Strona główna Działy Hobby Samochod do 800f

Wyświetlanych postów: 6 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
    narty
    Członek

Chce zakupic jakies auto do 800 funtow.
    Problem w tym ze po pierwsze za bardzo sie nie znam na tym, po drugie jestem swierzo upieczonym kierowca wiec nie moze byc to samochod ktory bedzie mial slinik wiekszy niz 2,0 bo ubezpieczenie mnie zje ;].
    Samochod ma sluzyc do dojazdow do pracy no i ewentualnie jakis wypad za miasto w weekend.
    Chyba tyle…
    prosil bym o jakas mala drobna porade
    😀

jacek-jestem
    Participant

http://www.ebay.co.uk – tam się możesz troszke rozejrzeć. Jest też troszke taniej niż w komisie (przynajmniej powinno być).

Tanie są francuskie samochody. Renault, Peugeot. Jakeś Clio czy 106. Silniki mają koło 1.2 do 1.4 cc.

To jeśli chodzi o sam samochód. Od strony prawnej czy ubezpieczeniowej się nie znam 🙂

rafal_best1
    Członek

Zajrzyj na posta GDZIE PO AUTO i GRUPY INSURANCE to powinno trochę pomóc.

Anonim
    Gość

dobra wyszukiwarka to http://www.autotrader.co.uk/ i trzeba jechac z kims kto spojrzy chlodnym okiem na planowany zakup.

narty
    Członek

Ciekawy jest tutaj podzial samochodow na grupy. Nie tak jak w Polsce wzgledem pojemnosci silnika i wartoscia, tylko w jakis inny dziwny sposob…

fatamorgana
    Participant

Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    narty wrote:

Ciekawy jest tutaj podzial samochodow na grupy. Nie tak jak w Polsce wzgledem pojemnosci silnika i wartoscia, tylko w jakis inny dziwny sposob…

Wydaje Ci się…
    Podziały tutejsze dotyczą tego, co [b:1d4ca834ca]z tutejszego punktu widzenia[/b:1d4ca834ca] jest ważne i istotne przy kupowaniu auta.
    Zauważyłem takie.