Strona główna Działy Czarna lista Adrian S. z COSMO TEM powrocil na rynek.

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
  • #108093
    7sisters
    Participant

    Ja tez o nich slyszalem same dobre rzeczy. Sa grzeczni, profesjonalni, maja super domy a jak nie masz na depozyt to nawet ze swoich doloza.

    😀 😀 😀

    #108099
    Dzieju
    Participant

    przypomniala mi sie Ulica Sezamkowa??
    "sponsorem dzisiejszego programu jest literka C, c jak Cosmo "
    :D:D:D
    sorry za offtop 😉

    #108106
    Anonim
    Gość
    slanting_eye wrote:

    planujemy zmienic z zona miejsce zamieszkania i wybor padl na leeds 🙂
    czytalem na forum jak tu sie zyje i jak dla mnie jest ok.

    chcialbym sie czegos dowiedziec o agencjach nieruchomosci.
    co powiecie na Cosmoteam?
    nie znalazlem zadnych zlych opinii na temat tej agencji na forum wiec chyba jest oki

    polecam naprawde super aganecja. wynajmuje u nich. nic nie cieknie nic nie kapie zero grzyba. po jednym telefonie wszystko załatwione. mila obsluga.

    #108110
    Misku
    Członek

    http://www.heritage24.co.uk

    na cross gates
    Wszystko solidnie i zgodnie z prawem w najmniejszych szczegolikach.

    Naprawde goraco polecam……

    #108115
    schatz33
    Członek
    slanting_eye wrote:

    planujemy zmienic z zona miejsce zamieszkania i wybor padl na leeds 🙂
    czytalem na forum jak tu sie zyje i jak dla mnie jest ok.

    chcialbym sie czegos dowiedziec o agencjach nieruchomosci.
    co powiecie na Cosmoteam?
    nie znalazlem zadnych zlych opinii na temat tej agencji na forum wiec chyba jest oki

    Zagrywka celowa………….ale nie miej zbyt dlugiej nadziei ze twoj post tu bedzie…………na same haslo cosmoteam skorumpowany Kwiatek bialej goraczki dostaje i wylecisz razem z postem. Wez lepiej ziemianke wykop niz w tej agencji choc dlugopis w reke………dobrze ci radze. Ostatni przyklad: znajomi z pewnej dzielnicy wzieli od nich flat…….umowe podpisano,kase zabrano……….a teraz juz 2 tydzien prosza o podanie adresu jaki oni maja gdyz chca podac w serwisach typu npower czy BT z 7 adresow ktore jej podawali zaden nie jest w zadnym systemie,nawet w city councilu. I tak siedza bez pradu i internetu bo bez……………adresu. Pewnie napiszesz……….a sasiedzi ,listy stare… otoz nic z tego-flat pachnie swiezoscia a sasiedzi do niedawna nawet nie mieli pojecia ze tam sie cos dobudowuje,remontuje itd. I tak dzwonia do Adrianka i codziennie dostaja nowy adres ale zaden nie prawdziwy. Czujesz to? Twoja agencja wynahjmuje ci mieszkanie,podpisuje umowe,wpisuje adres z palca wyssany i znika a potem twierdzi ze inni burdel maja w systemach,oni taki adres tam maja. Sam widzisz. Problem tylko w tym ze burdel moze miec jedna-dwie firmy ale nie wszystkie i burdel to ma ale cosmoteam i adrianek w swoich biurach.

    #108124
    chomik
    Participant
    schatz33 wrote:

    slanting_eye wrote:

    planujemy zmienic z zona miejsce zamieszkania i wybor padl na leeds 🙂
    czytalem na forum jak tu sie zyje i jak dla mnie jest ok.

    chcialbym sie czegos dowiedziec o agencjach nieruchomosci.
    co powiecie na Cosmoteam?
    nie znalazlem zadnych zlych opinii na temat tej agencji na forum wiec chyba jest oki

    Zagrywka celowa………….ale nie miej zbyt dlugiej nadziei ze twoj post tu bedzie…………na same haslo cosmoteam skorumpowany Kwiatek bialej goraczki dostaje i wylecisz razem z postem. Wez lepiej ziemianke wykop niz w tej agencji choc dlugopis w reke………dobrze ci radze. Ostatni przyklad: znajomi z pewnej dzielnicy wzieli od nich flat…….umowe podpisano,kase zabrano……….a teraz juz 2 tydzien prosza o podanie adresu jaki oni maja gdyz chca podac w serwisach typu npower czy BT z 7 adresow ktore jej podawali zaden nie jest w zadnym systemie,nawet w city councilu. I tak siedza bez pradu i internetu bo bez……………adresu. Pewnie napiszesz……….a sasiedzi ,listy stare… otoz nic z tego-flat pachnie swiezoscia a sasiedzi do niedawna nawet nie mieli pojecia ze tam sie cos dobudowuje,remontuje itd. I tak dzwonia do Adrianka i codziennie dostaja nowy adres ale zaden nie prawdziwy. Czujesz to? Twoja agencja wynahjmuje ci mieszkanie,podpisuje umowe,wpisuje adres z palca wyssany i znika a potem twierdzi ze inni burdel maja w systemach,oni taki adres tam maja. Sam widzisz. Problem tylko w tym ze burdel moze miec jedna-dwie firmy ale nie wszystkie i burdel to ma ale cosmoteam i adrianek w swoich biurach.[/quote]

    Zajefajnie, to Councilu placic nie musza i wode tez moga na lewo brac 😈

    #108126
    ela1981
    Participant

    wiecie co najgorsze, ze ludzie do nich wciaz ida…….

    #108128
    cayuga
    Participant
    ela1981 wrote:

    wiecie co najgorsze, ze ludzie do nich wciaz ida…….

    Ale to juz jest ich zmartwienie, prawda?? 😛

    #108130
    p
    Członek

    😆 temat wymiata, normalnie cosmos! a jak! 😆

    #108136
    Anonim
    Gość

    ale mi sie fajne slowa cisna na klawiature,ale dam se na wstrzymanie 😆 Przecierz nawet w Polsce na dluzszą mete takie by nie przeszeszly. A tych co pchaja sie do takich agencji nieruchomosci celem wynajmu ,jakos ostatnio jest mi coraz mniej szkoda! Sugerujac sie tylko ze a jak polacy prowadza agencje to fajnie ,bo pewnie wporzadku i dogadac sie mozna bez angielskiego 😆 Chodzi mi glownie o to ze wielu ludzi bierze i wierzy na łapu capu we wszystko co popadnie,zamiast popytac ,posiedziec na forach i poczytac o danej firmie czy zetelna i co naprawde naja do zaoferowania

    #108137
    julka
    Participant

    Tak, tak, bo na forach sobie poczytasz (przeciez nikt nie usuwa postow) 🙂

    #108139
    derailed
    Participant

    Czy macie na forum stawke za usowanie niewygodnych postow?
    Od slowa czy od litery?
    Prowadzicie jakies rankingi? Kto wiecej?
    Sa nagdrody?

    Pytam bo na swoim forum chce to wprowadzic i nie wiem jak to zorganizowac 😈

    Please advise… 😆

    #108141
    jackyl
    Participant

    :D:D:D

    #108147
    derailed
    Participant

    Dobrze im idzie usuwanie postow dzisiaj. Juz dwa poszly w pizdu 😉

    #108148
    Anonim
    Gość
    julka wrote:

    Tak, tak, bo na forach sobie poczytasz (przeciez nikt nie usuwa postow) 🙂

    no yyy a zapomnialem ze faktycznie polowe postow ktore tu w past time napisalem daaawno zostaly zdeletowane 👿 ale jest chyba nie takie skomplikowane,aby w danym miescie dowiedziec sie czego o danej firmie ,agencji pracy czy takich firmach kogucik jak … totez jezeli ktos wciaz wynajmuje od… nich podczas gdy chyba kazdy Polak w tym miescie wie co jest grane to wrrr jego problem 8)

    A no i chce sie przywitac z naszym nieawno przybylym forumowiczem deosem 8) widac ze nie jestes byle kim i troche to forum sie odswiezy,glownie bo te kilka Twoich postow jest bardzo ldnie kulturalnie napisanych – atego często tu brakuje 8)

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • <a href="/login/">Zaloguj się</a> aby odpowiedzieć. Nie masz jeszcze konta? <a href="/login/?action=register">Zarejestruj się</a>.