Strona główna Działy Praca przydatne informacje dla kierowców/taksówkarzy

  • This topic has odpowiedzi, 33 wypowiedzi, and was last updated 14 years temu by ja78.
Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 31)
  • Autor
    Wpisy
  • #90939
    tonieja
    Członek

    🙂

    #90954
    ela1981
    Participant

    zadzwon pod numer z 3 linku podanego przez Fetemeh, otrzymasz aplikacje , opisy co i jak (kolejnosc krokow), koszy z tym zwiazane,
    dobrze tez miec akredytacje z korporacji czyli ze Cie "zatrudnia" (ale tego nie ma w oficjalnych wymogach), podobno bardzo trudny egzamin z jazdy, znajomy taksowkarz z Polski juz 3 raz podchodzil (no ale jemu to prawojazdy powinni zabrac jak na czerwonym chce skrecac)

    #90955
    ela1981
    Participant

    a i jeszcze poczytaj o wymaganiach dotyczacych samochodu
    sa tez badania medyczne o ile dobrze pamietam

    #90962
    v-tec
    Członek

    Egzamin z jazdy? U mnie w Yorku nie ma żadnego egzaminu z jazdy. Przecież mam już prawo jazdy to chyba umiem jeździć (inaczej bym nie dostał). Za to trzeba mieć 2 referencje od 'wiarygodnych’ osób znających cię od minimum 5 lat. Plus test ze znajomości miasta, homologowany meter i poszerzone badania techniczne auta

    #90988
    ela1981
    Participant

    a no dokladnie egzamin z umiejetnosci jazdy, nie wiem jak w Yorku moze byc inaczej ale……….roznica jest taka, ze pulap "drobnych" pomylek jest nizej czyli aby zdac musisz ich zrobic mniej niz na egazaminie na standardowe prawo jazdy
    i dalej czytajac ~ step 1~ wyslac aplikacje, zadzwonic umowic sie na driving test, zaplacic, jesli masz potwierdzona pisemnie date tego egzaminu mozesz zaczac !!! kompletowac nastepne dokumenty i robic nastepne kroki
    wiaze sie to z wymogami DSA, w application pack jest wszystko opisane ale nawet taka zmianke masz na malo szczegolowej stronie online……"To get a Hackney carriage or private hire driver’s licence you will need to have held one of the above licences for at least one year and undergo a further driving examination set by the Driving Standards Agency (DSA)" zrodlo (pod tabela):
    http://www.leeds.gov.uk/Advice_and_benefits/Licences_and_street_trading/Licence__hackney_carriage__taxi/How_to_apply_for_a_Hackney_carriage_or_private_hire_drivers_licence.aspx
    musisz miec prawko min 1 rok i podejsc do kolejnego egzaminu regulowanego przez DSA

    #91084
    Wartenburg
    Członek

    Najpierw musisz miec [b:e80d6a1a3a]angielskie prawko[/b:e80d6a1a3a], bo na PL nie zabukujesz egzaminu i stracisz fee. Przed egzaminem wez lekcje u instruktora: M-S-M i P-O-M opanuj do perfekcji. Poza tym musisz znac Highway code a na koniec egz dostaniesz ok 5 pytan: co zrobisz jak znajdziesz komorke klienta w aucie, jakie dokumenty musisz wozic ze soba itp. Musisz zdac tez egz z angielskiego-basic i wyslac dokumenty na sprawdzenie niekaralnosci. Wszystkie kroki zaczynaja sie w Councilu na York Road 225. Procedura zajmuje ok 5-6 m-cy. Ja juz koncze 🙂 Auto moze byc nie starsze niz 5 lat- tylko Leeds i Bradford. Mozna tez wziac auto z firmy w ktorej bedziesz jezdil. Do zobaczenia na trasie…

    #91087
    ela1981
    Participant

    hmmmmmmmm oficjalne informacje odnosnie posiadania prawa jazdy sa inne (zrodlo te same co wczesniej) mozna miec z ponizszych niekoniecznie angielskie:

    Driving ability
    All licensed drivers must hold a full DVLA, Northern Ireland or European Economic Area (EEA) state driving licence.

    wiec nie powini (rzeczywistosc moze byc inna) wymagac prawa jazdy Uk, nie pisza tez ze aby zabukowac termin muszisz wymienic na w/w[/i:db6d6edbb1]

    #91091
    v-tec
    Członek

    Ok poprawiam u nas trzeba także mieć specjalne prawko, doczytałem jest to jeden z warunków otrzymania 'blachy’

    #91099
    Wartenburg
    Członek

    Moje prawko na egzaminie ogladal dokladnie, lacznie z Counterpart. Jak nie masz to cie nie dopuszcza do egz. Jak sie dowiadywalem, tez mowili ze moge na polskim, ale DSA ma swoje standardy.

    #92656
    riposta6
    Członek

    Gdzie najlepiej szukać pracy na kierowce C+E? Jeśli ktoś wie, zna jakieś adresy kontakty w Leeds. Słyszałem, że w ASDA dobrze mają. To prawda?
    Z góry wielkie dzięki[/color:73e64f2148][b:73e64f2148] 😀 😀 😀 [/b:73e64f2148]

    #92680
    ja78
    Participant

    hej.najlepiej do jakiejs agencji dla kierowcow.zalezy co to znaczy dobra praca?tam gdie jest kasa tam zazwyczaj jest zapieprz.w jobcenter jest kilka ogloszen.potrzebuja tez na miedzynarodowke.z tego co pisza to550 tygodniowo.ale cie nie ma w domu.dobrze platne sa kontenery.jak znajde ta gazete to ci napisze wiecej.ogolnie sa fajne oferty w gaetach.

    #92701
    riposta6
    Członek

    dzieki wielkie 😉 bede czekał na jakieś cynki:)
    Pozdrowa

    #92703
    Aneta28
    Participant

    Witaj. Można znaleźc przez gazetę ale najlepiej uderzaj sam do dużych firm transportowych. Napewno zapytają jak długo masz tą kategorię prawo jazdy bo poniżej 2 lat firma ma większe jakieś tam ubezpieczenia i jest cięzej się załapać.Pytają też ogólnie o doświadczenie , czy jeździłeś już po UK. Jak nie jeździłeś cięzarowym to lepiej nie lać wody bo mogą chcieć referencje od poprzedniego pracodawcy. Agencje zazwyczaj dzwonią jak mają nóż na gardle a tak to stawki nieciekawe proponują. Prawo jazdy też zależy jak trafisz niektórzy akceptują polskie inni tylko UK. Ale napewno znajdziesz i nie zrażaj się , mąz też szukał i znalazł co prawda trwało to trochę ( w tym czasie pracował w innej firmie)ale znalazł to co chciał. I nie w Leeds ale w Manchester. Kupuj w środę Telegraph&Argus tam jest dodatek praca i też można trafić bo ogłaszają się często firmy transportowe. Pozdrawiam

    #92716
    Dzieju
    Participant

    Firma Joda z Keighley z ktorej regularnie korzysta moja firma zatrudnia paru Polakow tzn na POD (proof of delivery), nie raz widzialem polsko brzmiace nazwiska.
    Jak juz nie raz sie przekonalem to nie koniecznie to samo 🙂

    Nie chce robic reklamy, ale jak przedchwila wrzucilem w google to pod jednym linkiem znalazlem jeszcze aktualne ogloszenie……

    #92755
    ja78
    Participant

    tamtej gazety nie znalazlem.masz namiary na jakas firme z leeds 00441132883035.<premier european recrutiment itd>szukaja ponoc.chyba na budowy.jak nie masz 25 lat to cie tu nie przyjma.w angli ogolnie przyjmuja po tym wieku.chodzi o ubezpieczene.

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 31)
  • <a href="/login/">Zaloguj się</a> aby odpowiedzieć. Nie masz jeszcze konta? <a href="/login/?action=register">Zarejestruj się</a>.