Strona główna Działy Czarna lista ZOSTALEM OSZUKANY PRZEZ FIRME UBEZPIECZENIOWA AA

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
  • #11893
    gosiafi1
    Participant

    Bardzo prosze o pomoc w jaki sposob moge dojsc swoich praw. Otoz w czerwcu kupilem auto i ubezpieczylem w firmie aa oczywiscie w polsce mialem samochod przez ponad 6 lat .Po wstepnej aplikacji wyliczona mi skladke w wysokosci 790 funtow rocznie tj ok 80 na miesiac.Wszystko bylo ok do czasu dopuki nie zarzadano ode mnie poswiadczenia o ubezpieczeniu z polski oczywiscie poczatkowo chcieli za ostatni rok dostarczylem za 2 lata poczym uznali te dwa lata i wyliczyli 150 funtow za m-c Teraz czekam na tlumaczenie z polski poprzednich lat ubezpieczenia. Wszystko byloby ok gdyby nie to ze zazyczyli sobie ode mnie 300 funtow miesiecznie gdyz stwierdzili iz za pozno dostarczylem tlumaczenie tekstu. Jedyna umowe jaka podpisalem to ta na ktorej widnieje kwota 80 funtow za miesiac. W takim razie mam pytanie czy maja prawo sciagnac z mojego konta te 300 funtow na ktore ja nie wyrazilem zgody?Czy powinienem zaplacic kolejne 300 funtow? Gdzie powinienem sie udac z takim problemem? Bardzo prosze o pomoc moze ktos mial podobna sytuacje ? Moze znacie kogos kto moze mi pomoc ……. 😯 😯 😯 😯 😯 :shock 🙁

    #52893
    fatamorgana
    Participant

    W takich przypadkach najlepiej załatwiać to samemu, bo oni nie chcą za bardzo rozmawiać z "obcymi"/tj. osobami trzecimi. Musisz po prostu poprosić o rozmowę z jakimś przełożonym i kategorycznie zażądać wyjaśnienia sprawy pod rygorem wymówienia polisy. Powołaj się na to właśnie, że masz co innego na umowie niż zostało ściągnięte.
    Z nimi trzeba ostro!
    W banku zablokuj direct debit na tą polisę do wyjaśnienia sprawy.
    I nie daj się zbałamucić! Wszystko muszą ci dać na piśmie.

    #52898
    kniazio
    Participant

    jesli przedstawisz im przetlumaczone dokumenty, to oddadza pobrane pieniadze, na drugi raz pamietaj ze jak mowisz ze masz ubezpieczenie w Polsce to musisz je przedstwaic, nie przejmuj sie moj znajomy mial podobna sytuacje, jak przedstwail dokumenty przetlumaczone przez tlumacza przysieglego to oddali mu pieniadze 😀

    #52903
    Mediator
    Członek

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    fatamorgana wrote:

    W takich przypadkach najlepiej załatwiać to samemu, bo oni nie chcą za bardzo rozmawiać z "obcymi"/tj. osobami trzecimi. Musisz po prostu poprosić o rozmowę z jakimś przełożonym i kategorycznie zażądać wyjaśnienia sprawy pod rygorem wymówienia polisy. Powołaj się na to właśnie, że masz co innego na umowie niż zostało ściągnięte.
    Z nimi trzeba ostro!
    W banku zablokuj direct debit na tą polisę do wyjaśnienia sprawy.
    I nie daj się zbałamucić! Wszystko muszą ci dać na piśmie.

    Zrob dokladnie tak, jak radzi Fatamorgana. Domagaj sie rozmowy "tu i teraz", poloz przed soba podpisana kopie umowy i popros, zeby wskazano Ci jej punkt lub tez punkt warunkow do warunkow do warunkow ogolnych 😆 , w ktorym znajduje sie jasna podstawa dajaca im uprawnienie do tego, co zrobili. Rada dla wszystkich: umowa czesto odwoluje sie do innych dokumentow. Zanim cokolwiek podpiszecie, pytajcie i proscie, zeby Wam pokazano, gdzie to "stoi". Bo czytac mozna i nalezy. I to dotyczy nie tylko ubezpieczen. Pozdrawiam

    #52908
    v-tec
    Członek

    "ZOSTALEM OSZUKANY PRZEZ FIRME UBEZPIECZENIOWA AA"

    Nie, nie zostałeś oszukany, oświadczyłeś że masz x lat bezszkodowej jazdy po czym nie byłes w stanie przedstawić dowodu na to. Wskutek tego ubezpieczalnia nie uznała twojego prawa do zniżki. Czego się spodziewałeś? Możesz zlikwidować direct debit na koncie ale ubezpieczalnia postąpiła prawidłowo i zgodnie z warunkami umowy (może przeczytasz?).

    #52910
    fatamorgana
    Participant

    No to jak V-Tec ocenisz mój przypadek?
    Firma Privilege (polisa wykupiona internetem w kwietniu) zażyczyła sobie oczywiście no claim full bonus certificate. Dostała, po czym przyszła odpowiedź, że nie pisze tam z ilu lat pochodzi zniżka, choć pisało jak byk, że jest pełna i na podstawie innych polis, uzyskanych zniżek, które zostały przedstawione ostatniemu ubezpieczycielowi. Musiałem ponownie dzwonić do Polski, prosić o zmianę tekstu i oczywiście jeszcze raz tłumaczyć (nie za darmo). Wysłałem ponownie gdzie pisało jak wół, że to z sześciu lat co najmniej. Po 3 tygodniach przyszła odpowiedź, że nie akceptują, bo nie mają potwierdzenia z…poprzedniego/przedostatniego ubezpieczyciela…Brak słów!
    Wychodzi na to że ostatnia moja firma jest oszustem i mi chyba zawyża zniżki…
    Mało tego, pierwsze zaświadczenie wysłane zostało /za zgodą Privilege/ faksem, aby było w terminie w biurze. Po 2 tygodniach przyszło pismo, że nie mają niczego, żadnego faksu nie było, a mnie w związku z tym, potrącają pełną kwotę. I tak zrobili- z konta zamiast 35 funtów, "zeszło" 107!!! Zerwałem polisę, ponieważ samochód wyexportowałem/ jeszcze przed terminem raty, ale nie ma żadnego pisma, żadnego telefonu. Ot, pieniądze skasowane, ale nie wiadomo dlaczego. Opłata za zerwanie polisy miała być w wysokości jednej miesięcznej raty, ale jeden Bóg wie której raty… Wszystko samemu trzeba wywalczyć z tymi idiotami.
    Jak potem widzę takiego jednego dupka na mieście albo w biurze, jak się mądrzy jaki to on obeznany w swojej firmie ubezpieczeniowej w której jest "specjalistą od obsługi klienta" to łapa mnie swędzi, żeby dać mu w gębę… 😡 😡 😡 👿 👿 👿

    #52925
    Mediator
    Członek

    V-tek, masz racje ale to wlasnie wpisuje sie – tak przynajmniej sadze – w ton wypowiedzi Fatamorgany i mojej (foczej) 😆 . Oczywiscie, ze trzeba czytac, bo po to jest napisane. Ale takze po to, zeby potem wiedziec, co napisane nie bylo a ktos to probuje przeciw nam albo na nasza szkode wykorzystac. A takich przypadkow, jakie Fatamorgana opisal w ostatnim poscie jest bez liku i nie tylko tu – w Polsce tez. I od tego wlasnie jest broker ubezpieczeniowy. Jesli jest dobry, uchroni przed takimi wpadkami i pulapkami. I jesli cos mowia w stylu "no problem", to niech to od razu pisza albo pokaza na to stosowny punkt w umowie albo w warunkach ogolnych (albo brak tego punktu i jednoczesnie brak jakiegokolwiek innego, ktory dawalby mozliwosc interperetacji danego stanu faktycznego na niekorzysc klienta). A juz najbardziej trzeba uwazac na sformulowania typu "oraz w innych przypadkach" albo pokrewne. Kazda furtka tego typu to furtka do niekorzystnej interpretacji. Pozdrawiam serdecznie.

    #52940
    v-tec
    Członek

    Osobiście, ponieważ 'załatwianie’ uznania zniżek z Polski uznałem za przerastające moje możliwości, dałem sobie spokój i zapłaciłem pełną składkę. Było tego jakieś Ł25 miesięcznie i uznałem że aby urwać z tego kilka pensów nie będę wypruwał z siebie flaków. Posty jakie czytuję na forum dot. tematu zniżek utwierdzają mnie w przekonaniu że dobrze zrobiłem. Zasady działania, prawo i zwyczaje w dziedzinie ubezpieczeń komunikacyjnych w obu naszych krajach zbyt się różnią, aby transfer zniżek mógł się bez bólu udać.

    #52952
    fatamorgana
    Participant

    I tu się mylisz kolego!
    "Tesco insurance Ltd." nie robiło żadnego "ale", nawet pomimo tego, że wtedy miałem na tłumaczeniu że ostatnia firma dała zniżkę 60%, ale bez podania za ile lat …
    Minął rok, bez zmian, i wszystko jest o.k. Ani zbędnych korespondencji, ani latania i wyjaśniania. Poszedłem do ich biura po prostu (jest w centrum Leeds- przy Granary Wharf) i od ręki dostałem certyfikat ubezpieczenia po kilkunastu minutach od przekazania zaświadczenia.
    Dwa dni później wyjeźdżałem za granicę…
    Podobnie koledzy z Churhillem, Lloydsem.
    Problem w tym, że ja miałem za dużo do stracenia/płacenia. Różnica wynosiła bowiem w przypadku jednego auta aż 600 funtów w innych firmach, zaś w Tesco jeszcze 450. W dodatku przyszedł czas, że musiałem wziąć pod uwagę pomnożenie tej różnicy przez dwa!
    Nadal uważasz, że nie ma się o co bić???
    Akurat w Twoim przypadku było to "parę groszy". Ale zdecydowana większośc ludzi ma o wiele więcej do stracenia.

    #53009
    7sisters
    Participant

    Ubezpieczyłem samochód w tesco. Przed wykupieniem polisy poprosilem o podanie mi jakiech informacji ubezpieczalnia potrzebuje zeby uznac znizki z Polski. Generalnie potrzebowali wiedziec w jakiej firmie ubezpieczony bylem ostatnio, w jakiej wysokosci mialem znizki i jakiej ilosci lat bezszkodowej jazdy one odpowiadaja. O takie pismo poprosilem moja polska ubezpieczalnie (przyslali mi dokument po angielsku – HDI Samopomoc)

    Otrzymalem wszystkie znizki w UK bez problemow.

    #54103
    KrzysiekzSiedlec
    Participant

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    fatamorgana wrote:

    I tu się mylisz kolego!
    "Tesco insurance Ltd." nie robiło żadnego "ale", nawet pomimo tego, że wtedy miałem na tłumaczeniu że ostatnia firma dała zniżkę 60%, ale bez podania za ile lat …
    Minął rok, bez zmian, i wszystko jest o.k. Ani zbędnych korespondencji, ani latania i wyjaśniania. Poszedłem do ich biura po prostu (jest w centrum Leeds- przy Granary Wharf)
    Mam problem podobnego kalibru co reszta rozmówców a mianowicie niechca mi uznac znizek z Polski pomimo ze przedstawilem wszytko co mialem i co chcieli a chodzi o ”Badget insurance” przy ostatniej rozmowie chcieli dokumentu potwierdzajacego za ostatni rok wczoraj juz chcieli za …… 8 lat wstecz!!! kanalie robia mnie w konia to ja ich tez zablokowalem platnosc za ubezpieczenie bo place miesiecznie chce zerwac polise z ta firma ale potrzebuje adresu do Tesco chodzilem dzisiaj przy Granary Wharf i nigdzie nie widzialem szyldu Tesco insuranse czy moge prosic o dokladny namiar na ich biuro;))) mam wszystkie dokumenty przetlumaczone lacznie z polisami kosztowalo mnie to ze 300zl w Polsce i nieodpuszcze im tego

    #54120
    v-tec
    Członek

    Polisę w Tesco możesz kupić tylko w necie/przez telefon więc odpuść sobie chodzenie po mieście bo nawet jak znajdziesz ich biuro to prawdopodobnie nic to nie da 🙂

    #54291
    fatamorgana
    Participant

    Zgadza się. Nie napisałem o wizycie w biurze dlatego, że tam się załatwia, ale ponieważ gonił mnie wtedy czas, więc aby nie zostawiać cienia wątpliwości i załatwić od ręki, przyniosłem podpisane dokumenty i przetłumaczone zaświadczenie o zniżkach z zapytaniem czy to wystarcza.
    Wystarczało. W piętnaście minut dostałem polisę. (przyniesiono mi z biura na piętrze).Przynajmniej wszystko było jasne i to od razu.
    Tam nie ma napisane na zewnątrz "Tesco Insurance", ponieważ w tym biurowcu jest więcej różnych firm a jest to budynek na lewo od Hiltona, tuż przy moście. Nie załatwia się tam jednak spraw petentów, chyba że na wyraźne (doraźne) prośby.

    Cholera, ktoś mi ukradł pięć postów!!!!!!!!!!!!!
    Muszę teraz dopisywać do równego tysiąca. 😮 👿 👿 👿 😯 😡 😡 😡

    #54313
    ela1981
    Participant

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    fatamorgana wrote:

    Cholera, ktoś mi ukradł pięć postów!!!!!!!!!!!!!
    Muszę teraz dopisywać do równego tysiąca. 😮 👿 👿 👿 😯 😡 😡 😡

    Witamy, moze by tego zlodzieja zatrudnic na stale?

    #60798
    KrzysiekzSiedlec
    Participant

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    v-tec wrote:

    . Było tego jakieś Ł25 miesięcznie i uznałem że aby urwać z tego kilka pensów nie będę wypruwał z siebie flaków.

    Jakie auto posiadasz, jeżeli można wiedzieć.

    Po kolejnym wybryku firmy Budget, zerwałem z nimi polisę. Kupiłem w Lloydsie i wyszło nawet taniej po dodaniu drugiego kierowcy. Ale nie o tym chce pisach a mianowicie, że po 3 tyg. przyszło pismo z żądaniem zapłacenia 203 funtów tyle, że nie wiem, za co. O ile wiem za zerwanie polisy płaci się 40. Przysłali w dniu moich urodzin 29.01 a mam zapłacić do 2.02. Miły prezent, tylko ciekawe czy przypadkowy? No i ten termin!!!!. Jak zwykle nie napisali tylko stawiają żądania?. Jak pisałem listy z prośbą o wyjaśnienie, dlaczego nie chcą uznać moich zniżek to przysłali mi list żebym potwierdził dane konta do ściągania składki 😯 . Następny mój list z żądaniem zwrotu dokumentów z polskich firm ubez. zaświadczających , przysłali mi formularz o mylnej treści, że zaświadczam ze zgubiłem polisę 😯 . To już przerasta moje pojęcie o głupocie anglików. Teraz pisze list Że jeżeli do 2 nie zwrócą mi moich dokumentów to wytaczam im proce i obciążam kosztami zdobycia nowych dokumentów a to wiąże się z moją nieobecnością w pracy podróżą do Polski i jeżdżeniem po firmach. Ciekawe, co oni na to odezwie się też do nich kancelaria adwokacka może ktoś zacznie myśleć. Może ma ktoś pomysł jak zakończyć tą sprawę.

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • <a href="/login/">Zaloguj się</a> aby odpowiedzieć. Nie masz jeszcze konta? <a href="/login/?action=register">Zarejestruj się</a>.