Strona główna Działy Hobby NTL (internet) i 25funtów z góry ???

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
  • #11415
    habik83
    Participant

    witam serdecznie,
    mam pytanie odnosnie NTLu i ich 25 funtów z gory ktore trzeba wpłacić, jeśli chcemy założyć sobie internet.pytanie brzmi: w jakim celu jest to pobierane i czy jest w jakikolwiek sposób zwracane?
    piszę o tym ponieważ, płacę za net standardowe 17.99 i nie wiem co w takim razie dzieje się z 7.01. rozumiem że owe 25funtów jest swego rodzaju kaucją, tyle tylko że teraz ściagnęli mi z konta 31.78f :///. ktos się orientuje w tym bałaganie ???
    net zainstalowany zostal 12.IV br.
    z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam

    #48561
    Kicia22
    Participant

    Hej!!!Przyzwyczaj sie moj drogi,ze jesli ustalasz gdzies direct debit,to zawsze zabiora cie wiecej.Mi raz sie tlumaczyli,ze wzieli za 2 miesiace z gory,choc wcale nie wyrazilam na to zgody.Potem pojechalam na wakacje, a oni nie pobrali kolejnego rachunku (nie wiedziec,czemu),po czym naliczyli sobie L10 kary.Pameitam pierwsza wplate-to bylo rzeczywiscie L25.Co do polaczenia,to jednak trzeba im oddac,ze jest szybkie i niczym niezaklocane.Nic sie nie przejmuj,tylko przygotuj kase.pozdrawiam

    #48587
    kunegunda
    Participant

    NTL rany znajdz cos leprzego

    #48595
    v-tec
    Członek

    Ja nie płaciłem żadnych Ł25 dla ntl. Cała instalacja była free, ale może teraz jest inaczej. I nigdy nikt nie pobrał mi więcej z konta niż trzeba, a mam tych debitów od groma – pewnie wiedzą że jakby spróbowali to od razu bym zadzwonił i ich wyzwał 🙂 A z pierwszym rachunkiem to jest rzeczywiście tak jak piszesz, a wynika to z tego że płacisz za okres od dnia instalacji do końca miesiąca PLUS 'normalną’ opłatę za następny miesiąc 🙁

    #48599
    kunegunda
    Participant

    zadzwonil bys do NTL??
    ja zawsze poddawalem sie po 2 godzinach wiszenia na telefonie 😆

    #48666
    Dana
    Participant

    Moje doświadczenia z NTL też są raczej pozytywne, płacę 9,99 za nielimitowany internet, Ł7 line rental + rozmowy, tutaj polecałabym zamówienie billingu, ponieważ gdy go nie miałam rachunki były zawyżane, a zaraz potem spadły o kilka funtów. A ostatnio przysłali mi propozycję podłączenia kablówki za Ł5. Czyli w sumie wszystko wyszło by taniej niż pakiet promocyjny za Ł30. Może poprostu warto przyłanczać wszystko sukcesywnie. Nigdy nie pobierali odemnie dodatkowych opłat i direct debit ściągają jak należy.

    #48685
    v-tec
    Członek

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    Dana wrote:

    płacę 9,99 za nielimitowany internet, Ł7 line rental + rozmowy

    No to chyba że mają specjalną ofertę dla fajnych dziewczyn z Polski, bo normalnie net 1Mb = Ł17,99 i telefon = Ł11,50 (najtańszy abonament bez wliczonych minut, ale tego akurat nie jestem 100% pewnien bo jakiś czas temu odłączyłem telefon domowy i korzystam wyłącznie z komórki)

    #48703
    Sandgirl
    Członek

    Ja nie mam jeszcze rozeznania w rynku teleinformatycznym, ale moj chlopak mowi, ze NTL to najgorsze rozwiazanie… jedno z najgorszych…

    #48738
    jackyl
    Participant

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    v-tec wrote:

    Dana wrote:

    płacę 9,99 za nielimitowany internet, Ł7 line rental + rozmowy

    No to chyba że mają specjalną ofertę dla fajnych dziewczyn z Polski, bo normalnie net 1Mb = Ł17,99 i telefon = Ł11,50 (najtańszy abonament bez wliczonych minut, ale tego akurat nie jestem 100% pewnien bo jakiś czas temu odłączyłem telefon domowy i korzystam wyłącznie z komórki)[/quote]

    wczoraj troche pozmieniali i teraz jest oferta 1mb + linia tel (darmowe lokalne w weekendy chyba) – 24.99. wychodzi kilka f taniej niz brac osobno.

    a ceny dany bardzo ciekawe, przeciez tam pol mega jest 15f.. 🙂

    #48823
    Dana
    Participant

    Jestem przyłączona do NTL od roku, i zdaje się, że udało mi się tuż przed wprowadzeniem limitu na inernet, teraz się to trochę pozmieniało. Ale o ile się orientuję, to ciągle pojawiają się jakieś nowe promocje, więc warto czasami trochę poszukać.
    A co do fajnych dziewczyn, no nie wiem, kobieta mnie werbowała i jakoś bardzo odmiennie nie wyglądała 😉

    #48824
    fatamorgana
    Participant

    Linię tel. mam od ponad roku a net od roku.
    Dana nie dostała specjalnej ceny jako jedyna…
    NTL miał po prostu letnią promocję 1MB Broadband za 10 GBP, z której we właściwym momencie skorzystałem… Wcześniej i potem było już te 16.99 czy podobnie. Jakość bez zarzutu, mimo że modemik taniutki, był za free (jak i montaż rzecz jasna…). Wysyłam masę zdjęć, pliki mają po kilka MB, a wiadomości to niejednokrotnie 10, 15 MB.
    Jedyne problemy: kiepski odczyt sterownika na firmowym CD, (zawsze się zatrzymuje…), i dwukrotnie gdzieś wcięło sterownik USB w komputerze (do modemu). W sumie jak na rok to nic.
    Zupełnie inne "przygody" miałem za to z landline…
    Temat na opowiadanie pt:"O głupim Jasiu co chciał być instalatorem telefonii…" 😆 😀
    Cieć podłączył mnie do…telefonu sąsiada i do dziś nie wiem,kto na czyj koszt gadał przez tydzień… 😆
    W końcu jak usłyszałem w słuchawce język afrykański, po jej podniesieniu, skonstatowałem, że coś nie tak… 😀
    Taki numer wywinęli mi jeszcze raz , po tygodniu. Ledwo się zdołałem nacieszyć a tu znowu dzwonię na czyjś koszt, a ktoś na mój…
    Na szczęście nie ujęli tego na rachunku w ogóle…
    Kolejny tuman, bardzo zdziwiony stwierdził, że nie wie jak to się stało, ale moje kable były zamienione w skrzynce zbiorczej na ulicy… 😯 😯 😯
    Ja mu na to, że nie słyszałem aby kable same się zmieniały…
    A najlepsze było na koniec; "A wie Pan, ten NTL to shit jest generalnie…"
    No, jak ktoś robi we własne gniazdo…to musi być taki shit zapewne. W każdym razie chyba wiedział co mówi.
    Moim zdaniem i nie tylko, fatalnie wygląda tam obsługa klienta (zarówno technicznie- instalatorzy, jak i informacyjnie na infolinii).
    Tych dwóch cieciów i pijany instalator u sąsiadów dopełnili mojej opinii o "fachowcach"…
    Jakość łączy jednak bez zarzutu.
    Po opieprzeniu, natychmiast (czyli pojutrze między 9:00am a 3:00pm)
    usunęli usterkę telefoniczną. I dali jeszcze w ramach przeprosin 20 funtów na rozmowy gratis… 😀
    Wystarczyło jednak poczekać do kolejnej rozmowy z linią obsługi klienta i…czekałem na PIN rozruchowy do Broadbandu, bo napisane było, że instalator ma go przynieść. Ten zaś stwierdził że to nie on, lecz firma mi go poda i zaraz po otrzymaniu będę miał wreszcie internet…Na tej (indyjsko-pakistańsko brzmiącej oczywiście 👿 ) infolinii PIN-u nie dostałem, bo było już zbyt późno, ale facet mnie pocieszył, że jutro będzie.
    Jutro była niedziela i nieczynne. A w poniedziałek okazało się, że PIN dostanę, ale trzeba jeszcze poczekać 3 dni na aktywację… 👿 👿 👿 😥
    W końcu, po długich bojach wszystko załatwiono pozytywnie i do dziś nie ma problemów. DDebit jest o.k.
    Życząc miłego korzystanie z usług NTL, dodam, że warto było to wszystko przeżyć, bo szybko pokazało się jak to naprawdę tu wygląda z fachowością firm i usług, oraz ilością oleju w głowie u "fachowców".
    Wiadomości te skrzętnie do dziś wykorzystuję… 🙂

    #48835
    v-tec
    Członek

    Dlaczego podłączasz modem przez usb? Kabel sieciowy jest dużo lepszy, połączenie pewniejsze i szybsze no i nie potrzeba żadnych sterowników (no chyba że nie masz gniazda LAN w kompie wtedy usb się przydaje)

    #48862
    HardcoR
    Participant

    Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    fatamorgana wrote:

    Wystarczyło jednak poczekać do kolejnej rozmowy z linią obsługi klienta i…czekałem na PIN rozruchowy do Broadbandu, bo napisane było, że instalator ma go przynieść. Ten zaś stwierdził że to nie on, lecz firma mi go poda i zaraz po otrzymaniu będę miał wreszcie internet…Na tej (indyjsko-pakistańsko brzmiącej oczywiście 👿 ) infolinii PIN-u nie dostałem, bo było już zbyt późno, ale facet mnie pocieszył, że jutro będzie.
    Jutro była niedziela i nieczynne. A w poniedziałek okazało się, że PIN dostanę, ale trzeba jeszcze poczekać 3 dni na aktywację… 👿 👿 👿 😥
    W końcu, po długich bojach wszystko załatwiono pozytywnie i do dziś nie ma problemów. DDebit jest o.k.
    Życząc miłego korzystanie z usług NTL, dodam, że warto było to wszystko przeżyć, bo szybko pokazało się jak to naprawdę tu wygląda z fachowością firm i usług, oraz ilością oleju w głowie u "fachowców".
    Wiadomości te skrzętnie do dziś wykorzystuję… 🙂

    hehe
    widze ze problem z aktywacja i PIN to chyba wszyscy maja.
    Mnie dali PIN ale popieprzyli jedna litere w nazwisku i dopiero na drugi dzien po "instalacji" moglem sie zalogowac ( po 1h wiszenia na telefonie i rozmawiania z debilami z helpline):/
    No ale trzeba przyznac ze jak narazie wszystko śmiga że hej i net jest całkiem całkiem:>

    #49224
    jackyl
    Participant

    heh to chyba mieliscie pecha 😉

    oczywiscie zadnego welcome packa nie bylo gdy montazysci sie pojawili, zadzwonilem na ich helpline od razu po ich wyjsciu, gdzie w trakcie w sumie 3 minut udalo sie dodzwonic (!!), dostalem PIN, serial no i adres IP do manualnej rejestracji/aktywacji.. i po kolejnych 2 minutach wszystko smigalo jak nalezy 🙂

    #49258
    jackyl
    Participant

    he he a wczoraj dostalem my first bill.. lyknawszy informacje z pierwszej strony, ze obecny rachunek zawiera takze oplaty za czesc miesiaca w ktorym nastapila instalacja.. wg pobieznych wyliczen tak okolo 35 – 45 f powinno byc.. z ciezkim sercem postanowilem zaznajomic sie z kwota, po czym wzrok moj padl na sume.. 9.68.. 😀 z rozpiski wynika, ze policzyli mi tylko linie telefoniczna.. a o necie zapomnieli.. 🙂

    widac nadplacac musi ktos by nie doplacac mogl ktos.. ;)))

    aczkolwiek nie watpie ze sobie o wszystkim w odpowiednim czasie przypomna.. 🙂

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • <a href="/login/">Zaloguj się</a> aby odpowiedzieć. Nie masz jeszcze konta? <a href="/login/?action=register">Zarejestruj się</a>.