Strona główna Działy Praca Fabryka Pioneer

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
  • #10817
    J.S.
    Participant

    Czesc wam wszystkim!!
    Jestem Jakub i chcialbym sie przylaczyc do waszego forum !!!
    😆
    Chcialem sie was zapytac gdzie jest dokladnie Fabryka Pionnera w Leeds bo dostalem tam Prace i chcialbym sobie znalesc na Mapie ? Ja narazie jestem w Polsce ale niedlugo Przyjezdzam znowu do UK dokladnie do Doncaster ale prace mam w fabryce w Leeds. A moze mi ktos cos powiedziec o tym Doncaster???
    I mam jeszcze jedno pytanko nie wiecie moze jak to jest z tym internetem satelitarnym w UK – ja wczesniej mialem stale lacze a teraz nie bede mial a potrzebuje miec neta???
    Bede bardzo wdzieczny za pomoc?

    #44245
    v-tec
    Członek

    Nic nie wiem o fabryce Pioneera w Leeds, ale jest taka w Castleford http://www.yell.com
    Co do neta to nie słyszałem o żadnych wynalazkach satelitarnych itpd. Używamy tu staromodnego adsl http://www.bt.com albo cable http://www.ntl.com

    #50598
    NowyAnglik
    Członek

    Wie ktos cokolwiek na temat pracy w fabryce pioneera gdzies w poblizy Leeds? Mam tam jechac na początku sierpnia i chcialbym uzyskac jak najwiecej info na ten temat. Dodam ze wyjezdzam poprzez polska agencje HPR group z warszawy.

    Pozdro

    #50600
    fatamorgana
    Participant

    Szybki jesteś nie powiem…
    Jeszcze Cię tu nie ma, a już zostałeś Anglikiem…
    😀 🙂 😯
    Ktoś już pytał o tą fabrykę…
    I była chyba jakaś odpowiedź. Poszukaj w poprzednich postach.

    #50639
    D-H
    Participant

    Ogolnie praca w Pioneerze nie jest zla. Gorzej z agencja dla ktorej robisz.
    Jesli w Twoich planach jest zostac tu dluzej to praca tam pomoze w zalatwieniu papierow, zdobyciu doswiadczenia w Anglii, referencji itd

    Kokosow na pewno nie zarobisz. Ale jesli potraktujesz ten okres jako wstep do dalszej przygody w UK, a stracone nerwy jako "frycowe" to polecam.

    dh

    #50698
    3tna
    Participant

    Witam!

    Też wybieram się do Leeds do fabryki Pionieer’a przez agencje IMPEL (Wrocław). Pracodawca pokrywa przejazd/przelot do UK i zakwaterowanie (podobno). Mam pewne obawy czy agencja dotrzyma wszystkich zapewnień.

    NowyAnglik proszę o kontakt gg:5908173 zawsze razniej 🙂

    Pozdrawiam Wszystkich

    #50703
    Marta Klecz
    Członek

    A co to za bogata agencja w takim razie? Czy poprostu maja cie zawiesc do jakiegos squota, gdzie juz za nic nie trzeba placic?
    Tu sie za wszystko placi.

    #50707
    3tna
    Participant

    Złożyłam CV do takiej agencji we Wrocławiu. Na 2 dzień zadzwoniła do mnie babka i sprawdziła mój angielski. Poprosiła abym przyjechała w piątek do Wrocławia na podpisanie 6 miesięcznej umowy o prace właśnie w tej fabryce. Mówiła, że przejazd do UK pokrywa pracodawca ale pewnie będzie to potrącane z wypłaty tak samo jak za zakwaterowanie.

    Więc boję się tylko jednego żeby nie potrącali mi większość wypłaty i zostanie mi z 20 poundsów tygodniowo bo to już będzie lekka przesada.

    // Pozdrawiam

    #50710
    v-tec
    Członek

    [quote:4ce5b1b040]
    Więc boję się tylko jednego żeby nie potrącali mi większość wypłaty i zostanie mi z 20 poundsów tygodniowo bo to już będzie lekka przesada.
    [/quote]
    Wszystko powinni ci dać na piśmie ile będą ci potrącać i za co. Jeśli nie dadzą to już czerwone światełko się zapala…
    (Oczywiście już nie wspominam o tym że potrącanie czegokolwiek z pensji (oprócz podatku) bez zgody pracownika jest nielegalne)

    #50711
    3tna
    Participant

    v-tec dzięki za info…

    Zobaczymy jutro na tej umowie.

    // Pozdrawiam

    #50712
    fatamorgana
    Participant

    Bywa jednak i tak, że potrącenia nie są nigdzie wpisane, ale za to jest określone jakie pełne wynagrodzenie będzie wypłacane (bez potrąceń).
    Miałem tak w pierwszej pracy, 2 lata temu, bez pośrednictwa agencji.
    Dopiero po paru miesięcach na payslipach pojawiła się wartość "kosztów zakwaterowania", ale nadal była to wartość potrącana przed wypłatą a nie z wypłaty (czyli samo wynagrodzenie było niższe o koszty mieszkania). Może dziwne, ale tak było i nie jest to jedyny przypadek, tyle że wszystko zawsze było co do penna i na czas. Czego wszystkim życzę…

    #50715
    Marta Klecz
    Członek

    bardzo dziwne…
    odliczanie od dupy strony, ciekawe jak oni to robia, w pamieci???

    #50867
    Naymad
    Członek

    Ja tez jade z HPR Group (Selectone) do tej fabryki do Pontefract. Wyjezdzam z Wawy 6 sierpnia. Rzadko uzywam gg ale jak co to: 7742871

    #51442
    KamilSz
    Participant

    powiedzcie ile można tak po opłaceniu wszystkiego odłożyć pracując w tej fabryce pionieera…
    czyli ile mogę przywieść z powrotem do Polski po 6 m-ce pracy ?

    #51471
    D-H
    Participant

    80-100 funtow na tydzien odlozysz
    (oczywiscie jesli nie zyjesz rozrywkowo)

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • <a href="/login/">Zaloguj się</a> aby odpowiedzieć. Nie masz jeszcze konta? <a href="/login/?action=register">Zarejestruj się</a>.