ludzi na forach.A po drugie to po prostu P M jak piszesz trafil na mocno upierdliwego klienta.Skoro wiedziales ze trzeba bylo odkrecic 6 srubek do dlaczego sam tego nie zrobiles ?

    #133584
    maarcin
    Participant

    To prawda powinienem w ogóle nie jechać do tego zakładu, tylko sam się tym zająć od samego początku – teraz przyznaję, że to było by od początku najlepszym rozwiązaniem. Jednakże tak nie zrobiłem – moja wina…. Zaakceptowałem koszt naprawy 30 funtów, ale jestem zaskoczony sposobem w jaki mnie potraktował mechanik po fakcie gdy stwierdziłem, iż linka hamulca jest zerwana…. To w jaki sposób spędzam wolny czas, to raczej chyba kwestia jakby innego typu hehehehehehe! Przysłowie na dziś dla Pani Ani: "NIE CHCIAŁO NOSIĆ SIĘ TECZKI TO SIĘ NOSI WORECZKI" – być może nie wzbudziłem sympatii tym stwierdzeniem, ale moja poprzedniczka nie zostawiła mi wyboru, atakując mnie…. hehehehe.

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • <a href="/login/">Zaloguj się</a> aby odpowiedzieć. Nie masz jeszcze konta? <a href="/login/?action=register">Zarejestruj się</a>.