Strona główna Działy Mieszkanie mieszkanie 4-5 pokojowe od 23 sierpnia-pilne

Wyświetlanych postów: 15 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
    Anonim
    Gość

wszystko zostalo napisane praktycznie w temacie, jesli ktos moze wynajac mieszkanie lub domek, prosze pisac(prosze tez o wiadomosc czy jkest podlaczenie do neta i tel stacjonarny)thx

kalonek
    Participant

Witam.
    Jak w temacie szukam mieszkania dla 4 osób(2 pary) w Leeds.Szukam czegoś w okolicach Roundhay Road(LS8).Jeżeli masz coś do zaoferowania lub wiesz coś na tamat mieszkania to pisz na kalonek@epf.pl.Za okazaną pomoc postaram się odwdzięczyć. 🙂

Anonim
    Gość

hej wszystkim. jestem studentka. przyjechalam pare dni temu. zaczynam pracowac ale mam maly problem z mieszkaniem. tu gdzie sie zatrzymalam moge zostac jeszcze tylko tydzien. [b:9864161b21]szukam miejsca do wynajecia do 50 funtów na tydzien w osset,wakefield lub okolicach.[/b:9864161b21] PLIIIIS dajcie znac szybko. [b:9864161b21]tel. 07849755973 [/b:9864161b21] pozdrowionka 🙂

Anonim
    Gość

Prosze o jakies informacje o lokalach oraz porady w której dzielnicy najlepiej szukac – pracy jeszcze nie mamy, wiec na początek wynajelibyśmy na krotszy okres do max 1 mies . ❓

Anonim
    Gość

Jestam samotna mama trzyletniego chlopca.Poszukuje osoby lub osob na stale pracujacych w Leeds do wspolnego zamieszkania.Jako ze zazwyczaj pracuje na nocne zmiany zdecydowana jestem na ponoszenie wiekszych kosztow za mieszkanie i/lub dodatkowa oplate w zamian za nocna opieke nad moim synem. Bylabym wdzieczna za wszelkiego rodzaju informacje na ten temat, byc moze komus z was rowniez niedlugo konczy sie kontrakt z wlascicielem i rozgladacie sie za mieszkaniem, albo moze ktos z Was zna jakies starsze osoby wynajmujace pokoj, ktorym nie przeszkadza dziecko. POZDRAWIAM SERDECZNIE-MARTA

Anonim
    Gość

[/color:7d6ef60bd9][/color[/color:7d6ef60bd9]A moge wiedziec w ktorej okolicy mieszkasz, razem z kolezanka poszukuje mieszkania ale dopiero od wrzesnia

Anonim