Strona główna › Działy › Hyde Park › Smutna historia z PC World
Witajcie
Zdarzylo mi sie kupic laptopa w PC World Leeds niecale 2 miesiace temu. Okazalo sie ze nie jest do konca sprawny. Problem: Czasami dziala bez zarzutow, zeby nastepnego dnia nie mozna bylo go wlaczyc. Czasemi nie pojawia sie obrazek Toshiba tylko jest czarny ekran mimo ze slychac ze cos tam pracuje komputer. Czasem sie zaladuje windows ale jak tylko otworze jakis plik, komputer sie zawiesza.
Oddalem pierwszy raz jakos tydzien po tym jak go kupilem. Zrobili mi remaster, dodajac "please note any further remasters will be charge at £29.99. Oczywiscie problem dalej ten sam. Czasem dziala a nastepnego dnia nawet nie moge zobaczyc ktora godzina 🙂
Pojechalem zatem do Leeds znowu, zostawilem laptopa, powiedzieli ze zobacza. I nie wykryli zadnych nieprawidlowosci. W sumie to mozliwe bo przeciez problem jest intermittent, czyli czasem przez kilka dni moze nawet dzialac, tak mi sie raz chyba zdarzylo, 3 dni z rzedu dzialal, wow. Poza tym pokazali mi ze "ktos naruszyl srubki na dole laptopa i byc moze Toshiba nie uzna gwarancji. Oczywiscie ja nic ze srubkami nie robilem. Albo tak bylo przed zakupem, albo to oni zrobili podczas "naprawy"/obserwacji.
Nastepny raz sie pojawilem w Leeds w momencie gdy akurat komputer byl "dead" zeby mi nie powiedzieli ze wszystko jest OK. Kazali mi zadzwonic na 08709013000 ze oni wezma mi ten laptop i go naprawia. Tak tez zrobilem (pomijam ile trzeba bylo czekac na polaczenie), kurier przyjechal do mnie do domu, tydzien pozniej przywiozl laptopa z powrotem, ze niby naprawiony. No i fajnie, od razu zaczalem uzywac przez kilka godzin w hotelu gdzie mam bezprzewodowy Internet. Wrocilem do pokoju tylko zeby posluchac muzyki, wlaczam i zas nie dziala.
Pojechalem dzis do Leeds, no i mowie co jest, a oni ze musze zrobic remaster a jesli problem dalej bedzie sie pojawial to zas musze do nich zadzwonic.
Nie wiem jak sie robi remaster, ale wiem ze chyba nie tak to powinno wygladac. Zaplacilem £469 prawie dwa miesiace temu i nie dosc, ze mi to cos nie dziala (czyli de facto nie mam tego za co zaplacilem) to jeszcze sam musze sobie naprawiac, dzwonic, itd.??
Prosze niech mi ktos doradzi co mam zrobic, bo za chwile zaczne sie denerwowac…
Z gory dzieki
pozdrawiam :rolleyes:
niE WIEm jak to tu dziala, ale zglos do managera i zarzadaj wymiany laptopa, remaster to pewnie po angielsku znaczy – ”cos sie stalo – hmm ciekawe co – przeinstalujmy windoze”. Pewnie plyta glowna jest do bani -kondensatory spuchly i tyle, albo cos podobnego.
Wymiana sprzetu tylko i wylacznie! Jakby co to pisz do ich glownej siedziby, gdziekolwiek jest
Wielkie dzieki za odpowiedz.
Czyli sugerujesz, zeby nie robic remastera tak jak kazali, tylko napisac moja historia do glownej siedziby PC World i zazadac wymiany towaru lub zwrotu pieniedzy? Mailem czy pismo normalnie w kopercie poczta wyslac? Lepiej pisac jako unizony klient ktory sie czuje niezadowolony czy jako krzykacz ktory zada wymiany towaru i jak nie to pojdzie do premiera jaroslawa? :]
pzdr
Hej.
Moja rada : oddaj laptopa i zarządaj zwrotu pieniędzy. Kup gdzieś indziej.
Jeżeli będą stawiać jakieś opory w sklepie to napisz maila do PC Worlda (kontakt dostępny na ich stronie www) i opisz dokładnie w czym problem i że jesteś bardzo niezadowolony z ich usług. Proponuję wysłać również maila do producenta laptopa.
Ja również miałem problem z PC World. Kupiłem dysk 250 G i niestety czasami działał a czasami nie. Na domiar złego zgubiłem paragon i z tego powodu nie chcieli mi go wymienić (chociaż miałem wszystkie naklejki i oryginalne pudełka). Napisałem do PC World skarge i za ok tydzień odpisali że wystawią mi paragon online. Napisałem również do producenta dysku i ten zaproponował mi nowy dysk. Skorzystałem z usług producenta, odesłąłem im dysk i w 5 dni przysłali mi nowiutki.
Jako konsument masz 100% prawo zwrócić towar z którego jesteś niezadowolony.
pozdrawiam
[quote:9d8538b6f7]Jako konsument masz 100% prawo zwrócić towar z którego jesteś niezadowolony.[/quote]
Hm, na pewno?
Tzn. mam wejsc do sklepu i powiedziec ze zadam zwrotu pieniedzy bo jestem niezadowolony z towaru?
W sumie watpie zeby mi uznali cos takiego… ale nie znam prawa w UK 🙄
Co do nowego laptopa to nie problem, bo mam jeszcze innego w Polsce, no ale nie moge wytrzymac ze wydalem pieniadze i nie mam ani pieniedzy ani czegos za co zaplacilem…
tak właśnie masz zrobić. albo kasa labo nowy laptop. a w razie problemów napisz maile tak jak już pisałem wcześniej.
nawet jeżeli naprawiliby Ci go w sklepie to przecież zapłaciłeś za nowego laptopa a nie poserwisowego więc nie idź na to
cytuję ze strony PCWorld na temat zwrotów: "If there is a fault with your product within 12 months of delivery (or other defect with your order), we will normally offer a prompt repair, exchange or refund. We will always offer you the choice of an exchange or refund if the fault occurs within 28 days of delivery."
zajrzyj na strone : http://www.pcworld.co.uk/martprd/store/pcw_page.jsp?BV_SessionID=@@@@0813406186.1158838789@@@@&BV_EngineID=ccckaddilldmjficflgceggdhhmdfho.0&page=GenericEditorial&genericeditorial=RefundsReturnsPolicy
stary nie graj unizonego klienta..klient-pan pamietaj…rzadaj i oczekuj zaplaciles za to cacko prawie 500 funciorow to kupa kasy ja juz pewnie dawno bym mega szumu narobila…i staraj sie rozmawiac z managerem w takiej sytuacji…i jak ci juz wyzej doradzono…
ale walcz o swoje i sam nie rob nic przy kompie kupiles go i wymagasz jego nalezytego stanu i dzialania a nie robienie jakiegos remarku czy czegos takiego albo kasa albo nowy laptop i to…szybciutko 🙂
powodzenia
[quote:ac741a4c85]Jako konsument masz 100% prawo zwrócić towar z którego jesteś niezadowolony.
Hm, na pewno?
Tzn. mam wejsc do sklepu i powiedziec ze zadam zwrotu pieniedzy bo jestem niezadowolony z towaru?
[/quote]
Masz do tego calkowite prawo, tym bardziej, ze nowy towar jest uszkodzony.
Ja kiedys kupilam tam drukarke, w ktorej nie by kolorowego kartridza, wymienili mi na nowa mino, ze nie mialam paragonu.
Innym razem kupilam dvd, niestety nie czytalo polskich plikow tekstowych (przed zakupem nikt nie potrafil mi na to odpowiedziec), czyli oczywiscie dvd bylo w pelni sprawne, ale nie spelniajace moich wymagan, oddalam bez problemow.
I tobie radze, za taka kase masz prawo cos wymagac!
Dokladnie masz isc i zadac- nie prosic, jak beda robic problem popros o managera…..
Nie raz bylam swiadkiem jak sie unizali przed niezadowolonym klientem…
Mysla ze nas polakow to mozna robic w balona…
Kaz im zwrocic pieniadze- kup gdzie indziej i tyle.
[quote:753a292fe4]
Hm, na pewno?
Tzn. mam wejsc do sklepu i powiedziec ze zadam zwrotu pieniedzy bo jestem niezadowolony z towaru?
[/quote]
Powinni oddac, a jak nie to zaproponuja wymiane, zwrot pieniedzy jest dopuszczalny do jakiegos czasu.
Druga rzecz to w ramach gwarancji powinienes miec darmowa naprawe w serwisach toshiby
hmmmm trudna sprawa. Na moje "wiejskie" oko 😀 i glowe to:
– sprzedaj tego laptopa w komisie "ekszczendz" 🙂 w Leeds, dostaniesz pewnie polowe kasy…
Walczyc z angolami w "PC world kompjuter" sie nie oplaca 🙁 nawet jak chcialem zwrocic podkladke do myszki (ktora niby miala dzialac SUPER z optyczna – a nie chciala wspolpracowac wcale :P) robili wielkie HALO! Atakowala mnie cala 5 "doswiadczonych" pracownikow…
Wielkie dzieki za wszystkie odpowiedzi.
Niestety manager mowi to samo co pracownicy, zatem wyslanie maila do ich customer service w Sheffielf wydaje sie byc jedynym rozwiazaniem.
Rekanoga, gdzie jest ten komis "eksczendz" w leeds, w razie gdybym nie zdolal odzyskac pieniedzy od PC World?
pozdrawiam 🙄
dziwne ze z PC World masz problemy wymieniaja sprzet na biegu choc nigdy nie probowalem z drozszym sprzetem…..
przed sprzedaza szczegolnie za pol ceny radzilbym probowac go "naprawic"
1. wczytaj domyslne ustawienia bios i zainstaluj winde z min. iloscia sterownikow np. tylko k. graficzna jesli bedzie ok dodawaj koleje….
najczestrza przyczyna problemow stanowi pamiec operacyja zanies go do serwisu i zasugeruj wymiane….
laptop jest dosc delikatnym urzadzeniem wiec jesli zostal przegrzany (przyloniete otwory wentylacyjne) to zadna gwarancja ci nie pomoze….
powodzenia
jest jedno rozwiazanie, ktorym sie mozna zabezpieczyc przed kupnem
ja kupujac sprzat jakis powyzej 200 fun kupuje takie ubezpieczenie przedluzone, normalnie daja chyba rok gwarancji a za niewielka sume mozna to sobie przedluzyc na 2 lata… ( monitor kupilam za 200 fun ze standardowa gwarancja na rok, a po doplaceniu 60 fun mam gwarancje na 3 lata (chyba mi wymienia jak sie popsuje, lub naprawia) to jest ubezpieczenie jakby sklepowe, jak kupilam w dixonsie, to oni mi to beda potem wymieniac, czy naprawiac)
znam kilka przypadkow, gdzie rzeczy typu laptop lub flat screen psuly sie wlasnie zaraz po wygasnieciu gwarancji, wiec jesli sie czegos uzwya bardzo duzo, to warto o tym pomyslec.
a wogole to pc world ma bardzo beznadziejna obsluge i wyzsze ceny niz inne sklepy, chyba ze maja akurat promocje
ok, malo sie nie pobilem z managerem, ale ostatecznie mam nowiutki (nieodpakowany jeszcze) laptop Packard Bell za 469.99.
Moze chce ktos kupic?
pozdrawiam 😛