Strona główna Działy Finanse Barclays – olefka

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
  • #16652
    Asix
    Participant

    Posłuchajcie bracia miła.
    Otóż pewnego dnia czerwcowego niemile się zdziwiłam, kiedy próbując wypłacić gotówkę z bankomatu – dziura w ścianie powiedziała, że nie da. Sprawdziwszy statementy przez neta okazało się, że w ciągu 3 dni w Machesterze oraz Prestwich dokonano kilkunastu wypłat na łączną kwotę 900 funtów przyczyniając się do ograbienia mojego konta jak również niezlego debetu (Kwestia wysokiego debetu na karcie, która nie jest kredytową, ani żadną tego typu to już moja prywatna zagadka). Udałam się do banku Barclays, w którym poinformowano mnie, że najprawdopodobiej w jednym z bankomatów była jakaś akcja i zeskanowano mi kartę. Wypełniłam odpowiednie papiery, które zostały następnie wysłane faxem z oddziału banku gdzieś, w jakieś tajemnicze miejsce, gdzie pomagają takim ofiarom jak ja. Obiecano mi, że w ciągu 15 roboczych dni pieniądze zostaną zwrócone. Oczywiście nei wpłynęły, więc monitowałam kilkakrotnie, aż liczba roboczych dni skoczyła do 30 kilku.
    Kolejnym razem podczas wizyty w banku poprosiłam o skonsultowanie telefoniczne tej sprawy z tajemniczym doradcą gdzieś tam. Mój fax zaginął, albo nie dotarł, a ja niestety nie miałam raportu. Konsultantka wysłała papiery ponownie (tym razem otrzymałam raport) i ustaliła z kimś telefonicznie, że będzie to sprawa rozstrzygnięta w tybie natychmiastowym i jako urgent zostanie sfinalizowana w ciągu 2 dni.
    Minęło 6 dni więc ponownie odwiedziłam Barclaysa. Dzisiejsze rozmowy również nie przyniosły satysfakcjonującego rozwiązania, tym razem dowiedziałam się, że muszę czekać kolejne 15 dni. W międzyczasie oczywiście mój debet powiększył się i nawet miesięczna wypłata nie pokryła go w całości (w koncu muszę jakoś żyć, płacić etc).
    I moje pytanie – co w takiej sytuacji zrobić? Czy mam jakieś prawa o których nie wiem? Czy mogę ubiegać się o odszkodowanie ? Teoretycznie zostałam bez środków do życia i tak trwam w tym stanie póltora miesiąca (nie mam przecież 100% gwarancji, że oddadzą…) Po za tym sugestia, żebym wypłaciła swoje środki z save-account wydała mi się lekką bezczelnością, jak również nie wiem jak to ująć – brak profesjonalizmu ze strony obsługi banku – historia o 2 dniach itd okazała się wyssana z palca na potrzebę pozbycia się mnie z kolejki.
    Oczywiscie non stop pobieraja mi charges w wysokosci 30 funtow za debet, ktorych laskawie nie zablokowali, tylko polecili ignorowac.
    Jedyne co mi przychodzi do głowy to zamknąć to konto w cholerę i przenieść się do innego banku.

    #101816
    Krzychu
    Participant

    Zmień bank , tylko po tym jak zwrócą kasę .Mi wlepili debet do karty ,500 funtów ale ja nie występowałem o ten debet!!!?? i w razie użycia tego debetu to obciążają mnie dodatkowo 30 funtów na dzień. BARCLAYS TO S….. zero kompetencji tylko jakiś pedałkowaty ciapaty na obsłudze klienta co zawsze nic nie wie.

    #101817
    julka
    Participant

    Asik – complaints department – skontaktuj sie z nimi, jesli to nie poskutkuje – Ombudsman (kontakt powinnas miec na umowie ktora podpisalas z bankiem oraz na kazdym wyciagu).

    #101818
    slanting_eye
    Członek

    a jak rozmawiasz z kims na zywo to pros o jakiegos menago

    #101820
    ela1981
    Participant

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    Krzychu wrote:

    Mi wlepili debet do karty ,500 funtów ale ja nie występowałem o ten debet!!!?? i w razie użycia tego debetu to obciążają mnie dodatkowo 30 funtów na dzień.

    jesli dali Ci debet do wykorzystania to zaplacisz normalne oprocentowanie
    kary sa wtedy jak sam zrobisz debet bez ich zgody

    #101853
    dennis44
    Participant

    podobna sytuacje mialem jakies 2 lata temu,wyczyscili mi konto i weszli na debet tylko ze poszedlem od razu do banku kazalem zablokowac konto a z banku od razu udalem sie na policje i zglosilem kradziez pieniedzy z mojego konta. w banku na wydrukowanym statemencie zaznaczylem tranzakcje ktore byly wykonane nie przez moja osobe podliczyli srodki jakie zostaly mnie skradzione a z policji dostalem list w ktorym bylo kilkanascie pytan takich jak czy to mozliwe zeby ktos znal pin do karty, gdzie bylem wtedy w tym czasie co zostaly dokonane nie moje tranzakcje itp. podalem najwiecej szczegolow ile tylko pamietalem, podalem takze policji w jakich bankomatach i o jakiej godzinie przy jakich ulicach zostaly pobierane kwoty z konta sprawdzili CCTV kamery sprawdzili ze sam siebie nie okradlem i nie probuje nic wymuszac. nie pamietam teraz dokladnie po jakim czasie(chyba okolo 2 tyg.) ale zwrot srodkow finansowych jakie mnie ubyly z konta zostal zwrocony w calosci. z takimi sprawami to trzeba od razu na policje w koncu to kradziez.

    #101862
    Anonim
    Gość

    mam analogiczne pytanie odnosnie tych 500f. przyznanego kredytu – oczywiscie bez proszenia o niego. Konto mam w Lloydsie i wyslali mi laskawie kredytowke z 500 stówkami ,ktorymi moge dysponowac i do 21 dni jesli je splace od momentu wybrania z konta nie place zadnej prowizji. Oczywiscie nie wierze w takie kity i nawet nie aktywowalem tej karty. Czy ktos tez ma cos takiego z Lloydsa i ile ewentualnie wynoszą (ukryte ) prowizje od tego chwilowego kredytu? Dla mnie proste jest tylko jedno w tym wszystkim – zaden bank nie daje kasy swoim klientom nawet na krotki okres za total free. Dzieki za ewentualne komentarze do tematu. 🙄

    #101867
    julka
    Participant
    ”Fido wrote:

    mam analogiczne pytanie odnosnie tych 500f. przyznanego kredytu – oczywiscie bez proszenia o niego. Konto mam w Lloydsie i wyslali mi laskawie kredytowke z 500 stówkami ,ktorymi moge dysponowac i do 21 dni jesli je splace od momentu wybrania z konta nie place zadnej prowizji. Oczywiscie nie wierze w takie kity i nawet nie aktywowalem tej karty. Czy ktos tez ma cos takiego z Lloydsa i ile ewentualnie wynoszą (ukryte ) prowizje od tego chwilowego kredytu? Dla mnie proste jest tylko jedno w tym wszystkim – zaden bank nie daje kasy swoim klientom nawet na krotki okres za total free. Dzieki za ewentualne komentarze do tematu. 🙄

    Ale karta kredytowa dziala w ten sposob. Niektore maja okresy przejsciowe z zerowym oprocentowaniem 10-12 miesiecy i wiecej. Mozesz ja wtedy traktowac jak kredyt bez odsetek. Bank daje ci taka karte, bo chce, zebys sie zlapal i byl uwiazany do splacania.

    #101877
    HardcoR
    Participant
    ”Fido wrote:

    Dla mnie proste jest tylko jedno w tym wszystkim – zaden bank nie daje kasy swoim klientom nawet na krotki okres za total free. Dzieki za ewentualne komentarze do tematu. 🙄

    Daje , daje 🙂

    ja mam taka kredytówke – przez 6 miesiécy 0% , a potem normalne oprocentowanie. Zdazylem juz cos kupic i splacic i wyszly mi " raty 0% " 😀
    Barclays ( 😈 ) daje teraz na 10 miesiecy

    #101879
    Anonim
    Gość

    dzieki za odpowiedzi – kasą to lubie dysponowac ale swoją i nie bylem pewien gdzie jest pies pogrzebany w tych kredytówkach 0%

    #101880
    v-tec
    Członek

    Asix nie sądzę żeby przysługiwało ci odszkodowanie, chyba że od tych co cię okradli. Banki jak wszystkie instytucje działają bardzo powoli. Na dodatek jeżeli kradzież nastapiła w bankomacie to ktoś musiał użyć pin-u pytanie skąd go miał i oni będą chcieli to wyjaśnić. Wysłanie listu (a nie dzwonienie) powinno pomóc. Nie panikuj ani nie zamykaj konta (co wtedy ze skradzioną gotówką?)

    #101883
    fatamorgana
    Participant

    Jestem skłonny sądzić, że te problemy biorą się stąd (lub z tego typu działania):

    [quote:33cabb330b]Rumuńskie gangi okradające bankomaty stały się plagą na Wyspach.
    Miał pecha, bo fotografia, na której widać numer ukradzionych pieniędzy oraz [b:33cabb330b]podrobione karty i nakładkę na bankomaty [/b:33cabb330b]znaleźli u niego policjanci. Zdjęcie było dowodem w sprawie przeciw złodziejowi. Wczoraj sąd skazał go na pięć lat więzienia za działanie w gangu i kradzież pieniędzy – podaje "The Sun".

    Oszust był rezydentem [b:33cabb330b]jednego z gangów w Anglii. W krótkim czasie, dzięki panelowi montowanemu na bankomatach, uzyskał dane i numery PIN pozwalające mu podrobić kilka kart. Dzięki nim wyciągnął z bankomatów ponad 43 tysiące funtów,[/b:33cabb330b] czyli 172 tysiące złotych – czytamy w serwisie dziennik.pl.
    [/quote]
    Lub z tego, co opisywaliśmy z V-tecem ponad rok temu.

    Mnie niecałe 2 lata temu ktoś ściągnął numer karty kredytowej- prawdopodobnie z którejś z azjatyckich stacji benzynowych, a potem gdzieś w Iranie zrobiono zakupy na jej konto. 😈 👿

    (Dalsza część była może dla nadwrażliwych kontrowersyjna, ale za to prawdziwa…!) 🙂

    #101892
    Asix
    Participant

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    dennis44 wrote:

    podobna sytuacje mialem jakies 2 lata temu,wyczyscili mi konto i weszli na debet tylko ze poszedlem od razu do banku kazalem zablokowac konto a z banku od razu udalem sie na policje i zglosilem kradziez pieniedzy z mojego konta. w banku na wydrukowanym statemencie zaznaczylem tranzakcje ktore byly wykonane nie przez moja osobe podliczyli srodki jakie zostaly mnie skradzione a z policji dostalem list w ktorym bylo kilkanascie pytan takich jak czy to mozliwe zeby ktos znal pin do karty, gdzie bylem wtedy w tym czasie co zostaly dokonane nie moje tranzakcje itp. podalem najwiecej szczegolow ile tylko pamietalem, podalem takze policji w jakich bankomatach i o jakiej godzinie przy jakich ulicach zostaly pobierane kwoty z konta sprawdzili CCTV kamery sprawdzili ze sam siebie nie okradlem i nie probuje nic wymuszac. nie pamietam teraz dokladnie po jakim czasie(chyba okolo 2 tyg.) ale zwrot srodkow finansowych jakie mnie ubyly z konta zostal zwrocony w calosci. z takimi sprawami to trzeba od razu na policje w koncu to kradziez.

    tak tak, masz racje, tak to sie wlasnie zalatwia, ale wiesz.. obraz z CCTV to jeszcze zaden dowod – w kazdym razie nie zdejmuje z ciebie domniemamnej winy – przeciez ktos na twoja prosbe mogl wyplacic kase 😉

    #101893
    Asix
    Participant

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    v-tec wrote:

    Asix nie sądzę żeby przysługiwało ci odszkodowanie, chyba że od tych co cię okradli. Banki jak wszystkie instytucje działają bardzo powoli. Na dodatek jeżeli kradzież nastapiła w bankomacie to ktoś musiał użyć pin-u pytanie skąd go miał i oni będą chcieli to wyjaśnić. Wysłanie listu (a nie dzwonienie) powinno pomóc. Nie panikuj ani nie zamykaj konta (co wtedy ze skradzioną gotówką?)

    dzieki., list wyslany mam nadzieje, ze ktos sie w koncu tym zainteresuje, a konto zamkne oczywiscie jak ta cala heca sie zakonczy kiedys.
    Natomiast co do posiadania pin-u…ogladalam kiedys reportaz o specach od klawiaturek, kamerek itp, pin to nie problem, gorzej z chipem, ale jak widac – tez wykonalne.

    #101894
    v-tec
    Członek

    Na wielu bankomatach jest naklejka lub na ekranie wyświetla się ostrzeżenie o treści mniej więcej takiej: jeżeli zauważysz jakieś podejrzane urządzenie na lub w okolicy bankomatu nie korzystaj z niego (z bankomatu) i powiadom bank lub policję
    Jak widać ta uwaga nie jest od parady
    A w ogóle to najlepiej ograniczyć korzystanie z bankomatów do niezbędnego minimum a wszędzie gdzie się da płacić bezpośrednio kartą.

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • <a href="/login/">Zaloguj się</a> aby odpowiedzieć. Nie masz jeszcze konta? <a href="/login/?action=register">Zarejestruj się</a>.