Strona główna Działy Hobby FOTOGRAF W LEEDS

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
    fatamorgana
    Participant

Jestem fotografem.
    Jak ktoś potrzebuje coś z tej dziedziny wiedzieć, robić lub zlecić, to proszę kontaktować się na ; alek@leeds.pl
    Posiadam dobry sprzęt (analog i cyfra) , a brakuje mi (póki co…) studia.
    Pozdrawiam wszystkich fotografujących.

Doris777
    Participant

Witam,
    widze, ze kolega troche z podobnego fachu 🙂
    Jestem wizazystką, zajmuje sie takze fotografia i stylizacja.
    W Leeds chce sie zając tez makijazem slubnym i nie tylko;
    znajomosc z fotografem to dobra rzecz dla obydwu stron.
    Moze pomyslisz o wspolpracy?
    Pozdrawiam,
    D.
    http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=76256

fatamorgana
    Participant

Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
    Doris777 wrote:

Witam,
    widze, ze kolega troche z podobnego fachu 🙂
    Jestem wizazystką, zajmuje sie takze fotografia i stylizacja.
    W Leeds chce sie zając tez makijazem slubnym i nie tylko;
    znajomosc z fotografem to dobra rzecz dla obydwu stron.
    Moze pomyslisz o wspolpracy?
    Pozdrawiam,
    D.
    http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=76256

Hmmm….A właśnie myślałem o czymś takim….
    Zajrzałem na link i….to może być to…
    Pozdrawiam.

Doris777
    Participant

Witaj,
    to jest odpowiedz, ktora mnie ucieszyla. Wiem, ze to moze zadzialac, bo teraz przed wyjazdem dostalam w Polsce propozycje wspolpracy od trzech fotografow i jednej dobrej agencji, ale moje plany byly juz ukierunkowane na Anglie. Bede w Leeds 19-20 marca i wtedy sie odezwe. Moj mail: doris777@gazeta.pl
    Pozdrawiam, D.

Anonim
    Gość

witam! tez mieszkam i foce w leeds

http://www.photoQrapher.com

Anonim
    Gość

To skoro jestesmy przy temacie…