Strona główna Działy Finanse Karta Kredytowa w HSBC

Wyświetlanych postów: 12 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
  • #11672
    c y u
    Participant

    Sluchajcie, czy ktos juz ma karte kredytowa. Szczerze powiem nie orientuje sie wogole jak to dziala. Czy ktos mi moze cos o tym napisac co to jest? Chodzi mi glownie o karte w tym jednym banku. Jak to jest z ta karta? Ile place jak jej uzywam, ile jak jej nie uzywam. Czy warto sie o nia starac? Jakie sa llimity???????
    Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam
    😀

    #50960
    szachysta
    Członek

    http://hsbc.co.uk/1/2/personal/credit-cards/hsbc-bank-credit-card

    [quote:674ac496af]Have you been permanently resident in the UK for the last three years?[/quote]

    http://hsbc.co.uk/1/2/personal/credit-cards/conditions-apply

    #50962
    c y u
    Participant

    Wlasnie dostalem propozycje otrzymania tej karty…a jak bym cos rozumial z tego co mi przyslali to bym nie pytal na forum…..dzieki za link, ale mam to samo na papierze…i po prostu tego nie rozumiem…

    #50964
    v-tec
    Członek

    Karta kredytowa ani jej używanie zasadniczo nic nie kosztują. Idąc do sklepu płacisz kartą zamiast gotówką, po ok. miesiącu przychodzi rachunek na kwotę transakcji które zrobiłeś i dostajesz ok. miesiąca na jego zapłacenie. Jeśli zapłacisz całą sumę, nie cię to nie będzie kosztowało. Jeśli spłacisz częściowo – od niespłaconej sumy bank zacznie naliczać odsetki, które dopisze do następnego rachunku itd. Po co używać karty? Dla wygody, szpanu, żeby wyrabiać sobie historię kredytową oraz płacić przy transakcjach na odległość (bilety, sklepy i aukcje internetowe…)
    Limity wynoszą od 500 do 3,000 albo więcej. Aha, żeby otrzymać kartę trzeba być wpisanym do rejestru wyborców, najlepiej trochę dłużej niż od wczoraj 😆

    #50967
    c y u
    Participant

    Wielkie dzieki.

    Pozdrawiam

    #50972
    mex1
    Członek

    Aha, żeby otrzymać kartę trzeba być wpisanym do rejestru wyborców, najlepiej trochę dłużej niż od wczoraj

    nie jest to dokonca prawda, ja nie jestem wpisany do rejetru wyborców i mam karte kredytową w HSBC

    #50978
    monika2
    Członek

    Zgadzam sie z przedmowca.My dostalismy karte kredytowa w HSBC przy zakladaniu konta, bylo to jakies 2 dni po przyjezdzie i w
    spisie wyborcow jeszcze nas nie bylo.
    Karta caly czas sie poslugujemy i jak na razie nas nie zawiodla 😀
    Pozdrawiam.

    #50980
    Malgon
    Participant

    Rowniez mam takowa i polecam.

    Przy stalych dochodach bardzo chetnie daja karty kredytowe. Dostalam ja i moj maz z jednego laczonego konta. Mozna miec nawet spory kredyt i w odroznieniu od innych kont kredytowych nie musisz sie stresowac ze splata calosci jak najszybciej. Bank wyznacza minimalna stawke co miesiac (okolo 5% calego pobranego kredytu ale nie mniej niz £4.50), a od reszty faktycznie nalicza stosunkowo nieduze odsetki – w praktyce wychodzi okolo £3 od kazdych £100 kredytu.

    Polecam.
    Mam nadzieje ze cos pomoglam.

    #50981
    Sandgirl
    Członek

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    v-tec wrote:

    Karta kredytowa ani jej używanie zasadniczo nic nie kosztują. Idąc do sklepu płacisz kartą zamiast gotówką, po ok. miesiącu przychodzi rachunek na kwotę transakcji które zrobiłeś i dostajesz ok. miesiąca na jego zapłacenie. Jeśli zapłacisz całą sumę, nie cię to nie będzie kosztowało. Jeśli spłacisz częściowo – od niespłaconej sumy bank zacznie naliczać odsetki, które dopisze do następnego rachunku itd. Po co używać karty? Dla wygody, szpanu, żeby wyrabiać sobie historię kredytową oraz płacić przy transakcjach na odległość (bilety, sklepy i aukcje internetowe…)
    Limity wynoszą od 500 do 3,000 albo więcej. Aha, żeby otrzymać kartę trzeba być wpisanym do rejestru wyborców, najlepiej trochę dłużej niż od wczoraj 😆

    Odnosnie limitow, tak mi przynajmniej kumpela z Londynu powiedziala, ze limity zwiekszaja ci, jak moga na tobie choc troche zarobic, tzn., jak splacisz kwote w dwoch conajmniej ratach. Najlepiej dwoch, bo niewiele 'doplacisz’, a bank zyska… i beda wieksze limity. Ona dostala na poczatku na £3.500.

    #50982
    Malgon
    Participant

    Bank chyba jednak wiecej zyska jak nie splacisz w dwoch ratach 🙂

    A limity ustalaja od wysokosci dochodu, system sprawdza czy wplaty sa regularne, jak dlugo zatrudnieni jestescie w jednym miejscu, jedno miejsce zamieszkania, czy byly jakies podwyzki itp. Takie ogolnie stabilne, unormowane, regularne zycie. Wobec tego smialo mozna odrazu dostac powyzej 3,500.

    Oczywiscie oplaca sie miec i uzywac karte przed wzieciam hipoteki na dom. Zdolnosc kredytowa automatycznie wzrasta jak widza ze juz miales kredyt i zostal/jest on splacany regularnie.

    #50985
    fatamorgana
    Participant

    Dzieje mojej karty kredytowej (otrzymanie, przebieg, limity itp.) nie odpowiadają żadnemu z powyższych… ❓
    I nie mam pojęcia dlaczego. Widać zastosowali jakieś inne oceny.
    Grunt, że dla mnie jest cacy! 😀 😀

    #51014
    c y u
    Participant

    Ja mam konto od pazdziernika tamtego roku, tak tez dlugo pracuje na stala umowe, w miedzy czasie mialem 2 podwyzki plac, no i wlasnie dostalem gotowy formularz, ktory musze tylko podpisac i ewentualnie zgodzic sie na ubezpieczenia. Takze ani nie jestem tutaj 3 lat, nie jestem rezydentem….tyle tylko ze mieszkam caly czas pod tym samym adresem….moze to mialo wplyw, nie wiem….jak dostane juz ta karte, to napisze jaki mam limit…moze kogos to zainteresuje…
    pozdrawiam
    i dzieki za wszyskie posty…

Wyświetlanych postów: 12 (wszystkich: 1)
  • <a href="/login/">Zaloguj się</a> aby odpowiedzieć. Nie masz jeszcze konta? <a href="/login/?action=register">Zarejestruj się</a>.