Strona główna Działy Prawo virgin media :/ virgin media :/

#93642
pshem
Członek

Warning: get_class() expects parameter 1 to be object, null given in /home/kwiatkow/domains/leeds-manchester.pl/public_html/wp-content/plugins/bbpress-bbcode/class_bbpress2-bbcode.php on line 193
|damian| wrote:

Siema
Dziekuje za odpowiedzi. Wydaje mi sie ze najlepszym rozwiazaniem bedzie poprostu zaplacenie rachunku i zrezygnowanie z ich uslug. Tylko musze sie dowiedziec ile dodatkowo mnie skasuja za zerwanie umowy ktora mam teraz (linie bt). Dzisiaj dzwonie do vm jeszcze raz i zobacze co powiedza. Pozdrawiam

Możesz to ominąć stając się klientem non-cable, nie mogą sie domagać pieniędzy od Ciebie bo nadal jesteś klientem vm. Jeżeli dostaniesz jakieś upomnienie to wyjaśniasz, że jesteś nadal ich klientem ale non-cable i mogą to sprawdzić, to akurat znam z doświadczenia kiedy dostałem list w którym firma windykacyjna wyliczyła mi, że jestem dłużnikiem vm, zadzwoniłem i poinformowałem, że nadal jestem klientem vm ale non-cable, a po za tym nie rozumiem dlaczego vm nie ściągnęło tych 50 funtów z mojego konta skoro maja direct debit, po czym po drugiej stronie zapadła cisza i padła odpowiedź, że Pan zadzwoni do vm i to wyjaśni, to był pierwszy i ostatni kontakt z pracownikiem firmy windykacyjnej.

Klient non-cable w vm może zrezygnować z usługi w każdej chwili bez płacenia jakiejkolwiek kary. Inaczej jest z BT gdzie masz kontrakt i wtedy musisz zapłacić.

Pozdrawiam.