Strona główna Działy Praca przydatne informacje dla kierowców/taksówkarzy

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
  • #19635
    maryork6
    Członek

    Czesc!!Poszukuje informacji na temat pracy na ciezarowkach w Anglii moze koledzy podziela sie doswiadczeniami.Moze znacie adresy firm potrzebujacych kierowcow!Pozdrawiam!Szerokosci!!

    #45148
    fatamorgana
    Participant

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    maryork6 wrote:

    Czesc!!Poszukuje informacji na temat pracy na ciezarowkach w Anglii moze koledzy podziela sie doswiadczeniami.Moze znacie adresy firm potrzebujacych kierowcow!Pozdrawiam!Szerokosci!!

    Wejdź na http://www.yorkshirejobstoday.co.uk i wpisz słowo- klucz
    'DRIVER’, wyskoczy Ci kilkanaście albo raczej kilkadziesiąt ofert pracy, firm, agencji poszukujących kierowców…
    Jest tego nieco, ale kto szuka ..ten znajdzie…

    #45154
    deryo
    Participant

    no hej!

    tez mnie w sumie troche dotyczy mnie ten topic, bo sam jestem w trakcie robienia sobie prawka na C i mam zamiar szukac pracy jako kierowca,jak juz bede w anglii.

    I teraz pare pytan.
    po pierwsze kategoria C uprawnia mnie do prowdzenia [b:203e74ee97]7.5 tone[/b:203e74ee97] a nie [b:203e74ee97]HGV [/b:203e74ee97]czy [b:203e74ee97]LGV [/b:203e74ee97]prawda?

    po drugie.czy szukajac pracy w agencjach,zaraz po przyjedzie do anglii,moga zadac ode mnie angielskiego prawka, czy raczej przymykaja na to oko- jakie macie z tym doswiadczenia?
    sam kiedys jezdzilem Vanem dla agencji na polskim prawku,ale chce poznac wasze doswiadczenia w tej sprawie. 😉

    po trzecie.czy bez jakio-takiego doswiadczenia w prowadzeniu ciezarowek [ prawko na B mam juz 6 lat prawie] i znajmosci okolicy,moge liczyc na to ze ktos mnie przyjmie?jakie sa srednie zarobiki,kiedy pracuje sie dla agencji?

    wszystkich kierowcow z UK,prosilbym o wsparcie

    dzieki

    #45159
    fatamorgana
    Participant

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    deryo wrote:

    witam.
    mam zrobiony kurs w polsce i wybieram sie do anglii i mam pytanie odnosnie tlumaczenia papierow.

    czy wystarczy tlumaczenie tlumacza przysieglego,poparte pieczatka notariusza? macie z tym jakies doswiadczenia?anglicy bezproblemowowo respektuja takie uprawnienia z polski, czy maja jakies wonty?

    dzieki za wszelkie info

    Cześć.
    Słyszałem, że to czy respektują tak naprawdę zależy od firmy. Niektórzy Anglicy wychodzą po prostu z założenia, że ich certyfikaty dają większą (!?) gwarancję znajomości tematu…niż nasze czy inne z zza granicy.
    Dotyczy to wielu dokumentów. Tacy są , zwłaszcza ci, którzy nie mieli do czynienia za dużo z Polakami, albo wcale.
    Samo tłumaczenie 'przysięgłe’ wystarcza z tym, że należy zwrócić uwagę na fachowe, techniczne nazewnictwo , a z tym u naszych tłumaczy jest różnie. Zwłaszcza, że w niektórych rejonach Wlk. Brytanik używa się popularnych, (ale tylko tam, a nie w słowniku) określeń na poszczególne rodzaje urządzeń bądź sprzętu. Przykładem niech będzie CRANE. Generalnie jest to suwnica w hali produkcyjnej, ale i…podnośnik z długim wysięgiem i ramieniem na 4 kołach, zatem pojazd ale kołowy a nie szynowy. Mało tego…stosuje się to określenie i…do dźwigów wieżowych ( nie wszędzie, ale jednak).
    Różnica spora, zwłaszcza w uprawnieniach. Trzeba zatem przypilnować dokładnego oddania sensu tłumaczenia.
    Zakładam, że słowo FORKLIFT (czyli właśnie wózek -podnośnik widłowy), nie jest nieznane dla co niektórych tłumaczy …
    W końcu mają słowniki techniczne, tyle że nie wszystko w nich można znaleźć. Po prostu branże mają swoje własne nazewnictwo.
    Pozdrawiam.

    #45168
    woyth
    Członek

    http://www.leeds.pl/forum/viewtopic.php?t=243&postdays=0&postorder=asc&highlight=prawo+jazdy&start=0

    Pozdrawiam i jeszcze raz polecam funkcje wyszukiwania (jest naprawde uzyteczna 8) )

    #45173
    deryo
    Participant

    [quote:394b43b3d3]
    Pozdrawiam i jeszcze raz polecam funkcje wyszukiwania (jest naprawde uzyteczna 8) )[/quote]

    Probowalem,ale na razie jako tako mi to wychodzi,zawsze kilkadziesiat wynikow,ktore nie maja nic wspolnego z tym czego szukam 😕

    w kazdym razie tnx

    #45179
    deryo
    Participant

    kurcze poukladajmy to troche bo juz mi sie w glowie namieszalo od tych C,C1,HGV i LGV.

    Posiadajac prawko jazdy C,uprawnia mnie one do prowadzenia pojazdow z kategorii C,C1,C1E tak?
    Czyli na angielskiej stronie moge jezdzic LGV,HGV i 7.5 tone ( jesli dobrze zrozumialem to co wyczytalem, to to jedno i to samo tak?).

    Jaki w takim razie odpowiednik podsiada w anglii kategoria CE,ktorej na razie nie posiadam? tj na tzw.TIRy??

    dzieki za uporzadkownie mi tego wszystkiego w glowce

    #45180
    deryo
    Participant

    na stronce z ofertami pracy znalalzlem rodzaje kategorii

    HGV class 1
    HGV class 2
    7.5 tone

    czyli co?moze mi powiecie ze te dwie pierwsze to samo co ostatnia?co oznacza wyluszczenie klasy? class 1 to bez przyczep a class 2 z przyczepa? co w takim razie oznacza 7.5 tone??

    prosze o slowo wyjasnienia

    #45182
    deryo
    Participant

    juz znalalzlem,ale dla potwierdzenia 🙂

    7.5 tone to polciezarowki do 7.5 tony,u nas chyba oznacza sie to C1
    HGV class 1- nasza C+E
    HGV class 2- nasza C

    prosze o potwierdzenie kumatych w temacie 😉

    #45202
    woyth
    Członek

    HGV(LGV) C1 = Rigid truck 3501kg to 7500kg
    HGV(LGV) C1+E = Rigid 3501kg to 7500kg truck with trailer over 750kg
    HGV(LGV) C = Rigid truck from 7501kg to 32,000kg
    HGV(LGV) C+E = Articulated or Drawbar truck up to the legal maximum of 44,000kg

    HGV i LGV oznaczaja to samo – wczesniej obowiazywal skrot LGV, ktory zostal zastapiony skrotem HGV ale obydwa oznaczaja prawo jazdy na ciezarowki z tym ze jesli masz prawo jazdy kat C, C1 – to jest to HGV (LGV) class 2, natomiast jesli masz prawo jazdy kat C+E – to jest to HGV (LGV) class 1. Wiec jesli znajdziesz ogloszenie „LGV Class One & Two Drivers” lub „HGV class one & two” oznacza ono ze poszukiwani sa kierowcy z prawem jazdy C (klasa2) i C+E (klasa1)

    #45210
    deryo
    Participant

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    woyth wrote:

    HGV(LGV) C1 = Rigid truck 3501kg to 7500kg
    HGV(LGV) C1+E = Rigid 3501kg to 7500kg truck with trailer over 750kg
    HGV(LGV) C = Rigid truck from 7501kg to 32,000kg
    HGV(LGV) C+E = Articulated or Drawbar truck up to the legal maximum of 44,000kg

    HGV i LGV oznaczaja to samo – wczesniej obowiazywal skrot LGV, ktory zostal zastapiony skrotem HGV ale obydwa oznaczaja prawo jazdy na ciezarowki z tym ze jesli masz prawo jazdy kat C, C1 – to jest to HGV (LGV) class 2, natomiast jesli masz prawo jazdy kat C+E – to jest to HGV (LGV) class 1. Wiec jesli znajdziesz ogloszenie „LGV Class One & Two Drivers” lub „HGV class one & two” oznacza ono ze poszukiwani sa kierowcy z prawem jazdy C (klasa2) i C+E (klasa1)

    Dzieki za odpowiedz,ale juz sam to wyszukalem,chyba nawet na tej samehj stronce,ktora podales gdzies wczesniej 😛

    pozd

    #60687
    deryo
    Participant

    Hej wszystkim, mam takie zapytanie.
    Chce przeprowadzic sobie badania lekarskie, ktore beda mi potrzebne do pracy za kolkiem. Bylem juz u jednego lekarza, ale cena badan mnie przerazila- 90£!
    Pamietam, ze jak w Polsce robilem podobne badanie to zaplacilem jakies 200 zlotych i wiem tez, ze kazdy lekarz inaczej sobie liczy za taka usluge- tutaj tez.

    Badania to nic skomplikowanego- oczy, uszy, jakies stukanie mloteczkiem w kolanko itp., wiec nie mysli mi sie becelowac doktorkowi za to 90£…

    Robil ktos podobne badania tutaj? Zna ktos adres jakiegos tanszego niz ten podany lekarza???

    Prosze o pomoc!!

    #60721
    BeToN
    Participant

    PO PIERWSZE NIEPISZ DWUCH POSTOW WYMAZ GO ❗
    nierub badan to dostaniesz na 10 lat GB Driving License jesli wymieniasz z polskiego i postaw na swoim nie potrzebujesz Medical Raport D1
    Ruznica tylko taka ze z raportem dostaniesz do 50 roku zycia ❗
    A raport trudno dostac poniewaz cie nieznaja tzn. nie maja twojej historii zdrowia ❗
    I nie moga poswiadczyc twojego stanu zdrowia ❗

    #60729
    fatamorgana
    Participant

    Beton brawo! Za spryt i logikę. Ale z pisowni – dwója!
    To był żart rozumiem…
    🙄 🙂

    #60755
    v-tec
    Członek

    Mi się zdaje że nawet jak trzeba płacić Ł90 to nie jest jakaś astronomiczna kwota. Jako kierowca dużej ciężarówki zarobisz tyle przez noc.
    W Polsce 200 zł porównując zarobki znaczy co najmniej tyle samo co tu Ł90…

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • <a href="/login/">Zaloguj się</a> aby odpowiedzieć. Nie masz jeszcze konta? <a href="/login/?action=register">Zarejestruj się</a>.