Strona główna Działy Praca Rozliczenie w Anglii P60 i P45

Wyświetlanych postów: 7 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
    Justi
    Participant

Witam!

Mam pytanie odnosnie rozlicznia sie w Wielkiej Brytanii za poprzedni rok podatkowy. Co trzeba zrobić. Czy mozna samemu to zrobić. Prosze o konkretne odpoweidzi bo jestem całkiem zielona. Mam P60 i co dalej…z góry dzięki za odpowiedzi, moze ktoś jeszcze skorzysta.

fatamorgana
    Participant

Nieee! Nie mam juz sił odpowiadać na te same pytania…
    Dopiero niedawno pisane było….
    Albo sama, albo idź do Inland….

jackyl
    Participant

Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    fatamorgana wrote:

Nieee! Nie mam juz sił odpowiadać na te same pytania…
    Dopiero niedawno pisane było….
    Albo sama, albo idź do Inland….

yyy.. to nie odpowiadaj 🙂

keraj
    Participant

Mam spory klopot z uzyskaniem od dwoch agencji moich P-45.Mialy byc miesiac temu juz u mnie w domu.Dowiadywalem sie wiele razy i mowili ze wyslali,wczoraj bylem z awantura i okazalo sie ze nie wyslali.Co moge zrobic?Termin 4 kwietni[koniec roku podatkowego]sie zbliza.Jakie sa konsekwencje dla mnie jak sie nie rozlicze?Wiem ze to abstrakcja ale nie mam dokumentow,wiec nie moge.Pozdrawiam.

bolek
    Participant

spokojnie…przed 4 kwietnia i tak nie możesz się rozliczyć, bo nie wiesz ile zarobisz do 4 kwietnia…(jeśli jeszcze robisz)

chyba mylisz terminy: za rok podatkowy 2005-2006 trzeba się było rozliczyć do 31 stycznia 2007, za ten rok (2006-2007) termin jest do 31 stycznia 2008

Pozdr

PS. Poza tym do rozliczenia możesz wykorzystać ostatnie payslipy z tych agencji

tygrysnie
    Członek

a dla jakich agencji pracowales?

keraj
    Participant

Juz wszystko gra.

Wyświetlanych postów: 7 (wszystkich: 1)