Strona główna Działy Praca praca/dla uczniów i studentów w wakacje/weekendowa

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
    Baggins
    Participant

Bedzie ciezko. Tu przyjedzie kupa ludu na wakacje, a dodatkowo na tak krotki okres to nie sadze zeby ktos chcial zatrudnic. Odradzam w kazdym razie

pawel_jokiel
    Członek

Witam, zanim zacznę przeglądać witryny angielskie, ogłoszenia o pracę itp chciałbym pozyskać Wasze komentarze nt pracy na okres wakacyjny dla niepełnoletnich. Jako że jestem desperatem i nowicjuszem w kwestii pracy w UK, zależy mi aby spędzić całe wakacje na wyspie oraz znaleść niekoniecznie lekką aczkolwiek dobrze płatną pracę. Gotów jestem też chwytać się zajęć dorywczych (podobnie jak większość mi podobnych :] ). JĘZYKIEM ANGIELSKIM WŁADAM NA POZIOMIE UPPER-INTERMEDIATE. Przejrzałem to forum i nie znalazłem odpowiedzi na te pytania, zatem w miarę Waszej wiedzy, proszę o pomoc w ustaleniu:
    1. Jak wyglądają płacę ph dla niepełnoletniego ( czy są drastycznie zaniżone w stosunku do pełnoletnich etc)
    2. Czy wylatując 30.06 jestem w stanie w przeciągu tygodnia znaleść pracę w gastronomii/na wsi przy zbiorach/cokolwiek oprócz pracy na budowie?
    3.Formalności – czy tak samo jak pełnoletni – Home Office czy to wygląda jakoś inaczej?
    I to chyba wszystkie rozterki jakimi chciałem się z Wami podzielić. Powtarzam że jestem desperatem i zależy mi na pracy byle nie było to budownictwo i byle bym wrócił z jakimś zarobkiem do Polski :]
    [b:9447fbf2ed]Tak, wiem, że zadaję bardzo uogólnione pytania. Zważywszy jednak na to, że nie piszę tylko w swoim imieniu a treścią tego topicu może być zainteresowanych trochę osób z taką sytuacją co moja, proszę o wnoszące coś odpowiedzi, zaspokoicie tym samym głód mi podobnych Januszków 🙂 [/b:9447fbf2ed]
    Pozdrawiam i proszę o wyczerpujące odpowiedzi.

fatamorgana
    Participant