Strona główna Działy Prawo Problem z BT

Wyświetlanych postów: 10 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
  • #97755
    ela1981
    Participant

    wiesz co oni wszyscy qufa sa poj………………
    ja mialam zawsze z Ntla, trudno sie bylo dogadac z nimi, ale internet smiagal, wiec zawiazalam kolejna umowe przez telefon z pinda z dzialu sprzedazy ~ 6*17£ kolejne 6 miesiecy po 25£. Przychodzi pierwszy rachunek 25 + 5 Payment Handling Fee (bo nie ma dd)=30. Dzwonie mowie, ze nie tak uzodnilismy, a poreszta mam dd na koncie i podaje nr referencyjny, ale oczywiscie ona slepa.
    Napisalam maila, gosciu oddzwonil, nie odebralam bo rozmawialam na stacjonarnym, zadzwonil drugi raz po poludniu i wyszlo tak jak mialo byc.
    Koniec z dzwonieniem, [b:5bf4c9b3c1]napisz maila[/b:5bf4c9b3c1] (najprawdopodobniej przyjdzie Ci w ciagu ilu dni maja obowiazek odpowiedziec) opisz sytuacje i czego sie domagasz i spij do tego czasu spokojnie – a potem to juz bedzie zalezec co ci odpisza, ale bedziesz przynajmniej wiedzial za co placisz!, wiec bedziesz sie mogl dalej odwolywac.

    #97759
    D.P.
    Participant

    BT to dziadostwo.

    Kiedyś miałem BT i nie wiedziałem za co płace.Rachunki pokazują co innego płacisz co innego z obietnicą,że wszystko wyrówna się na koniec roku. Okazało się oczywiście, że musiałem dopłacic i to sporo.

    Teraz mam Virgin. Telefon i internet. Niby mniejsza szybkośc a net lepiej chodzi (szybciej ). Rachunki o połowę mniejsze i przejrzyste.

    Np: 11 za telefon + 15 za internet + 14 za dodatkowe rozmowy i ściągają z konta 40, ni mniej ni więcej. Podoba mi się. Wiem za co płacę.

    Polecam

    #97770
    Baggins
    Participant

    co do virgina mam troche inne zdanie. moj nowy provider netowy jest git – o2, ale niestety aby go miec potrzebowalem BT :(. ewentualnie czym ich postraszyc? dzwonic do Citizen’s Advice Bureau??

    #97772
    D.P.
    Participant

    Nie sądzę,żeby to coś dało.Nie będą się przejmowac bo są duzi.

    Jak zablokujesz direct debit to Cię odetną. Zakładam, że w warunkach umowy wszystko tak jest namieszane, że mogą pobierac te opłaty.
    Próbowałem zajrzec ale trochę długie.

    Według mnie powinieneś po prostu dzwonic do skutku ( bo biura nie znajdziesz). Czasami jak się tak naciska to ktoś w końcu potwierdzi, że gdzieś jest błąd.

    #97773
    7sisters
    Participant

    Masz umowe na jakis okreslony czas? Jezeli nie, zagroz BT przeniesieniem sie do innego operatora w trybie natychmiastowym.

    Mam telefon i internet z virgin. Co jakis czas podnosza mi abonament. Wtedy dzwonie, mowie ze sie od nich wynosze wiec obnizaja mi stawke do 15.50. I tak juz od prawie trzech lat 😉

    #97775
    Baggins
    Participant

    no dzis cos naskrobie. cos mi znajomy QS powiedzial, ze faktycznie moga przewidywac billing na okreslony czas i pobierac z gory, a potem wysylaja czek wyrownujacy. problem ze rachunki dostaje sie kwartalnie, a oni chca pobierac 41.50 kazdego miesiaca.
    no nic, dzieki, sie zobaczy.

    #97789
    v-tec
    Członek

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    7sisters wrote:

    Mam telefon i internet z virgin. Co jakis czas podnosza mi abonament. Wtedy dzwonie, mowie ze sie od nich wynosze wiec obnizaja mi stawke do 15.50. I tak juz od prawie trzech lat 😉


    Ja mam virgin od początku tzn. 4 lata i nigdy nie podnieśli mi abonamentu.
    Chyba że skorzystałeś z jakiejś tam akcji promocyjnej na 3 miesiące po upływie których 'charges revert to standard’.
    Ogólnie z virgin jestem zadowolony, nie sprawiają żadnych niespodzianek z rachunkami itp. a w ciągu 4 lat tylko 1 raz internet padł, 1 telefon do pakusa i z powrotem ok, przeprowadzałem się bez problemów i za darmo przenieśli mi łącze nawet technik zjawił się o umówionej godzinie

    #97791
    7sisters
    Participant

    To rzeczywiscie byla jakas promocja tylko nie na trzy miesiace a na rok, 9 funtow za internet. Potem dolozylem telefon bo mieli kolejna oferte (tym razem juz na stale) za 6.50.

    Po roku przedluzyli mi 'promocje’ o nastepne szesc miesiecy i tak przedluzaja co pol roku jak dzwonie do nich i mowie ze chce zakonczyc umowe bo maja za drogo 😉

    #97794
    Aneta28
    Participant

    A ja wczoraj też miałam akcję z BT. 25 maja złożyłam wypowiedzenie umowy na internet i telefon z 30-sto dniowym okresem wypowiedzenia. Śmigam sobie rano w necie i nagle zonk. Ni ma internetu ani telefonu. OK myślę leje deszcz może awaria. Siedzę , palę, czekam. Po 2 godz próbuję i nic. Dzwonię z komórki na ich nr i pytam co z miom netem i tel bo nic nie działa. I tu odp.; tak nie działa bo zostało odłączone bo złożyłam wypowiedzenie i mimo że wygasa 25.06 to oni zawsze po 10 dniach od dostania takiego pisma wyłączają. To ja pytam za co mam kurna płacić do 25.06 – i tu kręcenie , dyszenie i w końcu mam czekać bo jestem na liście do podłączenia. Miał ktoś z nimi taką sytuację?Bo ani funia nie zapłacę jak będą chcieli za ponowne włączenie.

    #97823
    Gundis
    Participant

    Napisz do nich maila, tak jak mowi Ela.Ewentualnie list.Mialem kiedys maly problem z BT i napisalem skarge.Odpowiedzieli negatywnie.Ponowilem wiec probe,mocno tym razem tupiac i poskutkowalo.

Wyświetlanych postów: 10 (wszystkich: 1)
  • <a href="/login/">Zaloguj się</a> aby odpowiedzieć. Nie masz jeszcze konta? <a href="/login/?action=register">Zarejestruj się</a>.