Strona główna Działy Hyde Park Co tu jest takiego samego jak w Polsce?

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 16)
  • Autor
    Wpisy
  • #63833
    fatamorgana
    Participant

    No to dołoże kolejny kamyczek.
    Brudne i zaśmiecone targowiska (Sunday Markety itp.), oraz syf w miejscach gdzie sprzedaje się mięso z prywatnego uboju.
    Oczywiście nie wszędzie, ale bywa nie raz tak, że nasz Sanepid chyba by pozamykał w diabły te ich budki…

    Budki, czyli tak jak napisał V-tec owe przydrożne bary, to tez swoją drogą przykład na badziewność rzeczywistości sanitarnej w tym kraju.
    W Polsce tymczasem w ramach dostosowywania do wymogów unijnych musiały być niejedne firmy, ukarane, przerobione, na noiwo przystosowane itp.
    Tu wygląda czasami jakby Unia nie sięgała…
    😕 😛

    #63895
    idolPL
    Participant

    A u nas jeśli karmienie, to wszędzie muszą być kafelki i bierząca woda:)
    Toż dzisiaj bardziej elegancko jest w polskiej oborze niż w połowie angielskich lokali… Toalety, to też często bomba bakteriologiczna 🙂

    #63902
    Marta Klecz
    Członek

    Tu nie jest tak zle jak w Paryzu gdzie do kibla idziesz a tam dziura w ziemi…lejesz na takim basenik z dziura…hehe, w samym srodku miasta..przy katedrze Notre Dame 🙂
    To jest hardcor

    #63903
    HardcoR
    Participant

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    Marta wrote:

    To jest hardcor

    Chyba [b:48b9f38503]hardcore[/b:48b9f38503] – ja nie byłem w Paryżu i nie lubie tego miasta 😕

    #63904
    cheeky girl
    Participant

    kiedy raz weszlam do takiego miesnego na Beestonie to mnie az odrzucilo od smrodu, nie mowiac o zakrwawionych, brudnych kurczakach w plastikowych miskach na oknie wystawowym!!!

    co do toalet to moi znajomi Anglicy, ktorzy odwiedzili Polske robili zdjecia w polsckich toaletach bo tak byli nimi zachwyceni, szczegolnie ta na Wawelu w stylu retro 😉 no i oczywiscie szklane drzwi byly dla nich niesamowita atrakcja…bali sie ze ich ktos zobaczy przez matowe drzwi 😀 😀 😀

    #63908
    ewuski
    Participant

    jedno jest tu na pewno takie same:

    [b:7e29681d51]POLACY[/b:7e29681d51]

    🙂

    ale tych akurat sie spodziewalam, chociaz nie takie tabuny 😉

    #63914
    Kaliko
    Participant

    ooooooo………co do dziurki w podlodze to i tutaj tez wygrano, kiedy weszlam do tzw zmodernizowanej toalety, swiezo po remoncie, jakiez bylo moje zdziwienie, kiedy ku mojej radosci ukazal sie widok dla mnie jednoznacznie kojarzony z dziecinstwem wc na dworcach……ulepszona wersja dziury w podlodze……..(duzo podrozowalam) ale dawno nie spotkalam dziurki w podlodze ostatnio na wschodzie….no i na mazurach

    #63925
    idolPL
    Participant

    A gdzie bywałaś na wschodzie???

    #63932
    hammer18
    Participant

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    idolPL wrote:

    A gdzie bywałaś na wschodzie???

    przejscie graniczne Gronowo0 -Mamonowo 😀 😀 😀 tam sa takie dziurki

    #63942
    idolPL
    Participant

    Ja w maju byłem w Moskwie i na północy na wysokości Archangielska, tylko trochę bliżej Uralu… 🙂

    #63950
    fatamorgana
    Participant

    To fajnie, ale….(wiesz co)…przynajmniej rozwiń w nawiązaniu do tematu przewodniego, co tam widziałeś, a co tu jest, a było w Polsce.
    Bedzie ciekawiej jak włączymy w to jeszcze Wschód… 😉

    #64035
    ColumbijczyK
    Participant

    co jest takiego samego jak w Polsce a moze kto jest.,?
    1.Wredni rodacy
    2. Bardzo wredni rodacy
    3. bardzo bardzo wredni rodacy…zapetlam sie.?
    4. Nie ma sensu pisac przeciez kazdy wiec co bym napisal;P
    5. aaa wazne oprocz wrednych rodakow to jeszcze bardzo wazna spRawa a mianowicie garaze maja tak samo ciasne jak w polsce.

    #64057
    fatamorgana
    Participant

    Hammer napisałby: Nasi wredni Polacy i..ich wredni Polacy (w odniesieniu do mojego posta o wredności…:lol:)

    #64111
    Kmycic
    Participant

    To moze ja cos wrzuce: McDonald’s 😀

    #64112
    ColumbijczyK
    Participant

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    Kmycic wrote:

    To moze ja cos wrzuce: McDonald’s 😀

    eeee nie ma tortilli wiec odpada;P

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 16)
  • <a href="/login/">Zaloguj się</a> aby odpowiedzieć. Nie masz jeszcze konta? <a href="/login/?action=register">Zarejestruj się</a>.