Strona główna Działy Hyde Park chce poznac ludzi w wieku 45-50 z Leeds

Wyświetlanych postów: 7 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
    hania49
    Participant

[/color:71fdc2c798]Od lipca bede musiala mieszkac w Leeds 😳 Nigdy tam nie bylam .Chce sie z kims zaprzyjaznic,aby na obczyznie nie czuc sie tak bardzo samotnie .Nie zmam jezyka.Jestem otwarta i pelna zycia kobieta . 😆 Moze ktos bedzie chcial do mnie napisac i nawiazac serdeczna znajomosc na obczyznie .Jestem nauczycielka .
    Myslalam o tym ,aby krzewic polska kulture.
    Znam sie na wielu rzeczach,chcialabym byc Polakom potrzebna .Pozdrawiam wszystkich z Polski
    …………Hania

B.i.z.o.n
    Participant

Heh prawie ogłoszenie matrymonialne aż prosi się o żarcik ale jesteś nowa i ci odpuszcze. Powodzenia

Anonim
    Gość

Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    B.i.z.o.n wrote:

Heh prawie ogłoszenie matrymonialne aż prosi się o żarcik ale jesteś nowa i ci odpuszcze. Powodzenia

B.i.z.o.n cóż za wspaniały gest 🙂 no dobra nie będę gorszy 8)

ewuski
    Participant

Zglos sie do Osrodka Polskiego. Tam mozna sie zaangazowac w rozne sprawy. Jest szkola polska. Tam sie tez spotykaja ludzie ze 'starej’ emigracji i ich dzieci, wiec na pewno znajdziesz wielu ludzi w Twoim wieku.

Poza tym, nie wszyscy tutaj na forum jestesmy 'malolatami’ 😉 Znam przynajmniej pare osob w tych okolicach wiekowych.
    Ale mam nadzieje, ze 'malolatow’ tez nie bedziesz sie 'bala’. Nie taki diabel straszny… 😈

Powodzenia

dmosia
    Participant

Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    ewuski wrote:

Znam przynajmniej pare osob w tych okolicach wiekowych.