Go to Leeds-Manchester.pl homepageGo to forum.Leeds-Manchester.pl homepage

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Profil Wiadomości

Pytania nowoprzyjezdnych osób
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Leeds-Manchester.pl Strona Główna -> Praca
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dora750
Gość





PostWysłany: Czw Lut 24, 2011 1:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki, pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Twoja ocena: +1 [+] [-]
zanetasliwinska20
Gość





PostWysłany: Czw Lut 24, 2011 4:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dora750 napisał:
Dzięki, pozdrawiam Wink

Wiesz Dora ja sie bardzo staram o prace z gory zarezerwowana dla English people i uwierz mi tez wiele klod spod nog udalo mi sie usunac i wiele pewnie jeszcze bedzie , Dora ty powinnas byc cytowanym przykladem jak osiagnac na prawde wiele jak na takie warunki rynku pracy jakie mamy i przy tym pozostac bardzo skromna i uprzejma osoba , wiec jeszcze raz podziwiam . I bardzo Cie rozumiem bo czasami bycie Polakiem wciaz zamyka wiele drzwi , wielka przyjemnoscia jest isc do pracy ktora sie lubi nawet jesli wymaga czasem heroicznego wysilku jakim jest opieka nad osobami z demencja , do tego trzeba miec charyzme i powolanie i wiesz co? Dumna jestem ze mam przyjemnosc z taka osoba jak ty choc kilka slow zamienic Smile Pozdrawiam
Powrót do góry
Twoja ocena: 0 [+] [-]
zanetasliwinska20
Gość





PostWysłany: Czw Lut 24, 2011 4:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

P.s Nowy_nowa zaden temat nie jest glupi tylko czasem towarzystwo do dyskusji nieodpowiednie albo zle pojmujace. Tak gwoli dygresji.
Powrót do góry
Twoja ocena: 0 [+] [-]
dora750
Gość





PostWysłany: Czw Lut 24, 2011 4:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zanetasliwinska20 napisał:

Wiesz Dora ja sie bardzo staram o prace z gory zarezerwowana dla English people i uwierz mi tez wiele klod spod nog udalo mi sie usunac i wiele pewnie jeszcze bedzie , Dora ty powinnas byc cytowanym przykladem jak osiagnac na prawde wiele jak na takie warunki rynku pracy jakie mamy i przy tym pozostac bardzo skromna i uprzejma osoba , wiec jeszcze raz podziwiam . I bardzo Cie rozumiem bo czasami bycie Polakiem wciaz zamyka wiele drzwi , wielka przyjemnoscia jest isc do pracy ktora sie lubi nawet jesli wymaga czasem heroicznego wysilku jakim jest opieka nad osobami z demencja , do tego trzeba miec charyzme i powolanie i wiesz co? Dumna jestem ze mam przyjemnosc z taka osoba jak ty choc kilka slow zamienic Smile Pozdrawiam


Nie ma pracy zarezerwowanej tylko dla Anglików. Polaka natura taka, że wszędzie się wkręci. A najłatwiej się wkręcić tam, gdzie nas jeszcze nie ma. W mojej obecnej pracy jestem jedyną Polką, mamy jeszcze lekarza Polaka, dogadujemy się świetnie. Łoj będę ja płakać i tęsknić za tym, co teraz robię buuu i za przyjaciółmi buuu Sad

Do tej pory byłam chętnie zatrudniana, a to że jestem Polką było moim atutem. Bo inni Polacy tam nie pracują, a Anglicy dużo dobrego słyszą na temat naszej ciężkiej pracy Wink
A do tego zawsze to pomoc w kontaktach z klientami z Polski, którym trzeba coś przetłumaczyć w miejscu Twojej pracy, wspomóc, doradzić.

Więc próbuj, próbuj, a dojdziesz do celu, jak doszedł Mickiewicz.... bla bla hehehe Twisted Evil

Pozdrawiam!
Powrót do góry
Twoja ocena: 0 [+] [-]
nietutejszy



Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 6

PostWysłany: Czw Lut 24, 2011 5:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chcesz wiedziec cos wiecej napisz macmys52@gmail.com
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Twoja ocena: 0 [+] [-]
zanetasliwinska20
Gość





PostWysłany: Czw Lut 24, 2011 5:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze inaczej w wiekszosci dla anglikow ktorzy zaczeli nagle dostrzegac problem braku komunikacji bo wiadomo nie kazdy mowi tym jezykiem , dla typowego anglika polski brzmi jak ... chinski Very Happy
Powrót do góry
Twoja ocena: -2 [+] [-]
nowy_nowa



Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1199
Skąd: n-a

PostWysłany: Pon Lut 28, 2011 7:11 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Helka napisał:
Nie myslales zeby moze do Niemiec?
Do maja nie daleko.
Ci co juz teraz rejestruja sie jako bezrobotni to w maju maja pierwszenstwo w otrzymaniu pracy.Tam rynek pracy chyba nie jest tak przepelniony.
Jesli chodzi o anglie to wiem ,ze duzo osob zalatwia prace przez polskich posrednikow i przyjezdzaja na gotowe.
Wysylales moze jakies CV do firm?Czy tylko probowales nawiazac kontakt z agencjami?
Agencje nie ktore w tym okresie to nawet rejestrowac nowych nie chca,a co dopiero dac prace na odleglosc.


A tatuj Helus jeden z dzisiejszych artykulow. Wprawdzie temat juz zamknelismy ale w dobie dyskusji i tego, ze jak ci pisalem, bez codziennej prasy niemieckiej nie wychodze z domu, poczytaj co napisano o pracy dla wschodnio europejczykow.

http://www.bild.de/BILD/politik/wirtschaft/2011/02/28/michael-sommer-dgb-chef/interview-muessen-billige-leiharbeiter-aus-osteuropa-stoppen.html

W razie potrzeby uzyj google do tlumacza.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Twoja ocena: 0 [+] [-]
zanetasliwinska20
Gość





PostWysłany: Pon Lut 28, 2011 9:01 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nowy_nowa napisał:
Helka napisał:
Nie myslales zeby moze do Niemiec?
Do maja nie daleko.
Ci co juz teraz rejestruja sie jako bezrobotni to w maju maja pierwszenstwo w otrzymaniu pracy.Tam rynek pracy chyba nie jest tak przepelniony.
Jesli chodzi o anglie to wiem ,ze duzo osob zalatwia prace przez polskich posrednikow i przyjezdzaja na gotowe.
Wysylales moze jakies CV do firm?Czy tylko probowales nawiazac kontakt z agencjami?
Agencje nie ktore w tym okresie to nawet rejestrowac nowych nie chca,a co dopiero dac prace na odleglosc.


A tatuj Helus jeden z dzisiejszych artykulow. Wprawdzie temat juz zamknelismy ale w dobie dyskusji i tego, ze jak ci pisalem, bez codziennej prasy niemieckiej nie wychodze z domu, poczytaj co napisano o pracy dla wschodnio europejczykow.

http://www.bild.de/BILD/politik/wirtschaft/2011/02/28/michael-sommer-dgb-chef/interview-muessen-billige-leiharbeiter-aus-osteuropa-stoppen.html

W razie potrzeby uzyj google do tlumacza.
Pozdrawiam

Prawda ale ty to nowy wiesz i ja to wiem ze Niemcy nie sa tak liberalnym naroden jak Anglicy , poprawnosc polityczna ktora anglikom nie pozwala mowic pewnych rzeczy o emigrantach , niemcow nie dotyczy. Na pewno prace znajda osoby z sektoru budowlanego bo te uslugi sa tam bardzo drogie , opiekunki do osob starszych i niepelnosprawnych i sprztaczki ktore od lat nielegalnie sie tam tym zajmuja , zaslyszanych opowiesci pewnej pani , starsza niemka smarowala kalem deske klozetowa od wewnatrz zeby sprawdzic czy polka dobrze sprzata . Co reszte zostawie dla siebie bo potem bedzie podjudzam ale sowje na ten temat mysle , niemcy nie sa krajem mi nieznanym .
Powrót do góry
Twoja ocena: 0 [+] [-]
Tomasz1989



Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 1
Skąd: n-a

PostWysłany: Pią Cze 17, 2011 12:21 pm    Temat postu: jak z praca poszukuje meila do majora na hunslet Odpowiedz z cytatem

witam bylem w leeds 2 lata poszukuje adresu mail do agencji major na hunslet pilneee chcialem przjechac ale nie chce w ciemno jak jest z praca czekam na odpowiedz pozdrawiam z łódźi[/b]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Twoja ocena: 0 [+] [-]
jason



Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 30
Skąd: n-a

PostWysłany: Pią Cze 17, 2011 12:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak ciężko w google znaleźć? proszę:

http://www.major-recruitment.com/

careers@major-recruitment.com
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Twoja ocena: +1 [+] [-]
sniper178x



Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 1
Skąd: n-a

PostWysłany: Sro Lip 27, 2011 6:59 pm    Temat postu: Szukam pracy Odpowiedz z cytatem

Witam. Myślę o wyjeździe do Anglii we wrześniu, może do Manchesteru, Leeds, albo innych miast w pobliżu - zależy gdzie łatwo o prace. Lecz mało jestem w temacie, mógł by mi ktoś poradzić do którego miasta pojechać, i gdzie szukać pracy np. agencja pracy która by mnie pokierowała. Adres też by się przydał.
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Twoja ocena: 0 [+] [-]
siwy609



Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 8
Skąd: n-a

PostWysłany: Nie Lip 31, 2011 8:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po pierwsze odpowiedz sobie na jedno zajebiscie wazne pytanie. Po co chcesz tu przyjechać? Jeśli dla kasy to są lepsze miejsca UK. Jeśli dla "podszkolenia" języka to są lepsze miejsca niż Yorkshire.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Twoja ocena: 0 [+] [-]
panikos



Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 53

PostWysłany: Wto Sie 23, 2011 4:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nieźle to ująłes siwy. Nie wiem jednak z czego to wynika ale po 5 latach w Leeds nadal nie rozumiem tych najprostszych osób. Na południu rozumiem jakby mówili po polsku. Tłumaczę sobie to jedak że jakby osoba po nawet na najwyższym poziomie języka polskiego zaczynając pracę w fabryce usłyszała zdanie Podaj mi tę brechę k..wa bo za ch..a nie mogę tego.... ku...stwa ruszyc. Niewiele z tego zrozumie
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Blog Twoja ocena: 0 [+] [-]
eR



Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 120

PostWysłany: Pon Lip 23, 2012 7:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mi się kiedyś obiło o uszy, że już nie trzeba rejestrować się w WRS. Pracuję w firmie, w której również pracują ludzie agencyjni i z tego co wiem, nawet ludzie przyjeżdżający z polski żadnego WRS nie muszą mieć. ha!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Twoja ocena: 0 [+] [-]
Mistic



Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 65

PostWysłany: Wto Lip 24, 2012 9:40 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

już nie trzeba sie rejestrowac na WRS
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Twoja ocena: 0 [+] [-]
dziewczynabonda



Dołączył: 31 Paź 2012
Posty: 1
Skąd: n-a

PostWysłany: Sro Paź 31, 2012 10:28 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

orientuje sie ktos moze czy nadal w bibliotece w leeds mozna znalezc osoby ktore pomoga w pisaniu CV?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Twoja ocena: 0 [+] [-]
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Leeds-Manchester.pl Strona Główna -> Praca Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach