Strona główna Działy Praca Informatycy, graficy, programiści, IT

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
    Anonim
    Gość

Witam,
    mam 5 lat doswiadczenia w branzy IT, do tego mam wlasna siec w Polsce, mialem juz kilka interview odnosnie pracy jako informatyk, ale niestety moj jezyk nie jest na tyle mocny aby sie zahaczyc jako informatyk w firmach w ktorych mialem te rozmowy, a probowalem chociaz na technika. Nie jest latwo, wiadomo jezyk, jezyk, jezyk, firmy sie mna interesuja bo mam bogate doswiadczenie, a angole na to stawiaja, ale z jezykiem roznie to bywa, zalezy z kim sie rozmawia z niektorymi jest ok, ale niektorzy tak belkotaja ze nie w sposob ich zrozumiec, szczegolnie angole okolo 40.

Talki
    Członek

ja jestem informatykiem i pracuje w swoim zawodzie w leeds, michael@talewicz.pl

ScOOrK
    Członek

Zalezy ktora czesc cie interesuje w razie czego pisz na scoork@op.pl moze bede w stanie pomoc.

Pozdrawiam Wszystkich!!!

turpis
    Członek

A czy mozna dostac cos w rodzaju wprowadzania danych (data service?)? Lub cos podobnego? Gdzie ewentualnie mozna czegos takiego szukac? Przez Agencje (jaka?) ? Czy raczej nie przez Agencje? Prosze o porady.

ScOOrK
    Członek

Polecam jobcentreplus.gov.uk

Pozdrawiam.

Gesiu
    Participant

w leeds jest jedna agencja specjalizujaca sie w branzy IT. bylem tam ale nie mam niestety doswiadczenia. powiedziano mi ze z rocznym doswiadczeniem nie ma problemu o prace.

jackyl
    Participant

zarzadzanie danymi czy klepanie danych (data entry)? klepania duzo mozna znalezc, jc, agencje typu brook street, horizon, itp.

turpis
    Członek

No wlasnie. Wszedzie potrzebuja ludzi z doswiadczeniem? Probowalem w Brook Street i powiedzieli mi ze za male doswiadczenie:?. Czy jest mozliwos dostania takiej pracy bez doswiadczenia?

gonia
    Participant