Strona główna › Działy › Nauka › Kursy angielskiego w Leeds (porównanie)
Witam.Jestem nowy w okolicach Leeds.Potrzebuje opinie ludzi ktorzy pobierali nauke na roznych kursach jezykowych w Leeds i okolicach.Chce sie zabrac za nauke i nie wiem co wybrac bo tego jest duzo.Z gory dziekuje za odpowiedzi.Pozdrawiam Antek.
Napisz na prive’a do forumowych "uczycielek" np Pani Malgon albo Pani Cheeky(to pani z misja translatorska).One z pewnoscia pomoga bo same przeciez niosly/niosa ten jasniejacy kaganek oswiadty dla ludu polskiego (przynajmniej swego czasu bo teraz Pani M.niesie takze ludom miedzynarodowym z tego, co wyczytalem). 😆 A jak nie umiesz dukac nic a nic, to sie wlasnie do polskich "Silaczek " zapisz, bo i akcent bedzie blizszy twojemu wlasnemu 😛 ,znaczy sie taki bardziej wyrazisty!Ponoc…
A tak serio to wygoogluj: compare ESOL courses Leeds.
A jak nic tam do ciebie nie bedzie wyzieralo z tych stron, to sie zapisz na kurs w Krakowie 😉
Dzieki za odpowiedz.Widac ,ze wiekszosc uzytkownikow raczej nie pobiera zadnych nauk albo sa tak intensywnie sie ucza ze nie maja czasu rzucic wlasne trzy grosze.
Psia kosc bylem malo precyzyjny.Nie interesuja mnie poziom ESOL itp.Chodzi mi tylko i wylacznie o native speakers kurs.Nauke podstaw itd mam juz sa soba.Generalnie chodzi o szlifowanie akcentu na sylaby i gloski.
Tego nie ucza dobrze polskie nauczycielki przynajmniej te w Londynie wiec raczej nie sadze ze te w tej dziurze Leeds beda lepsze.Zreszta mi sa potrzebne chyba do zupy.hehehe .Zreszta juz znalazlem kurs i jest dobrze.
Dzieki
Przepraszam,co to jest szlifowanie akcentu na sylaby i gloski?
ale przeciez na ESOL nie ucza tylko polskie nauczycielki – mnie uczyla angielka…
to raz. dwa: skoro znasz 'podstawy’ to raczej dalej proponuje cos typu ESOL…
po trzecie: to po co siedzisz w tej 'dziurze’, wracaj do Londynu… ja tam z checia wroce do Leeds, Londynu mialam dosc juz po miesiacu…