Mi konczyla sie w lipcu, na dwa tygodnie przed koncem przyslali mi list z proponowana kwota (niecale 10% wyzsza niz rok wczesniej)
Przejzalem pare wyszukiwarek (gocompare.com, comparethemarket.com, confused.com) i znalazlem o 20% nizsza (tylko trzeba bylo wplacic 20% z gory – w KwikFit wszystko rozlozone na 12 miesiecy)
Zadzwonilem do nich i powiedzialem ze w takim razie dziekuje ale znalazelm tansze ubezpieczenie, mila pani w callcentre powiedziala ze nie moze nic zrobic ale moze mnie przetransferowac do retention team, moze oni mi cos zaproponuja i rzeczywiscie po wytlumaczeniu kolejnej pani jaka jest sytuacja, powiedziala ze musi pare rzeczy sprawdzic i poczym wrocila po jakiejs minucie i powiedziala ze moze mi zaproponowac taka sama kwote rozlozona na 12 miesiecy (o pierwszej wyzszej wplacie w konkurencyjnej firmie nic jej nie wspominalem). Wiec sie zgodzilem