Strona główna Działy Nauka Szkoly Sztuk Walki… Przeczytajcie…

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
  • #16476
    sinneR
    Członek

    Witam,
    Jestem na forum nowo zarejestrowany, wiec nie jestem do konca pewien abym to pisal we wlasciwym temacie. Jezeli nie to prosze admina forum o przeniesienie tematu w inna zakladke…
    Otoz tak, mieszkam w Leeds jak wiadomo i szukam jakiejs szkoly sztuk walki (Kung Fu, Taekwondo [Chinskie sztuki walki])… Slyszalem pogloski o paru szkolach lecz sa to szkoly zamieszczony w srodku miasta… Chodzi mi o szkoly umieszczone bardziej w okoliczonosciach przyrody gdzie trenowac wychodzi sie na zewnatrz… Mieszkam w Gdansku i trenowalem taekwondo wlasnie w takowej szkole, trener byl bardzo dobry, potrafil uczyc… Lecz los tak chcial, ze niestety trafilem do miejskiej dzungli (do Leeds) … Jezeli ktos posiada takie informacje prosilbym aby podzielil sie nimi w tym temacie, jednoczesnie pomagajac mi… Z gory dziekuje,

    #100118
    Baggins
    Participant

    Tae kwon do to koreanska sztuka. a wracajac do tematu to raczej nie ma czegos takiego. jedyna SW na poziomie w Leeds to BJJ i moze Thay Boxing. reszta wlaczajac TKD miernota

    #100157
    sinneR
    Członek

    Thay Boxing odpada, szkoda czasu…moim zdaniem to totalny bezsens, uzyteczne do zabijania na ulicach, lecz mi to nie potrzebne… Szczegolnie zalezy mi na TKD albo Kung Fu, slyszalem takze cos, ze na Armley jest jakis klub, ucza tam karate, boxu, i wrestling bodajze… Martial Art’s Sport Club czy jakos tak, znajoma mi opowiadala… Ale nie wiem na jakim poziomie przeprowadzana jest tam nauka… Jezeli ktos sie orientuje to prosze o odpowiedzi…
    P.S Slyszalem, ze w Leeds pelno takich klubow i nauczanie jest dobre… Nie wieze, ze w calym Leeds nie ma szkoly nauczajacej Kung Fu lub TKD (TeaKwonDo)
    A i prosze nie pisac "poszukaj na google" bo wlasnie piszac ten temat staram sie cos znalesc…

    #100162
    Marta Klecz
    Członek

    No napewno nie slyszalam zeby tu w Leeds Judo trenowali…

    Tam na Armley szkola jest ale na dwor nie wychodza…..a szkoda chetnie bym popatrzyla 🙂
    Jak juz ktos cos wie to moze powiecie mi od jakiego wieku mozna wysylac dzieci na takie zajecia?

    #100176
    M4RQS
    Participant

    nie wiem czy to cos pomoze ,,ale prosze bardzo kilka adresow, telefonow nie wiem tylko jak z aktualnoscia tych danych i poziomem:

    http://www.martialartsclubs.com/bycounty/westyorkshire.php

    PozdrawiaM

    #100182
    Baggins
    Participant

    na Armley jest beznadziejnie i cholernie drogo. bylem na darmowej lekcji – tragedia. TKD jest chocby na Uniwerku, ale poziom zalosny. nie wiem ile kosztuje

    #100197
    sinneR
    Członek

    Ok : P Juz moze sie obyc z tym wychodzeniem gdzies… Najwazniejsze jest to aby sztuka walki byla solidna i nauczanie bardzo dobre… Nie chcialbym za 10 lat byc zwyklym przecietniakiem i poziomem nie doruwnywac osobie ktora trenuje z 3 lata ;P
    Jezeli znacie piszcie…
    P.S od 11 lat bodajze na najnizsze kursy, ale to raczej taka zabawa niz nauka walki… Od 16 lat sa kursy bardziej zaawansowane, ktore ukazuja w pelni konkretna sztuke walki.
    A co do tego clubu na Armely, naprawde jest tak zle? Slyszalem ze nauczanie profesjonalne, a dlatego takze jest tak drogo…

    #100204
    Samuraj
    Członek

    Tak tylko z ciekawosci [b:81c3dd0b9d]sinneR[/b:81c3dd0b9d],
    jaki styl kung-fu trenowales w Polsce ??

    #100219
    Baggins
    Participant

    nie wiem skad to slyszales, ale powtarzam – Natinal Martial Arts na Armley to lipa. wyglada to raczej jak aero-kicking czy aero-boxing. i nie ma tam SW a kick-boxing i thay

    #100228
    sinneR
    Członek

    TeakWonDo przez rok trenowalem w Polsce, w Gdansku… byl to bardzo fajny klub… Byl wybudowany tak aby przypominal klasztor Shaolin :p
    Nauczanie bylo bardzo dobre, byl to najbardziej oblezany klub w Gdansku… 160zl za miesiac i 30zl za wstep jednorazowy…
    Dlatego teraz mi zalezy na TeakWonDo albo chociaz podobnym stylu walki, zeby nie byc znowu na starcie… Niechcialbym zeby tamten rok sie zmarnowal…
    Jezeli ktos zna jakis klub to prosze o informacje, nie musi byc najlepszy ale tez nie najgorszy…
    A z tym na Armley to chyba sobie odpuszcze, bo z tego co kolega mowi to raczej to sa mieszane sztuki walki…. : /

    #100232
    mmajka
    Członek

    Trenuja…trenuja Judo….bo sama chodzilam na Pudsey…tylko sami mezczyzni…i trocha ciezko jest…jezeli ktos chce to moge dac namiary…ja znow zaczne jak wyzdrowieje….

    pozdrawiam
    Majka

    #100235
    mmajka
    Członek

    Wracam do tematu sztuk walki bo bardzo mnie ten temat interesuje a szczególnie Judo… ja je trenowalam w Polsce wyczynowo….teraz tylko dla przyjemnosci…w Pudsey mozna sie wiele nauczyc i przede wszystkim jest mila atmosfera…no i za trening placi sie naprawde symboliczna kwote 3 funt

    #100255
    ja78
    Participant

    Kolego,co ty wkoncu tenowales?kung fu czy teak…Zasadniczo to calkiem cos innego.Czego ty napawde szukasz?sa sztuki walki dla sztuki i takie gdzie dostajesz ostry wpie…..Jesli chodzi ci ozdobywanie jakis pasow to kazda szkola jest doba,jesli o walki to sa ta nieliczne.aby byc dobrym wco kolwiek raczej nalezy okreslic profil.Jesli nie planuesz typowych walk w <ringu> twoj poziom bedzie i tak nizszy.Zastanow sie czego szukasz.
    pozdrawiam.<przepraszam jesli to kogos urazilo>

    #100358
    sinneR
    Członek

    Do ostatniego postu: Nie jasno sie wyrazilem? Szukam szkoly sztuk walk w styl TKD, Kung Fu, a trenowalem TKD przez rok w Polsce… Tak mam zamiar zdobywac pasy, wyjezdzac na olimpiady…. w ringu sie nie walczy… w ringu mozesz walczyc jak trenujesz box, thay box, kick boxing… Naprawde w dzisiejszych czasach tak trudno czytac Ci ze zrozumieniem? Albo nie udzielaj sie w temacie i nie wypisuj glupot… Gdzie za przeproszeniem napisalem Ci, ze trenowalem Kung Fu!? Ogarniecia troche, naprawde….

    #100359
    sinneR
    Członek

    Ok jezeli jeszcze nie rozumiesz "ja78" to wyraze sie jasno: Zalezy mi nie na samej walce jak na wyczynach, szukam trenera ktory nie nauczy mnie kopania, machania rekoma tylko wlasnie takowych wyczynow… TKD wlasnie takich rzeczy uczylo, kung fu tak samo… I jak bys nie wiedzial nauka walk Kung Fu i TKD opiera sie glownie na walce z paroma wrogami a nie jednym…Jest teraz wszystko jasne czy cos jeszzce wytlumaczyc?

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • <a href="/login/">Zaloguj się</a> aby odpowiedzieć. Nie masz jeszcze konta? <a href="/login/?action=register">Zarejestruj się</a>.