Strona główna Działy Zdrowie bół żołądka

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
    eR
    Participant

Cześć.

Od tygodnia boli mnie zoladek. Mysle juz powoli o wizycie u lekarza, ale jestem zielony w temacie pomocy medycznej. Gdzie najpierw powinienem sie udac? Do przychodni lekarskiej, do lekarza pierwszego kontatku czy od razu do St. James Hospital? Nie mam pojecia jak sie do tego zabrac.
    Chciałbym aby lekarz mnie zbadal (brzuch), przepisał leki, ewentualnie wysłał mnie na inne badania.

3tna
    Participant

Jestes zarejestrowana u Swojego GP ? Jezeli tak to idz do niego na pierwszym miejscu. Jezeli to nie jest jakis duzy bol to mozesz pojsc do apteki i poprosic o jakies tabletki, a jezeli nie jestes zarejestrowana u GP to idz do szpitala jezeli mieszkasz w Leeds to do St. James ale ja polecam szpital w Wakefield Clayton Hospital, ktory specjalizuje sie w problemach zoladka

http://www.midyorks.nhs.uk/Clayton+Hospital.htm

szyderca
    Członek

ja radze isc do szpitala bo tam cie nie oleja w twoim gp o ile jestes zapisany to ci powiedza ze no problem i dadza ci paracetamol i kaza przyjsc za 2 tygodnie nie trac czasu i idz do szpitala

ela1981
    Participant

moim zdaniem jesli bol nie jest "duzy" i mozesz wytrzymac przez tydzien, a najwazniejsze, ze stan nie pogarsza sie w szybkim tempie, nie powinienes isc do szpitala, oni tam maja naprawde rece pelne roboty
    to jak cie boli i czy wymaga natychmiastowej interwencji to tylko ty mozesz okreslic
    moze poszperaj w necie, sprawdz objawy, co to moze byc i zadecyduj
    ale napewno zapisalabym sie do GP, to trwa nawet do tygodnia, a jak sie stan pogorszy w tym czasie to faktycznie do szpitala

eR
    Participant

nie wiem co robic. raz mnie boli, raz nie. dzis lekko pobolewa prawie wcale. pojde najpierw do apteki i kupie jakies leki na zoladek. jesli nie pomorze to do lekarza.

SAMIRAHINI
    Członek