Strona główna › Działy › Czarna lista › Podlosc ludzka nie zna granic…
Domyslam sie,ze czesc z Was juz tego doswiadczyla takze nie jest to rzadna nowosc. Ja osobiscie powoli trace cierpliwosc…otoz:
Znana wszystkim jedyna polska tania linia lotnicza, ktora ostatkiem sil wkroczyla na lotnisko Manchesteru (po uwczesniejszej ewakuacji z Bradford) robi sobie z nas przyslowiowe jaja (i to wielkanocne!!!).
Rozumiem, ze kazdy przewoznik moze miec problemy ale jak mozna odwolac lot na ktory przesunieto poprzednia rezerwacje z wczesniej odwolanego lotu (mowa o dniach 25 i 30.03.2008)?
Do tego asystenci podrozy ktorzy maja rzekomo pracowac 24h chyba wyjechali juz na swieta!!!bo jakos nikt z tych oszolomow sie nie zglasza (moj ostatni czas to 48min).
Jeszcze nie mialem nieprzyjemnosci latac z tymi baranami i mam nadzieje, ze przynajmenij dolece do Polski, ale juz sobie obiecalem ze to juz ostatni raz z ta *!!@**@*^$ CENTRAL…..a (wszyscy wiedza o kim mowa)!!!!
Takze ku przestrodze innym!!! Nie warto sobie szarpac nerwow. Wystarczy wybrac w miare rozsadnego przewoznika a nie CENTRALNYCH glabow.
Pozdro
Ps Swoja droga, ten post cieszy sie duzym powodzeniem (23 wyswietlenia w ciagu 5min-dobre, dobre)…
Wyglada na to ze Central jako spolka corka naszego narodowego przewoznika odziedziczyla w genach wszystko co najgorsze…..
Pewnie to Cie nie pocieszy ale nie jestes pierwszy i napewno nie ostatni 😉
Central Wings jest zdecydowanie najgorsza linia jaka latalem a korzystalem juz z Airlingus, Ryanair, Easyjet, Wizzair i British Airways. Przyklady skrajnej niekompetencji z ich strony mialy miejsce az dwa razy i tylko u nich. Zadna inna linia mi nie sprawila takich problemow. Zmieniali godziny (raz date) wylotu, nawet nie informujac mnie o tym (o jednym wylocie mnie poinformowali, ale juz o przylocie oraz o innej rezerwacji nie).
Ta firma powinna pojsc na dno bo nic wartosciowego (moim zdaniem) soba nie reprezentuje. Lubilem jedynie ich "landrynkowy" projekt strony internetowej. Niestety to za malo.
Central Wings jest zdecydowanie najgorsza linia jaka latalem a korzystalem juz z Airlingus, Ryanair, Easyjet, Wizzair i British Airways. Przyklady skrajnej niekompetencji z ich strony mialy miejsce az dwa razy i tylko u nich. Zadna inna linia mi nie sprawila takich problemow. Zmieniali godziny (raz date) wylotu, nawet nie informujac mnie o tym (o jednym wylocie mnie poinformowali, ale juz o przylocie oraz o innej rezerwacji nie).
Ta firma powinna pojsc na dno bo nic wartosciowego (moim zdaniem) soba nie reprezentuje. Lubilem jedynie ich "landrynkowy" projekt strony internetowej. Niestety to za malo.
A ja latam tylko JET2 i to b.czesto i zadnych problemow nigdy nie mialem. A co najwazniejsze zero polakow zarowno w zalodze jak i obsludze i dlatego jes milo,szybko,grzecznie i punktualnie.
A co najwazniejsze zero polakow zarowno w zalodze jak i obsludze i dlatego jes milo,szybko,grzecznie i punktualnie.
jak to jest, ze pracodawcy nas tak chwala jako narodowosc, Polacy pracowici, rzetelni…itp. a my sami naszych kolegow w pracy nie doceniamy?
A ja latam tylko JET2 i to b.czesto i zadnych problemow nigdy nie mialem. A co najwazniejsze zero polakow zarowno w zalodze jak i obsludze i dlatego jes milo,szybko,grzecznie i punktualnie.
Skoro nie latales to skad wiesz jak jest??
Latalem juz paroma i w roznych kierunkach nie odczulem zadnej roznicy w obsludze….
A ja latam tylko JET2 i to b.czesto i zadnych problemow nigdy nie mialem. A co najwazniejsze zero polakow zarowno w zalodze jak i obsludze i dlatego jes milo,szybko,grzecznie i punktualnie.
Może właśnie dlatego, że latasz [b:7da06370fa]tylko[/b:7da06370fa] JET2 takie rzeczy wypisujesz… 🙄
Z tego co pamiętam, ponoć latałeś i do USA czy Austrii, więc nie gadaj że tylko w jednych liniach Polacy umieją się odpowiednio zachować pracując.
W Wizzairze obługa zawsze jest miła, ładna i umiejętna. (latam 6 razy na rok).
Spóźniać się tylko czasami lubią. Ale [b:7da06370fa]to akurat wcale nie zależy od załogi ani zarządu linii![/b:7da06370fa]
Dla przeciwwagi: British Airways wiele razy zdobywało laury najlepszej linii, za jakość obsługi i fachowość załogi.
Tymczasem mają jednocześnie najgorsze wyniki w kwestii ilości zagubionego bagażu.
I utrzymują je nadal. 😈
Osobiście nie lubię latać Wizzairem, bo opóźnienia mają częściej niż od czasu do czasu, do tego kilkugodzinne. Loty często odwołane. Brak numerowanych miejsc. Pchanie się na zbitą twarz do samolotu… Warto mieć pierwszeństwo wsiadania na pokład.
Ostatnio sama zrezygnowałam z lotu, wcześniej zapłaconego. Dostałam zwrot zapłaconych opłat lotniskowych i podatków. Ładnie.
Raz leciałam Ryanairem. Punktualnie i kulturalnie. Tylko niewygodnie. Brak rozkładanych siedzeń w samolocie. Siedzieliśmy na baczność 😆
Jet2 naprawdę linia warta polecenia. Niezależnie od tego czy Polacy nią lecą czy nie. O czasie, kulturalnie, numerowane siedzenia, tanie kanapki na pokładzie. I jeszcze pilot często do nas mówił gdzie jesteśmy.
Innymi liniami nie leciałam 😉
W Wizzairze obługa zawsze jest miła, ładna i umiejętna.
Również często latam i podzielam opinie. W Wizzair stewardessy sa chyba najładniejsze 🙂 8)
Latałem rożnymi liniami nigdy nie mając większych problemów (również Centralwings)
Pomijając powrót 11/09/01 z USA do Polski (Lufthansa, niesprawiedliwe przesuwanie pasażerów odwołanych lotów na dalsze dni)
Raz bagaż przyleciał na następny dzień ale BA wypłaciło 70 CAD.
Ostatnio niezbyt milo zaskoczył mnie właśnie Wizzair a wlasciwie ich strona
http://book.wizzair.com/about_us/contact_us/
Chciałem zgłosić problem z zmiana rezerwacji, okazuje sie ze nie podają darmowego numeru (nie wiem czemu mam płacić za ich problem). Nie wiem może jestem ślepy i nie widzę. 3 miesiące temu tam był.
Jak ktoś potrzebuje to jest tutaj
http://wizzair.blog.onet.pl/2,ID179165322,index.html
Nie wiem czemu linia ukrywa ten numer 🙂
Jakos mnie to nie dziwi… 🙂
Moj brat wracajac z Irlandii czekal 8 godzin na lotnisku w Cork bo Central Wings mial jakies problemu techniczne z samolotem (smiech na sali puste krzesla), ja jakos jeszcze nie mialam przyjemnosci latania z CW i chyba juz nie bede.
Zawsze latam Wizzairem i jest b.dobrze…
My na razie korzystalismy tyko z Wizzair i Ryan. Najwieksze opoznienie jakie mnie spotkalo, na dotychczasowe loty, to 20 minut. Ostatnio nawet byli sporo przed czasem, dwa razy z rzedu.
Obsluga pierwszorzedna, w przeciwienstwie do Ryan, gdzie o pozbieranie smieci od pasazerow paniom z obslugi trzeba bylo przypominac (moze akurat taka zmiana byla).
Poza tym kolorystka w Wizzair jest dla mnie duzo korzystniejsza 😉 – moze to glupie, ale Ryan wyglada przy nich obskornie jak dla mnie.
I jak to napisal wojti – panie z obslugi ładne i panowie tez niczego sobie ;).
Brak numerowanych miejsc. Pchanie się na zbitą twarz do samolotu… Warto mieć pierwszeństwo wsiadania na pokład.
Tak z ciekawosci, w ktorych tanich liniach sa numerowane miejsca?
Pchanie się na zbitą twarz do samolotu…
A co, myślisz że jak się nie wepchasz to samolot bez ciebie odleci?
dora750 wrote:Pchanie się na zbitą twarz do samolotu…
A co, myślisz że jak się nie wepchasz to samolot bez ciebie odleci?[/quote]
ale każdy chce przy oknie 😆
dora750 wrote:Brak numerowanych miejsc. Pchanie się na zbitą twarz do samolotu… Warto mieć pierwszeństwo wsiadania na pokład.
Tak z ciekawosci, w ktorych tanich liniach sa numerowane miejsca?[/quote]
W Jet2.
Nawet jak jest pół samolotu wolne, to proszą o zajęcie "swojego" miejsca. 😯 😆 Anglicy…
A co, myślisz że jak się nie wepchasz to samolot bez ciebie odleci?
Ci co się tak pchają chyba tak właśnie myślą… 😆 😈