Strona główna Działy Zdrowie Poszukuje pielegniarki.

Wyświetlanych postów: 12 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
    Karolina76
    Participant

Bardzo zalezy mi na znalezielniu pielegniarki. Musze miec zrobione zastrzyki domiesniowe a sama sobie ich nie zrobie. Bardzo prosze o pomoc.

Anonim
    Gość

Ja jestem pielęgniarką. Niestety nie odważyłabym się na robienie zastrzyków… Nie jestem zarejestrowana w UK. Jeszcze. Nie możesz iść do swojego GP? Jesli zareagowałabyś wstrząsem anafilaktycznym (niekoniecznie po pierwszym zastrzyku), to koniec. Po Tobie i po pielęgniarce.

Karolina76
    Participant

Problem polega na tym, ze lekarz w Polsce wypisal te zastrzyki, tlumaczylam mu, ze w Anglii nikt w przychodni nie poda polskiego zastrzyku. On powiedzial, ze kazda pielegniarka to potrafi i zebym poszukala jakiejs Polki:) nawet napisla bzdurna kartke z prosba o zrobienie tych zastrzykow. Porazka, nie wiem co robic.

ela1981
    Participant

idz do GP i niech ci przepisze angielski odpowiednik o tej samej substancji czynnej lub cokolwiek innego dzialajacego na rozpoznana przez polskiego lekarza chorobe

a swoja droga dora750 to co niezarejstrowana pielegniarka robi w swojej pracy w UK, moze np: podawac leki samodzielnie oczywiscie wedlug zalecen lekarza ale np:bez prosby przelozonej-zarejstrowanej? czy tylko ogolna pielegnacja pacjenta?

Anonim
    Gość

Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    ela1981 wrote:

a swoja droga dora750 to co niezarejstrowana pielegniarka robi w swojej pracy w UK, moze np: podawac leki samodzielnie oczywiscie wedlug zalecen lekarza ale np:bez prosby przelozonej-zarejstrowanej? czy tylko ogolna pielegnacja pacjenta?

Szczerze? Myję tyłki babciom i dziadkom w luksusowym domu opieki typu residential plus dementia care. Pracuję jako Acting Senior Care Assistant. 6,90 na godzinę.