Strona główna › Działy › Prawo › Problem z British Gas
Witam, mam problem z British Gas a dokladniej z kontem u nich dotyczącym gazu. Przyczyna jest taka ze podalam zly stan licznika z dnia w ktorym sie wprowadzilam a bylo to w pazdzierniku 06 i do tej pory BG nie moze uporac sie z tym i nie przysyla mi zadnych rachunkow. Dzwonilam wielokrotnie ale za kazdym razem mowia ze trzeba czekac albo ze system padl cos wymyslaja. Nie wiem czy na prawde robia z tym cos czy tylko odsylaja zalatwienie sprawy do innych. Moze trzeba jakies pismo napisac czy czekac a potem placic rachunek za rok zeby jeszcze wiadomo ile?? Dzieki za rady
ja radze- molestuj ich 😉
dopoki nie wysla czego chcesz!
My mielismy problem z pierwszym rachunkiem 3 lata temu prawie, nie chcieli przyslac, czekalismy, prosilismy …. az nam sie w koncu znudzilo i zdazylismy sie wyprowadzic, a znalezli nas teraz!!!!
i sciga nas firma od dlugow zadajac zaplaty za 2 lata !!!!
bo nastepni mieszkancy oczywiscie sie nie przyznawali,ze oni mieszkaja i korzystaja 🙂 i olewali Reminders, etc,. szlag mnnie trafia z tym czasem ze w UK wszystko na "gebe" jest 😉 i nie masz dokumentow potwierdzajacych ,ze dzwoniles i cos ustalales …
Da sie oczywiscie odkrecic i udowodnic wszystko ale niepotrzebne nerwy!
Pozdrawiam i zycze sukcesow w walce z nimi.
co wiecej podowalam im moje imie i nazwisko a oni i tak maja the occupier dziwne, poza tym to banda glupkow nieznajacych sie na niczym bede dalej dzwonic i gnebic dzieki za rade
BGas nie może się uporać z czym?
Z kontem, stanem licznika, czy z ilośćią jednostek z ostatniego odczytu?
A może z danymi kogo ten licznik dotyczy? Bo zdarza się, że jak poprzedni najemcy coś pochrzanili, albo nie płacili, to potem jaja są czasem.
Sądzę, że trzeba stanowczo się domagać wizyty kogoś, kto odczyta licznik i niech potem sprawdzają czy zuzycie pasuje do czasu pobytu (mają swoje średnie zapewne dla ilości osób).
Poza tym, nie wiadomo czy chodzi o zły odczyt w dół, czy w górę?
Kiedyś 7sisters zdaje się miał jakieś przerośnięte rachunki z kolei.
Przyniosło efekt stanowcze domaganie się wyjaśnienia sprawy i sprawdzenia licznika przez jego właściciela, czyli – w tym wypadku zapewne BGas.
Skoro nie pomaga dzwonienie, to trzeba wysłać pismo. (zwyczajowo odpowiadają).
A najlepiej jeszcze w tym piśmie dodać, że bylismy już u naszego prawnika, który nam zalecił te pismo wystosować. 🙂 😉
Nie kapuję jak można podać zły odczyt…Spisuje się licznik i dopisuje wynik na rachunku, zwłaszcza że często są one zawyzone przez dostawcę przypuszczalnym zużyciem, a nie faktycznym. 😮 😕
chodzi o zly stan licznika podalam dane z dnia tydzien po wprowadzeniu bo nie zapisalam stanu licznika z dnia wprowadzenia pani powiedziala ze wszystko ok moze byc i taki odczyt, a potem sie jednak okazalo ze nie moze
BG nie moze uporac sie z tym i nie przysyla mi zadnych rachunkow.
Hi hi ja poprosiłem o wymianę licznika (z takiego na kartę na normalny) i od tego czasu też nie dostaję rachunków, widocznie nie odnotowali nowego numeru licznika w systemie, ale nie powiem żebym się tym przejmował 🙂
(tyle że wyprowadzić się nie mogę bo wtedy wyjdzie na jaw).
Dostawcy energii mają kompletny bur+++ w swoich systemach i wygląda na to że im więcej mają komputerów i zatrudnionych ludzi tym chaos jest większy. Ale to już nie moja sprawa…
tez mam z nimi problem ale miejszy!!!
jak sie polaczysz z konsultantem od elektrycznosci to popros o obsluge w jezyku polskim (polak bardziej sie angazuje a nie nabija licznik odprawionych) i cie polaczy pewnie bedziesz musial/a poczekac bo pewnie z kims rozmawia, w czasie rozmowy popros ewentualnie o nr. konsultanta!!!!
na gaz jest jako inny oddzial ale jest tam ALEKSANDRA jej nr. 58773
POWODZENIA
V-tec – niestety nie masz siez czego cieszyć, przysla Ci rachunek w najmniej oczekiwanym momencie i pewnie bedzie z błędnymi wyliczeniam ( ja sie niestety z BG molestuje prawie rok i nie idzie nic zalatwic z nimi 😈 )
Beton – to ze podajesz numer jakiegos konsultanta niec nie da – BG ma kilka call centre w samym Yorkshire i prawdopodobieństwo ze dodzwonisz sie dwa razy do tego samego jest takie jak ze trafisz 6 w lotto. A juz proszenie o rozmowe z konsultantka nr…. wywola najwyzej wesolosc wsrod pracownikow call centre.
No wiesz V-tec…Ty taki zorientowany i sprytny i naprawdę sądzisz że Ci się upiecze? 😯 Ja w to nie wierzę.
Na patelni owszem… 😆 8) 😉
No nie, kiedyś kiedyś w końcu obczają że nie płacę.
To znaczy oni to wiedzą, ale myślą że mam licznik na kartę i widocznie po prostu nie korzystam z gazu. Kiedyś przysłali mi pismo czy nie potrzebuję nowej karty bo może starą zgubiłem i dlatego nie płacę 😆
Nie jest to BGas ale inny operator którego nazwy przezornie nie podam bo a nuż ktoś od nich czyta forum 😉
Za wodę też nie płaciłem przez prawie 2 lata, nie przysyłali mi rachunków i już, w końcu obczaili i przysłali, ale uzgodniłem z nimi spłaty w (niewielkich) ratach miesięcznych. I jak tu nie lubić Anglii?
Ja miałem problemy z Npover.
Przysłąli mi wspaniałe maskotki i podziękowania ze ich kocham i chcę mieć od nich elektryczność a poźniej musiałem się męczyć zeby dostyać rachunek.
Po przeprowadzce to jest dopiero frajda z tymi z N pover 🙂 Trzeba zkłądać nowe konta na gaz i prąd więc teraz dostaję dwa rachunki na dwa imiona jeden na "Kolo" drugi na "Rolo" 🙂
*imiona zostały zmienione w celu ochrony danych osobowyc
@ Monikapas
Czesc pracuje w BG i wiem w czym jest problem.. zajrze jeszcze dzis czy odczytalas moja wiadomosc.. twoj problem to sprawa na 5minut zabawy..
w Yorkshire jest kilka call center..
w Leeds jest:
– Hepworth House na Clay Pit Lane
– Bridge Street obok ASDA House (znane rowniez jako Leeds City Center)
– jest jeszcze jeden Debt Dep ale nie pamietam gdzie
w Dearne Valley jest jedno potezne call center 🙂
ogolnie jest 25 biur w calym UK z roznymi departamentami
Monikapas wrote:BG nie moze uporac sie z tym i nie przysyla mi zadnych rachunkow.
Hi hi ja poprosiłem o wymianę licznika (z takiego na kartę na normalny) i od tego czasu też nie dostaję rachunków, widocznie nie odnotowali nowego numeru licznika w systemie, ale nie powiem żebym się tym przejmował 🙂
(tyle że wyprowadzić się nie mogę bo wtedy wyjdzie na jaw).
Dostawcy energii mają kompletny bur+++ w swoich systemach i wygląda na to że im więcej mają komputerów i zatrudnionych ludzi tym chaos jest większy. Ale to już nie moja sprawa…[/quote]
Delayed account creation 😀 norma dzial ktory sie tym zajmowal zawsze byl bardzo busy i nie odbierali tel przychodzacych (mozna bylo im tylko wyslac maila -sprytne 🙂 dopiero niedawno uruchomili nr wewnetrzny.
Dzisiaj rozmawialem z babka ktora zmienila dostawce ponad rok temu i BG do dzisiaj nie otworzyj jej kata 😀