Strona główna Działy Hyde Park Nowa kapela

Wyświetlanych postów: 4 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
    NIE rydzyk
    Członek

KOCHANI. Na stronie leeds.pl ukazalo sie ogloszenie nastepujacej tresci
    "Poszukuję pracy… Z zawodu jestem muzykiem, pianistą… W Anglii bedę od 05.04.2006. "

Proponuje utworzyc kapele ktora swa nazwa bedzie nawiazywac do legendarnego zespolu FRANKIE GOES TO HOLYWOOD a nazwa nowej kapeli wywodzacej sie z Leeds bedzie brzmiala JANUSZE GOES TO LEEDS.
    Kompletuje zespol szukam wockala i reszte kapeli

SpokoBoyxxx:)
    Członek
    ”NIE wrote:

"Poszukuję pracy… Z zawodu jestem muzykiem, pianistą… W Anglii bedę od 05.04.2006. "

Proponuje utworzyc kapele ktora swa nazwa bedzie nawiazywac do legendarnego zespolu FRANKIE GOES TO HOLYWOOD a nazwa nowej kapeli wywodzacej sie z Leeds bedzie brzmiala JANUSZE GOES TO LEEDS.

JA moge byc waszym impresario lub menagerem z racji tego ze jestem wybitnych znawaca tematu i wybitnym Januszo ZNAWACA .JAK z praca u ciebie zaplaciles juz za prace polecam cyganow napewno beda chetni aby cie skasowac moze jakies mieszkanko zalatwia z ktorego bedziesz musial spadac za dwa dni lub wrocisz wieczorem i twoich rzeczy juz nie zastaniesz.tylko zaplac najlepiej za dwa tygodnie lub miesiac z gory + depozyt.powodzenia zycze:)

fatamorgana
    Participant

Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    SpokoBoyxxx:) wrote:

”NIE wrote: