Strona główna Działy Nauka Wakacyjne praktyki/staz w UK?

Wyświetlanych postów: 4 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
    Sandgirl
    Członek

Wlasciwie to nie wiem, czy ten temat sie powinien pojawic tutaj, czy w dziale praca… ale jakby co, to moderatorzy przeniosa 🙂
    W tej chwili jestem na 3 roku informatyki. W wakacje, 'jak co roku’ juz niemalze, wybieram sie do UK, juz drugi raz do Leeds (nie moge sie doczekac!!). Chcialabym sie dowiedziec, czy istnialaby tam mozliwosc odbycia praktyki wakacyjnej w jakiejs firmie, albo stazu (nawet bezplatnego czy cos takiego…). Na pewno by to wygladalo ciekawie w moim CV, niezaleznie czy tutaj czy w Polsce.
    Czy ktos by mi mogl udzielic informacji, czy w ogole cos takiego sie odbywa w Leeds? Wiem ze jest tam uniwerek (czy nawet dwa, juz sie pogubilam) i College. Czy tamtejsi studenci maja taki zwyczaj, czy moze oni nie musza sie tak starac, jak nas lub tez maja wiecej praktyki juz na studiachi i wystarcza im studia?
    Prosze o odpowiedz, jesli to oczywiscie mozliwe 🙂
    Z gory dziekuje 🙂

woyth
    Członek

Nie moge Ci niestety powiedziec nic na temat praktyk w Leeds ale wielu studentow i uczniow ❗ stara sie w czasie wakacji zdobyc dodatkowe kwalifikacje pracujac jako wolontariusze dla roznych firm.