Strona główna Działy Hobby Safari park – niedziela 12.08

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
    TIGER
    Członek

Brzmi interesujaca
    Musze sie zastanowic ale prawie jestem zdecydowany,
    Porozmawiam jeszcze z moja kobieta. hmmm ?
    Czy kobiety lubia dzikie koty??
    Jak cos to mam miejsca w aucie. Do uslyszenia i do potwierdzenia
    trzymka
    (jestem nowicjuszem wiec w razie czego prosze o info gdzie i kiedy wyjazd)

7sisters
    Participant

Jezeli masz w planie wjechac miedzy malpy (a to chyba najwieksza atrakcja) przygotuj sie na wymiane wycieraczek i/lub lusterek… 😀

Baggins
    Participant

no wspolczuje waszym samochodom (chyba ze bierzecie z wypozyczalni). Jak wam lew porysuje blaszke + te malpy od 7S beda w biednym stanie

7sisters
    Participant

Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    Baggins wrote:

no wspolczuje waszym samochodom (chyba ze bierzecie z wypozyczalni). Jak wam lew porysuje blaszke + te malpy od 7S beda w biednym stanie

Lwy aut nie atakuja – po prostu nie kojarza ich z jedzeniem wiec je ignoruja. Jezeli juz, moje obawy bardziej wzbudzaja nosorozce puszczone luzem 😯

A tak w ogole to co znaczy troche podrapane (i obgryzione) auto w porownaniu z dobra zabawa?

Marta Klecz
    Członek

nam malpka obsikala cala maske….
    ale nie bylo jakichs zadrapan…..

Fajnie..tylko szkoda ze trzeba w samochodzie siedziec….

Baggins
    Participant

[quote:4e1ffb9f0e]Lwy aut nie atakuja[/quote]
    Wystarczy ze sie przeciagnie, albo wlasnie bedzie przechodzil droga i lapa wywijal

[quote:4e1ffb9f0e]A tak w ogole to co znaczy troche podrapane (i obgryzione) auto w porownaniu z dobra zabawa?[/quote]