Strona główna Działy Czarna lista Oszukisci z NTL

Wyświetlanych postów: 10 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
  • #11581
    Krokodyl
    Participant

    Moze to nie do konca oszustwo – choc moze jednak – ocencie sami….
    Mialem ci ja intenet z NTL – dzialal nie powiem – calkiem niezle – ogolnie bylem happy… do czasu. Jak wiekszosc z nas po roku zdecydowalem sie przeprowadzic do nowego domu. Poniewaz zblizaly sie wakacje pomyslalem – musze zalatwic przeniesienie kontraktu przed studentami bo potem sie nie dopcham…. dlatego zadzwonilem do NTL na dwa tygodnie przed terminem. Pani w "obsludze klienta" byla bardzo mila – ustawila mi przeniesienie na poniedzialek (3 lipca) i powiedziala ze za pare dni dostane od nich sms z potwierdzeniem i szczegolami. Czekalem kilka dni – dokladniej 10. Na 3 dni przed przed terminem dzwonie ponownie i pytam co z tym przeniesieniem…. a tam nic – zgubili te dane! mysle sobie – nic to! zdarza sie! Zgodzilem sie na srode 5 lipca (sprawa jest dosc pilna bo 10 jade do Polski). Wziolem wolne w pracy i czekam….. nik nie raczyl przyjsc! Mysle sobie to juz przesada zakrawajaca na bezczelnosc! Dzwonie ponownie – juz po 30 mniutach oczekiwania w kolejce odbiera zdziwiona pani i mowi ze zadzwonia do mnie w ciagu 24 godzin… oczywiscie nie dzwonia. Wkurzony na maksa dzwonie do nich w piatek – ta sama pani mowi mi ze nie bylo mnie w domu kiedy chcieli mi ten internet zainstalowac! Krew mnie zalala – bo przeciez po to wziolem wolne i podalem im nr na komorke (ktory tez kilkakrotnie zdolali zgubic) zeby bylo pewne…. Sumujac – jade do Polski i nadal nie mam internetu.
    Co dalej? na szczescie w sierpniu mija rokj – koniec kontraktu – mam gdzies NTL – zaplace 5 funtow wiecej w BT ale dostane do tego telefon stacjonarny i swiety spokoj….
    Popytalem Anglikow – wszyscy maja takie same doswiadczena z NTL wiec to chyba jednak trefna firma (przepraszam jednego z moderatorow….).[/color:9f741e3de4]

    #50047
    v-tec
    Członek

    Też jestem klientem ntl: gdy się przeprowadzałem zadzwoniłem 1 raz uzgodniłem datę i przybliżony czas instalacji, monter zjawił się w podanym dniu i czasie zainstalował i prawie od razu zadziałało 🙂 czyli można mieć pozytywne doświadczenia z tą firmą

    #50054
    fatamorgana
    Participant

    To nie oszuści, to ludzie o ilorazie inteligencji nieadekwatnym do pełnionej funkcji…
    Ale w tej (i podobnych) firmie to raczej norma…w Anglii. 😆 😀

    #50055
    ela1981
    Participant

    Podobno internet z bt nie zawsze hula, wiec sprawdz, bo jak jestes uzalezniony to zebys z deszczu pod rynna nie wyladowal.

    #50109
    Marta Klecz
    Członek

    Ja mialam identycznie z ntleme. wszystko bylo dobrze dopoki sie nei wyprowadzialam. dzwonilam 4 razy, 2 razy zanim sie wyprowadzilam i pozniej przez kilka razy potem….moja linia nie dosc ze nie byla wylaczona, tak ze sobie ktos podzwonil…..nie zostal mi wyslany rachunek..wiec wisialam im 60 funtow przez ponad rok.
    Wkurzylam sie bo rachunku pomimo podania nowego adresu nikt nie raczyl mi wyslac.Musialam zadzwonic i zaplacic noramlnie karta czego nie lubie robic…bo nie wiadomo komu podajesz swoje dane…i moga wziasc ile chca…

    #50187
    gonia
    Participant

    ja natomiast mialam powalona sytuacje z telewestem…wiec ich nie lubie…
    jesli chodzi o BT to mi dzialalo bez zarzutow…a co jeszcze to to ze wlasnie przechodze na talk talk i juz dawno dzwonilam z bt by mi rozlaczyli internet dostalal final bill a net wciaz dziala…dzwonilam do nich po MAC (kod ktory pozwoli na przerzucenie internetu na innego dostawce ) a oni ze juz ich klientem nie jestem …a ja na to ze tak owszem bo wciaz od was mam internet mimo iz dzwonilam by odlaczyli…talk talk probowalo przelaczyc mi neta ale na poczatku podalam im zly MAC wiec nie dali rady i sprawa wyglada tak ze place juz z talk talk..(tzn mam ta opcje international calls+free internet) z neta wciaz mam z bt…Bt wie ze korzystam z ich netu ale po wyjasnieniu wszytkiego powiedzieli ze bede miala od nich netadotad az talk talk zacznie mi dostarczac neta no i Bt nie musze za to placic…niezle co?? 😀 😀
    troszke zamieszania ale ja przynajmeij na tym nie trace 🙂

    #50568
    Baggins
    Participant

    A przy przeprowadzce dzwoniliscie do obslugi klienta czy pomocy technicznej. Bo do tego serwisu od klientow to wsciec sie mozna zanim ktos odbierze. A no chyba ze jest jakis sposob on-line?

    Pozdro

    #50570
    v-tec
    Członek

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    Baggins wrote:

    A przy przeprowadzce dzwoniliscie do obslugi klienta czy pomocy technicznej. Bo do tego serwisu od klientow to wsciec sie mozna zanim ktos odbierze. A no chyba ze jest jakis sposob on-line?

    Przy przeprowadzce do obsługi klienta (nr bezpłatny więc przynajmniej za słuchanie muzyczki nie płacisz 🙂 )
    A do pomocy technicznej przy problemach z netem oczywiście (nr płatny)

    #50584
    trans_maker
    Członek

    pytanie: czemu jak dzwonili w czwartek, to mowili ze w piatek przyjda i mam zaplacic 25 funciakow, a teraz zadzwonili i powiedzieli, ze zaplacic mam od razu stowke… ale cos jeszcze pokombinuja, zebym nie musial… az zwatpilem w swoj angielski 😯 nie kumam o co im chodzi… zrozumialem wszystko, tylko nie to, dlaczego 100 zamiast 25 – bo tego nie powiedzial i wyjasnic nie potrafil…

    #50585
    Marta Klecz
    Członek

    no wlasnie…..bezsensu nie?
    ale zawsze cos wymysla…ze wtedy byla promocja ale sie skonczyla 😕

Wyświetlanych postów: 10 (wszystkich: 1)
  • <a href="/login/">Zaloguj się</a> aby odpowiedzieć. Nie masz jeszcze konta? <a href="/login/?action=register">Zarejestruj się</a>.