Wojna cenowa

Na Wyspach Na półtora miesiąca przed świętami Bożego Narodzenia wybuchła najostrzejsza od 10 lat wojna cenowa pomiędzy największymi sieciami handlowymi w UK – informuje goniec.com. Zaczęło się od sieci Asda, która zadeklarowała obcięcie cen świątecznych produktów na łączną kwotę 150 mln funtów. Rywale również zapowiadają ostrą walkę. Sainsbury’s kieruje do swoich stałych klientów kampanię promującą

Na Wyspach

Na półtora miesiąca przed świętami Bożego Narodzenia wybuchła najostrzejsza od 10 lat wojna cenowa pomiędzy największymi sieciami handlowymi w UK – informuje goniec.com.
Zaczęło się od sieci Asda, która zadeklarowała obcięcie cen świątecznych produktów na łączną kwotę 150 mln funtów.

Rywale również zapowiadają ostrą walkę. Sainsbury’s kieruje do swoich stałych klientów kampanię promującą kartę Nectar, dzięki której zakupy przedświąteczne mają być znacznie tańsze. Szefowie tej sieci rozpoczną wkrótce wielką akcję reklamową podkreślającą korzyści ze zbierania punktów w systemie Nectar. Będzie również linia świątecznych prezentów w promocji „trzy w cenie dwóch”.

Tesco odpowiada na ofertę Asdy obietnicą zniżki w wysokości… 250 funtów na koszyk produktów, który zawiera różne rzeczy – od indyka za 6 funtów do rowerów BMX. Ci, którzy posiadają karty Tesco Clubcard mogą dodatkowo liczyć na podwójną wartość punktów przy zakupie towarów objętych promocją.

Morrisons wraca do swojego pomysłu nagradzania voucherami o wartości 25 funtów tych konsumentów, którzy co najmniej pięć razy zrobią zakupy za ponad 40 funtów w ciągu najbliższych sześciu tygodni.

2 comments

Podobne artykuły

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

2 Comments

  • daydreamer
    12 listopada 2009, 22:51

    Fajnie, ale ciekawe jak ta „wojna cenowa” wpłynie na jakość produktów kupowanych w supermarketach. 😉

    REPLY
  • mala1234
    14 listopada 2009, 18:35

    pewnie sieciowe produkty beda pobnizane do 50% .

    REPLY