Strona główna › Działy › Prawo › Problem z BT
hej,
moze ktos sie na tym zna?
od poczatku grudnia mam kontrakt z BT (niestety brak innej mozliwosc podlaczenia rozsadnego netu). wybralem opcje 2 – czyli 13.20 miesiecznie z darmowymi weekendami itp. bylo 12.45 jak zawieralem umowe co samo w sobie jest powodem do skargi.
dostalem list powitalny z potwierdzeniem zakupu opcji 2 i wyjasnieniem. nastepnie dostalem rowniez monthly payment plan – i juz fajnie nie bylo. jako ze musialem zaplacic 124.50 za zalozenie linii bylem na poczatku spokojny. oczywiscie myslalem ze sobie to pobiora a potem bedzie juz normalny rental – 12.45£ + ewentualne nadprogramowe rozmowy. tak sie nie stalo. w monthly paymencie mam: 41.50£- 12 times per year ???? pomnozylem sobie – wyszlo ze 3X41.50 to zaplace za instalacje – a potem bede nadrabial zalegle rental charges itp. ale skad 12×41.50??? zadzwonilem – odebral Paki, ktorego oczywiscie nie szlo do konca zrozumiec. na koniec okazalo sie ze 41.50 pobiora 2 razy a potem stopniowo bedzie sie zmniejszac. to git.
kiedy pobrali po raz trzeci – na poczatku maja jeszcze nie panikowalem – w koncu zakonczylem wlasnie rate za instalacje. ale kiedy pobrali dzis po raz 4 zrobilo sie jakos glupio. jako ze nie ma mnie w domu do 18, zadzwonila zona. po upewnieniu sie z kolejnym belkotem z pakistanu ze mamy opcje 2, padlo pytanie o te 12×41.50£. zaczelo sie mieszanie liczbami itp. konsensus byl taki ze placimy kwartalnie – to dalo 39, 60£ – co moglem sobie obejrzec na rachunku on-line (13.20×3), jakis dziwnych credit limit pakus nie umial wyjasnic, a 41.50 to i tak bedziemy placic miesiecznie – ale za to jak przekroczymy to nic ponad to. co jest qrwaa???? bo tak sobie przewidzieli. jasnowidzow tam teraz zatrudniaja???? za ostatnie miesiace mamy moze 3£ doplaty do stalej 13.20£.
pytanie: co z tym zrobic??? nie usmiecha mi sie placenie 41.50£ za niewiadomo co, zablokuje oczywiscie ostatecznie DB, tyle ze neta mi odetnie przy okazji. juz zaplacilem 4×41.50£- co wliczajac instalacje i oplate kwartalna jeszcze mi nie zaszkodzilo, ale kolejny pobor i bede w plecy.
jakies rady rodacy??
pozdro,
oszukany przez monopoliste
wiesz co oni wszyscy qufa sa poj………………
ja mialam zawsze z Ntla, trudno sie bylo dogadac z nimi, ale internet smiagal, wiec zawiazalam kolejna umowe przez telefon z pinda z dzialu sprzedazy ~ 6*17£ kolejne 6 miesiecy po 25£. Przychodzi pierwszy rachunek 25 + 5 Payment Handling Fee (bo nie ma dd)=30. Dzwonie mowie, ze nie tak uzodnilismy, a poreszta mam dd na koncie i podaje nr referencyjny, ale oczywiscie ona slepa.
Napisalam maila, gosciu oddzwonil, nie odebralam bo rozmawialam na stacjonarnym, zadzwonil drugi raz po poludniu i wyszlo tak jak mialo byc.
Koniec z dzwonieniem, [b:5bf4c9b3c1]napisz maila[/b:5bf4c9b3c1] (najprawdopodobniej przyjdzie Ci w ciagu ilu dni maja obowiazek odpowiedziec) opisz sytuacje i czego sie domagasz i spij do tego czasu spokojnie – a potem to juz bedzie zalezec co ci odpisza, ale bedziesz przynajmniej wiedzial za co placisz!, wiec bedziesz sie mogl dalej odwolywac.
BT to dziadostwo.
Kiedyś miałem BT i nie wiedziałem za co płace.Rachunki pokazują co innego płacisz co innego z obietnicą,że wszystko wyrówna się na koniec roku. Okazało się oczywiście, że musiałem dopłacic i to sporo.
Teraz mam Virgin. Telefon i internet. Niby mniejsza szybkośc a net lepiej chodzi (szybciej ). Rachunki o połowę mniejsze i przejrzyste.
Np: 11 za telefon + 15 za internet + 14 za dodatkowe rozmowy i ściągają z konta 40, ni mniej ni więcej. Podoba mi się. Wiem za co płacę.
Polecam
co do virgina mam troche inne zdanie. moj nowy provider netowy jest git – o2, ale niestety aby go miec potrzebowalem BT :(. ewentualnie czym ich postraszyc? dzwonic do Citizen’s Advice Bureau??
Nie sądzę,żeby to coś dało.Nie będą się przejmowac bo są duzi.
Jak zablokujesz direct debit to Cię odetną. Zakładam, że w warunkach umowy wszystko tak jest namieszane, że mogą pobierac te opłaty.
Próbowałem zajrzec ale trochę długie.
Według mnie powinieneś po prostu dzwonic do skutku ( bo biura nie znajdziesz). Czasami jak się tak naciska to ktoś w końcu potwierdzi, że gdzieś jest błąd.
Masz umowe na jakis okreslony czas? Jezeli nie, zagroz BT przeniesieniem sie do innego operatora w trybie natychmiastowym.
Mam telefon i internet z virgin. Co jakis czas podnosza mi abonament. Wtedy dzwonie, mowie ze sie od nich wynosze wiec obnizaja mi stawke do 15.50. I tak juz od prawie trzech lat 😉
no dzis cos naskrobie. cos mi znajomy QS powiedzial, ze faktycznie moga przewidywac billing na okreslony czas i pobierac z gory, a potem wysylaja czek wyrownujacy. problem ze rachunki dostaje sie kwartalnie, a oni chca pobierac 41.50 kazdego miesiaca.
no nic, dzieki, sie zobaczy.
Mam telefon i internet z virgin. Co jakis czas podnosza mi abonament. Wtedy dzwonie, mowie ze sie od nich wynosze wiec obnizaja mi stawke do 15.50. I tak juz od prawie trzech lat 😉
❓
Ja mam virgin od początku tzn. 4 lata i nigdy nie podnieśli mi abonamentu.
Chyba że skorzystałeś z jakiejś tam akcji promocyjnej na 3 miesiące po upływie których 'charges revert to standard’.
Ogólnie z virgin jestem zadowolony, nie sprawiają żadnych niespodzianek z rachunkami itp. a w ciągu 4 lat tylko 1 raz internet padł, 1 telefon do pakusa i z powrotem ok, przeprowadzałem się bez problemów i za darmo przenieśli mi łącze nawet technik zjawił się o umówionej godzinie
To rzeczywiscie byla jakas promocja tylko nie na trzy miesiace a na rok, 9 funtow za internet. Potem dolozylem telefon bo mieli kolejna oferte (tym razem juz na stale) za 6.50.
Po roku przedluzyli mi 'promocje’ o nastepne szesc miesiecy i tak przedluzaja co pol roku jak dzwonie do nich i mowie ze chce zakonczyc umowe bo maja za drogo 😉
A ja wczoraj też miałam akcję z BT. 25 maja złożyłam wypowiedzenie umowy na internet i telefon z 30-sto dniowym okresem wypowiedzenia. Śmigam sobie rano w necie i nagle zonk. Ni ma internetu ani telefonu. OK myślę leje deszcz może awaria. Siedzę , palę, czekam. Po 2 godz próbuję i nic. Dzwonię z komórki na ich nr i pytam co z miom netem i tel bo nic nie działa. I tu odp.; tak nie działa bo zostało odłączone bo złożyłam wypowiedzenie i mimo że wygasa 25.06 to oni zawsze po 10 dniach od dostania takiego pisma wyłączają. To ja pytam za co mam kurna płacić do 25.06 – i tu kręcenie , dyszenie i w końcu mam czekać bo jestem na liście do podłączenia. Miał ktoś z nimi taką sytuację?Bo ani funia nie zapłacę jak będą chcieli za ponowne włączenie.
Napisz do nich maila, tak jak mowi Ela.Ewentualnie list.Mialem kiedys maly problem z BT i napisalem skarge.Odpowiedzieli negatywnie.Ponowilem wiec probe,mocno tym razem tupiac i poskutkowalo.