Strona główna Działy Hyde Park Nie martw się że słabo znasz angielski

Wyświetlanych postów: 8 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
  • #98453
    slanting_eye
    Członek
    #98470
    back2berlin
    Participant

    ludzie alez to bardzo proste, zaloga naziemna strajkowala, dlatego wyslali druga zaloge ale z innego regionu zwanym West Yorkshire, niestety chlopaki przegieli ze slangiem i za cholere nie mogli sie dogadac:)

    #98473
    Anonim
    Gość

    http://www.aaib.dft.gov.uk/publications/bulletins/june_2008/boeing_737_500__sp_lka.cfm

    [quote:73140eca9c]
    W raporcie nt. zdarzenia nie ma mowy o "wielokrotnym niewypełnianiu" poleceń, raz mowa jest o problemach z komunikacją ("The situation arose because ATC did not initially understand the nature of the aircraft’s problem; this was compounded by the difficulty of obtaining information from the pilots because of their limited command of English. The commander did not declare a MAYDAY, so the aircraft was not treated as an ’emergency’ aircraft."). Nie chodzi jednak o ograniczoną znajomość angielskiego, ale o to, że piloci nie podali wieży, jak poważna jest sytuacja, nie podali komunikatu o zagrożeniu (MAYDAY). W raporcie nie ma ma mowy o tym, że Polacy nie znali angielskiego.
    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,5304993,Polski_samolot_omal_nie_zderzyl_sie_z_inna_maszyna.html
    [/quote]

    "Piloci nie zdecydowali się na zgłoszenie mayday ponieważ stwierdzili że zagrożenie nie jest na tyle duże. O to nie można mieć do nich pretensji bo ogłoszenie mayday skutkuje bardzo dużym zamieszaniem.

    Busola sprawuje się dobrze tylko przy lekkich przechyłach i wykazuje znaczną bezwładność. W sytuacji jaka miała miejsce łatwo jest wywnioskować iż w trakcie nerwowego manewrowania piloci nie byli w stanie wyjść na zadany kurs tak szybko jak chciała tego kontrola lotów"

    Kolejny nieprzychylny artykuł…

    Nieznajomość języka przez chińskich pilotów 🙂 :

    http://uk.youtube.com/watch?v=_yUN6JxHRMc&feature=related

    #98486
    bloodlette
    Participant

    Krotka nauka pilotażu 😉

    Podstawowe zasady latania:

    Start

    1. Naukę rozpoczynasz z komorą ładunkową pełną szczęścia i brakiem
    doświadczenia. Cały bajer polega na tym, aby nabyć doświadczenia
    zanim skończy się szczęście.
    2. Latanie nie jest niebezpieczne. Niebezpieczne są katastrofy.
    3. Każdy start potraktuj opcjonalnie. Lądowanie jest obowiązkowe.
    4. Wielki wentylator z przodu samolotu jest po to żeby chłodzić pilota.
    Jeżeli wentylator się zatrzyma, pilot zaczyna się pocić.
    5. Ucz się na błędach innych. Nie będziesz żył wystarczająco długo, żeby
    je wszystkie popełnić.

    W powietrzu

    6. Nie musisz kontrolować wskazań niezliczonej ilości zegarów. O wszystkich
    problemach informować cię będzie "aaa!!!!" dochodzące z przedziału
    dla pasażerów. Im głośniejsze "aaa!!" tym problem jest większy.
    Cisza pojawiająca się po bardzo głośnym "aaa!!!" nie oznacza,
    że problem został rozwiązany.
    7. Rozglądaj się uważnie w powietrzu. Zwłaszcza w weekend. "Nauka
    pilotażu.." jest bestsellerem.
    8. Jeżeli przesuniesz drążek do przodu domki stają się większe. Jeżeli
    przesuniesz drążek do tyłu domki staną się mniejsze. Jeżeli będziesz
    przesuwał drążek cały czas do tyłu najpierw domki będą się robić
    mniejsze a potem znów staną się duże.
    9. Paliwa masz za dużo tylko wtedy, jeżeli właśnie się palisz.
    10. W razie wątpliwości utrzymuj odpowiednią wysokość. Nikt nigdy nie
    zderzył się z niebem.
    11. Trzymaj się z daleka od chmur. Zasłaniają samoloty lecące z
    przeciwka. Poza tym chmury to ulubiona kryjówka gór.
    12. Pamiętaj! Grawitacja to nie "świetny pomysł". To PRAWO, od którego
    nie ma odwołania.

    Lądowanie

    13. "dobre lądowanie" to takie, po którym z samolotu wychodzisz o własnych
    siłach. "Świetne lądowanie" jest wtedy, kiedy samolot nadaje się
    do powtórnego lotu.
    14. Prawdopodobieństwo przeżycia lądowania jest odwrotnie proporcjonalne
    do kąta podejścia samolotu. Mały kąt duże prawdopodobieństwo i vice versa.
    15. Są trzy proste zasady żeby wylądować. Niestety nikt nie wie jak brzmią.
    16. Staraj się, żeby liczba lądowań była równa liczbie startów.
    17. Jeżeli po wylądowaniu musisz używać pełnej mocy żeby kołować to
    znaczy, że lądowałeś ze schowanym podwoziem.

    #98523
    Anonim
    Gość

    http://img141.imageshack.us/img141/964/93311na9.jpg

    "Zapis rozmowy udowadnia ze polscy piloci mowili płynnie po angielsku"

    "Brytyjczycy próbuja tuszowac swoje partactwo i zwalaja winne na Polaków"

    #98604
    cyklop
    Participant

    jest to po prostu kolejna nagonka na polakow ,przez prase angielska ,tym razem ofiara padli polscy piloci ,ciekawe ,kto bedzie nastepny ,pewno kierowcy autobusow? 😀 😀 😀 😀

    #98613
    filipek
    Participant

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    cyklop wrote:

    ,kto bedzie nastepny ,pewno kierowcy autobusow? 😀 😀 😀 😀

    bardzo mozliwe jako ze polscy kierowcy autobusow sa lepsi od angielskich:P

    #98615
    cyklop
    Participant

    wlasnie dlatego sie czepiaja ,to samo jest wlasnie z pilotami ,biedni angole maja kompleksy 😀 😀 😀

Wyświetlanych postów: 8 (wszystkich: 1)
  • <a href="/login/">Zaloguj się</a> aby odpowiedzieć. Nie masz jeszcze konta? <a href="/login/?action=register">Zarejestruj się</a>.