Strona główna Działy Hyde Park Numery 08700 i 'automated service’

Wyświetlanych postów: 3 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
  • #15824
    fatemeh
    Participant

    Nie wiedzialam gdzie rozpoczac ten watek – prosze o przeniesienie mnie na Smietnik jesli trzeba 🙂

    Ostatnio nadzialam sie na 'automated service’, gdy usilowalam skontaktowac sie z Parcelforce. Oto kilka sposobow, ktore mozna wyprobowac, gdy wszystkie opcje sa zautomatyzowane, a my musimy porozmawiac z kims zywym:

    – mozna wybrac "0", nawet jesli ta opcja nie jest zaproponowana (u mnie zadzialalo, zglosil sie czlowiek)

    – mozna wybrac "#" (zadzialalo u kolegi gdy dzwonil do banku)

    – i ostatnia rada z netu: nalezy szybko wcisnac kilka dowolnych przyciskow i jest szansa, ze komputer po drugiej stronie 'zglupieje’ i przelaczy nas na kogos z obslugi

    #92952
    Anonim
    Gość

    a do tego bardzo czesto wszystkie podawane opcje to jeden departament… jest to tylko sposob na rozladowanie kolejki.

    #92955
    slanting_eye
    Członek

    …moze ta strone mam stad ale wrzycam jakby co

    http://www.saynoto0870.com/search.php

Wyświetlanych postów: 3 (wszystkich: 1)
  • <a href="/login/">Zaloguj się</a> aby odpowiedzieć. Nie masz jeszcze konta? <a href="/login/?action=register">Zarejestruj się</a>.